کد خبر: 72136 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 دي 1395 - 12:20
رییس جدید دفتر نماینده دشتستان معرفی شد+تصاویر معارفه

اتحاد خبر: مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،نماینده مردم دشتستان در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان و مردم قبل از ظهر امروز جمعه برگزار گردید گفت: جناب سلیمی دراین مدت زحمات زیادی را متقبل شد که صمیمانه از وی تشکر می کنم. ایشان هم می بایست به امورات اداری خود و ...

اتحاد خبر: مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،نماینده مردم دشتستان در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان و مردم قبل از ظهر امروز جمعه برگزار گردید گفت: جناب سلیمی دراین مدت زحمات زیادی را متقبل شد که صمیمانه از وی تشکر می کنم. ایشان هم می بایست به امورات اداری خود و هم در دفتر نماینده به مشکلات مردم رسیدگی می نمود که این همزمانی کار را سخت می کرد.

محمد باقر سعادت افزد: با توجه به عدم موافقت دستگاه قضایی درخصوص انتقال ایشان به دفتر نماینده ، با پیشنهاد خود وی و با مشورت تعدادی از دوستان،آقای نادر آزاده که با ایشان از دوران طفولیت آشنایی داشتیم را بعنوان رییس دفتر جدید نماینده معرفی نمودیم که برای وی آرزوی موفقیت داریم.  

ریس جدید دفتر نماینده دشتستان نیز با بیان اینکه خوشحالم که افتخار دارم در سنگری دیگر به مردم خدمت کنم اظهار داشت : ان شالله با همت مردم و حمایت جناب سعادت و همراهی با دولت تدبیر و امید بتوانیم کارها را پیش ببریم.

نادرآزاده افزود: به جناب سعادت عرض کردم که نمی توان به مردمی که به ایشان رای داه اند بی توجه بود، کاری را در مجلس شروع کرده ایم و باید با تلاش و کوشش فراوان و البته با هدایت جناب نماینده آنرا به شایستگی به پایان برسانیم.

آزاده با بیان اینکه با قاطعیت عرض می کنم که سعادت اسوه مردم داری است چرا که سالهاست با ایشان ارتباط نزدیک دارم ادامه داد: دفتر سعادت ، دفتر تمام مردم دشتستان است ، این دفتر و کارکنان آن متعلق به این مردمند و پیگیر مشکلات آنهاست ، ما در دفتر جناب آقای نماینده بدون توجه به گرایش های سیاسی به مشکلات مردم رسیدگی خواهیم کرد اما باید توجه داشت که مشکلات زیادی در سطح کشور وجود دارد که با یکی دو سال نیز حل نخواهد شد .

رییس جدید دفتر نماینده مردم دشتستان خاطرنشان کرد : از تمام نظرات مردم استفاده می کنیم ، کمیته های مختلفی را تشکیل داده و آمادگی داریم که در مسیر خدمت شایسته به مردم دشتستان از نظرات افراد توانمند نهایت استفاده را ببریم .

نادرآزاده در پایان صحبت های خود اظهار داشت : ما را نقد کنید ، اعتقاد داریم نقد سازنده و منصفانه موجب پیشرفت جامعه خواهد شد اما به نقد مغرضانه توجهی نخواهیم کرد چرا که در خدمت مردم بودن از اولویت کارهاست.

دراین مراسم محمد آقایان حسینی به نمایندگی از طرف فرماندار دشتستان برای نادر آزاده آرزوی توفیق و با لوح تقدیر از زحمات علی اصغر سلیمی تقدیر نمود.  

 









































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/72136