کد خبر: 72222 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 دي 1395 - 10:12
مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر:
۱۱هزار تن محصول از گوجه‌کاران استان بوشهر خریداری شد

اتحاد خبر: مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر گفت: در پی خرید حمایتی محصول از گوجه‌کاران استان بوشهر در ۱۵ روز گذشته ۱۱هزار و ۱۵۰ تن محصول از گوجه‌کاران استان بوشهر خریداری شد.

اتحاد خبر: مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر در بازدید از مزارع گوجه فرنگی  دشتی با اشاره به اینکه در پی افت قیمت گوجه فرنگی به دستور وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی این محصول از کشاورزان استان بوشهر آغاز شد اظهار داشت: استان بوشهر قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در کشور است به گونه‌ای که در فصل سرما  این محصول در استان بوشهر به ثمر می‌نشیند.
به گزارش تسنیم، علی قنبری با بیان اینکه خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی در مزارع استان بوشهر ادامه دارد تصریح کرد: خرید محصول از کشاورزان تا  متعادل  شدن قیمت آن در بازار ادامه دارد.
گوجه

مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر با اشاره به خرید 11 هزار و 150 تن محصول از کشاورزان به قیمت تعیین شده افزود: در 15 روز گذشته 11هزار و 150 تن محصول از گوجه‌کاران در شهرستان‌های دشتستان ، دشتی، دیر، جم، کنگان و عسلویه خریداری و به کارخانه‌های تولید رب در استان و خارج از استان منتقل شده است.

قنبری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی برای حمل به خارج از استان 400 تومان تعیین شده گفت: هزینه حمل محصول خریداری شده  از کشاورزان تا کارخانه رب گوجه فرنگی خارج از استان بوشهر بر عهده تعاون روستایی است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/72222