کد خبر: 72150 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 دي 1395 - 19:55
در دومین شب از کنسرت هوای گریه رقم خورد؛
غوغای همایون شجریان در برازجان/ تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: از دقایقی پیش همایون شجریان در دومین شب از تور کنسرت هوایه گریه خود در شهر برازجان، در میان استقبال پرشور خیل عظیم هواداران موسیقی اصیل و سنتی، در سالن هلال احمر این شهر در حال اجرای برنامه است.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در طول اجرای باشکوه برنامه امشب که با تشویق های مکرر حاضران در سالن همراه است، فرزند خداوندگار آواز ایران...

اتحاد خبر -مصطفی صفری: از دقایقی پیش همایون شجریان در دومین شب از تور کنسرت هوایه گریه خود در شهر برازجان، در میان استقبال پرشور خیل عظیم هواداران موسیقی اصیل و سنتی، در سالن هلال احمر این شهر در حال اجرای برنامه است.


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ در طول اجرای باشکوه برنامه امشب که با تشویق های مکرر حاضران در سالن همراه است، فرزند استاد آواز ایران، قطعه هایی ناب از موسیقی اصیل ایرانی را ارزانی علاقمندان می دارد.

در میان جمعیت حاضر در سالن، چهره حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاونین فرمانداری شهرستان دشتستان و برخی دیگر از مسئولین نیز به چشم می خورد.

تک نوازی ها و اجراهای زیبای اعضای این گروه موسیقی به همراه نوای شورانگیز همایون، سکوتی باشکوه را بر سالن حکمفرما کرده است که جز با تشویق های گاه و بی گاه مردم شکسته نمی شود.



 

 

 

 







 
































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/72150