امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 دي 1395 - 16:43

اتحاد خبر-محمدرضا زائری: نامش علیرضا مختاری است. با 16 سال سن در دروازه جوانان پارس بارها شایستگی خود را به رخ کشیده و بازی های درخشان او در  لیگ جوانان استان عاملی شده است تا به همراه دیگر هم تیمی هایش در مکان دوم جدول قرار بگیرند و با مهار دو ضربه پنالتی در بازی های اخیر نیز عنوان بهترین پنالتی گیر لیگ را نیز یدک می کشد. اتحاد خبر شما را به خواندن ...

اتحاد خبر-محمدرضا زائری: سرمایه گذاری بر روی فوتبال پایه یعنی پیشرفت در این رشته ورزشی که عامل موفقیت تمام سطوح فوتبال محسوب می شود و امروزه اگر جوانان جویای نام حمایت شوند ثمره یک باشگاه در آینده بهتر دیده می شود. یک درخت هیچ وقت بدون ریشه های قوی و سالم، گُل نمی دهد. در فوتبال نیز بدون وجود یک فوتبال پایه قوی هیچ گاه در رده های بزرگسالان موفق نخواهیم بود. سرمایه گذاری بر روی جوانان یعنی سرمایه گذاری برای آینده فوتبال کشور. باشگاه پارس دشتستان از جمله باشگاه های است که چند سالی است با سرمایه گذاری روی فوتبال پایه، جوانان شایسته ای را به فوتبال استان معرفی نموده و در آینده پشتوانه خوبی برای تشکیل یک تیم قوی بزرگسالان خواهد بود.

به همین بهانه به سراغ یکی از جوانان موفق و شایسته این باشگاه آمده ایم که قطعاً در آینده بیشتر از وی خواهید شنید. کسی که درون دروازه جوانان پارس بارها شایستگی خود را به رخ کشیده و بازی های درخشان او در  لیگ جوانان استان عاملی شده است تا به همراه دیگر هم تیمی هایش در مکان دوم جدول قرار بگیرند و با مهار دو ضربه پنالتی در بازی های اخیر عنوان بهترین پنالتی گیر لیگ را نیز یدک می کشد. اتحاد خبر شما را به خواندن این گفتگو دعوت می کند:


اتحاد خبر: لطفاً بیوگرافی خودتان را بفرمایید؟
- علیرضا مختاری هستم. 16 سال سن دارم و سطح‌ تحصیلاتم سوم دبیرستان است.


اتحاد خبر: در چه باشگاه های بازی کردی؟
فوتبالم را با باشگاه پیروزی برازجان شروع کردم و بعد به پارس و در ادامه به امید گناوه  رفتم. وقتی که به این تیم آمدم برای بازی های کشوری بود که موفق شدیم امید گناوه را به لیگ برتر نوجوانان کشور برسانیم و سپس مجدداً به تیم پارس برگشتم و در حال حاضر نیز در خدمت این باشگاه هستم.


اتحاد خبر: چه شد که فوتبالیست شدید؟
واقعاً من از همان دوران کودکی علاقه زیادی به ورزش و مخصوصا فوتبال داشتم، به همین خاطر تصمیم گرفتم وارد فوتبال شوم و از زمین های خاکی محل زندگیم (دهقاید) فوتبالم را شروع کردم. در دوران کودکی که من تقریبا ۱۰ ساله بودم، تیم سالنی امید دهقاید می خواست در رده زیر ۱۰ سال در مسابقات شهر برازجان شرکت کند و تعدادی از بازیکن های این تیم  را جمع کردند و بعد از گذراندن تمرینات در مسابقات شرکت کردیم، در آن بازی ها تیم پیروزی برازجان هم شرکت کرده بود و من بعد از درخشش در آن بازی ها و خصوصاً در بازی مقابل پیروزی برازجان از سوی این تیم درخواست شد که قرارداد ببندم و برای این تیم در لیگ برتر نونهالان کشور بازی کنم، و از همان سال وارد فوتبال شدم.


اتحاد خبر: نقش چه کسانی در فوتبالیست شدنت پررنگ تر بود؟
آقای مهران بیشک که من را  برای مسابقات نونهالان لیگ برتر انتخاب کردند و به من اعتماد کردند و من از همان سال اول در بالاترین سطح کشور در رده نونهالان بازی دادند، و جا دارد از ایشان تشکر کنم.


اتحاد خبر: فوتبال بازی کردن لطمه ای به درس شما نخواهد زد؟
نه، نگاه کنید وقتی کسی در زندگی اش برنامه ریزی داشته باشد، می تواند همه کارهایش را به وقت انجام  دهد و من هم مشکل زیادی در این رابطه ندارم.


اتحاد خبر: از همان ابتدا به دروازه بانی علاقمند بودی یا اینکه اتفاقی درون دروازه ایستادی؟
نه ، من از همان دوران کودکی هم درون دروازه می ایستادم و علاقه زیادی داشتم ، پدر و برادرم هم در گذشته دروازه بان بودند.


اتحاد خبر: پدر و مادرتان مخالف فوتبال بازی کردن شما نیستند؟
چرا، اوایل که کوچک تر بودم و می خواستم برای تمرین به برازجان بروم مخالف بودند ولی بعد از گذشت چند مدت دیگر مخالفت نمی کردند.

اتحاد خبر: الگوی شما در ایران و جهان درون دروازه کیست؟
سید مهدی رحمتی و پیر لوئیجی بوفون. چون هم از لحاظ شخصیتی و هم از لحاظ فنی در بالاترین سطح هستند.


اتحاد خبر: آماده ترین دروازه بان حال حاضر ایران؟
سید مهدی رحمتی ،علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری در حال حاضر در ایران جز گلرهای خوب کشور هستند، ولی بیراوند در سطح بالاتری از بقیه قرار دارد.

 

اتحاد خبر: به عنوان یک جوان موفق، ورزش چه نقشی می تواند در پیشرفت قشر جوان جامعه داشته باشد؟
ورزش بستر مناسبی برای جوانان خواهد بود تا از ناهنجاری های موجود در جامعه پرهیز کنند و خانواده ای که ورزشی باشد قطعاً سالم و پر نشاط است که وجود خانواده های سالم یعنی جامعه ای سالم و پر نشاط .


اتحاد خبر: چه توصیه ای به جوانان هم سن و سال خودت داری؟
جوانان ما خوشبختانه هم با استعدادند و هم امکانات آموزشی و تحصیلی برایشان فراهم است. تنها چیزی که می توانم به جوانان هم سن و سال خودم توصیه کنم این است که هر روز تمرین کنند و همزمان به درس و تحصیلات خود ادامه بدهند.


اتحاد خبر: ویژگی های یک ورزشکار موفق از نظر شما چیست؟
ورزشکاران موفق کسانی هستند که زندگی بدون ورزش برای آنها غیر ممکن است. ورزش بخش جدایی ناپذیر زندگی آنهاست و تحت هیچ شرایطی آن را رها نمی کنند یا به تعویق نمی اندازند.


اتحاد خبر: جوانان پارس در لیگ امسال فوق العاده ظاهر شده و هفتمین برد پی در پی خود را نیز  کسب کردند. این موفقیت را ماحصل چه چیزی می دانید؟
این بردها و موفقیت ها را همه مدیون مدیران باشگاه و کادر فنی خوبمان هستیم، در اوایل فصل تیم های حاضر در استان زیاد روی تیم ما حساب ویژه ای باز نمی کردند و ما را یک تیم کم تجربه به حساب می آوردند. با شروع فصل و پشت سر گذاشتن هفته های اول، تیم ما کم کم به همه ثابت شد و در قامت یک تیم قهرمان ظاهر شد، این ها همه حاصل تلاش آقایان محسن بازدار، حمید بورکی و حسن ابوالفتحی هستیم که واقعا نکات فنی و تجربه های خودشان را به ما انتقال می دهند و با تمرینات به روز دنیا ما را به اینجا رسانده اند.
قول میدهم به امید خدا و با احترامی که به تیم های دیگر قائل هستم با همین تیم قهرمان استان شویم و جواب زحمات مدیران باشگاه و کادر فنی را بدهیم.


اتحاد خبر: نگاه مدیران پارس به تیم های پایه را چطور ارزیابی می کنید؟
خیلی خوب، مدارس فوتبال ممتاز طبق مشخصه آکادمی تیم های ملی تعریف و استانداردهای خاص خود را داراست که علاوه بر استفاده از زمین مناسب، در تمرینات از امکانات کمک آموزشی مناسب و استاندارد استفاده شود و سعی بر آن شده  که یک سری تورنمنت های داخلی و یا خارج از شهرستان و استان نیز برای فوتبال آموزان تدارک دیده شود تا زمینه مناسبی جهت میزان رشد و پیشرفت خود داشته باشند.


اتحاد خبر: آیا مدیران باشگاه بستر مناسب را برای پیشرفت فوتبال پایه فراهم کرده اند؟
بله، در گام نخست در زمینه نرم افزاری کار خود را در چارچوب مدرسه فوتبال ممتاز پارس با بکارگیری مربیان با شخصیت و توانمند آغاز نمود که در گام بعد پس از پایان هر دوره با شناسایی استعدادهای برتر آنها را تحت بورسیه ورزشی در آورده که در ابعاد فنی زیر نظر مربیان مربوطه و پزشک متخصص تغذیه و غیره... برای بالا بردن قابلیت های فنی فوتبال آموزان شود.
اما در زمینه سخت افزاری که دغدغه اساسی همه است اعضای محترم هیئت مدیره در نخستین گام خود درصدد فراهم نمودن زمینی به مساحت 12 الی 15 هکتار هستند تا بتوانند در یک پروسه زمانی معین و تدوین شده اقدام به تأسیس یک مجموعه ورزشی فرهنگی و تفریحی با تمام امکانات خود نماید که این امر میسر نمی گردد جز در سایه همکاری و حمایت همه جانبه مسئولین عالیرتبه شهرستان و استان که در این امر سهیم شوند.


اتحاد خبر: ششمین کلین شیت را در بازی های اخیر مقابل پارس جنوبی انجام دادید، در این خصوص بفرمایید.
وقتی یک تیم در بازی گل نمی خورد از مهاجم گرفته تا دروازه بان و کادر فنی در این موفقیت شریک هستند و من هم فقط برای موفقیت تیم بازی می کنم و تمام فکر و ذکرم فقط و فقط بر روی قهرمانی استان است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و این موفقیت ها را مدیون آقای حسن ابوالفتحی هستم که خیلی برای من زحمت می کشد. نزدیک به چهار پنچ سال است که ایشان دارد با من کار می کند و در همه حال پشت من را خالی نکرده است، و من را برای بازی ها هم از لحاظ روحی و روانی و هم فنی با بهترین حالت برای مسابقات آماده می کند.


اتحاد خبر: سقف آرزوهای علیرضا مختاری ؟
دوست دارم در بالاترین سطح فوتبال ایران و تیم ملی بازی کنم، و مطمئن باشید که به این مهم دست پیدا می کنم.


اتحاد خبر: صحبت پایانی؟
جا دارد از خانواده ام، جناب دکتر گودرزیان موسس باشگاه که واقعاً زحمات زیادی برای فوتبال دشتستان کشیده اند، آقای غلامرضا دلگرم مربی با دانش فوتبال باشگاه و استان، از آقای مجید طباطبایی که مردی دلسوز در ورزش است، آقایان محسن بازدار، حمید بورکی که از مربیان متخصص در استان و کشور هستند و مخصوصا آقای حسن ابوالفتحی که هر چه در فوتبال کسب کرده ام مدیون ایشان هستم تشکر می کنم و امیدوارم یک روز بتوانم زحمات این عزیزان را جبران کنم.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 12 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 16 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...