کد خبر: 72117 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 دي 1395 - 19:37
از دقایقی پیش و در میان استقبال بی نظیر مردم برازجان؛
همایون شجریان بر بلندای دشتستان هوای گریه سر داد+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: همایون شجریان فرزند خلف خسرو آواز ایران، در ادامه تور داخلی خود و در میان خیل هواداران بی شمار خود که از اقصی نقاط استان بوشهر و شهرستان های اطراف خود را به برازجان مرکز شهرستان دشتستان رسانده اند، بر بلندای دشتستان هوای گریه سرداد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در شامگاه پنجشنبه شانزدهم دی ماه، همایون شجریان فرزند خلف ...

اتحاد خبر-مصطفی صفری: همایون شجریان فرزند خلف خسرو آواز ایران، در ادامه تور داخلی خود و در میان خیل هواداران بی شمار خود که از اقصی نقاط استان بوشهر و شهرستان های اطراف خود را به برازجان مرکز شهرستان دشتستان رسانده اند، بر بلندای دشتستان هوای گریه سرداد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در شامگاه پنجشنبه شانزدهم دی ماه، همایون شجریان فرزند خلف خسرو آواز ایران، در ادامه تور کنسرت های خود در ایران، این بار با  سفر به شهر برازجان و در میان استقبال بی نظیر مردم این شهر، بر بلندای دشتستان هوای گریه سر داد.

همایون شجریان که تور کنسرت های داخلی خود را از بیست و چهارم آذرماه از شهر خرم آباد آغاز کرده است، پس از اجرا در شهرهای سنندج و کرمانشاه، در فصل بی برگی آسمان به مدت دو شب مهمان مردم فرهنگ دوست و هنرپرور برازجان در استان بوشهر شده است و در سالن هلال احمر این شهر به اجرای برنامه می پردازد.

تهیه کنندگی این برنامه را موسسه سرایش مهر لیان به سرپرستی حسین لاله رخ برعهده دارد که علی رغم تمام کاستی ها و نامناسب بودن سالن ورزشی محل برگزاری مراسم، تمام تلاش خود را برای اجرای بهینه کنسرت به کار گرفته اند تا شبی رویایی برای خیل علاقه مندان دشتستانی رقم بخورد.

برازجان مرکز دشتستان، بزرگترین شهرستان استان بوشهر است که وجود تمام کمبودها و نامهربانی ها، امشب با استقبال بی نظیری که مردم این شهر از فرزند استاد بی بدیل آواز ایران، محمدرضا شجریان به عمل آوردند، اوج علاقه و پاسداشت خود را از هنر و موسیقی اصیل ایرانی نشان دادند.

در این تور همایونی آیین مشکاتیان (تنبک)، حسین رضایی‌نیا (دف)، میلاد محمدی (تار)، پریچهر خواجه (قانون)، پاشا هنجنی (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه و سرپرست گروه)، لعیا اعتمادی (ویلن آلتو)، پریسا پیرزاده و علی جعفری‌پویان (ویلن)، آتنا مستعان اشتیاقی (کنترباس)، نگار نوراد (ویلنسل) و شهرام رکوعی (فلوت)، شجریان را همراهی می کنند.

خاطرنشان می گردد به دلیل استقبال بی سابقه و باشکوه مردم که از اقصی نقاط استان و شهرستان های اطراف برای همنوایی با همایون به برازجان شتافته اند، این کنسرت برای دو سانس دیگر نیز تمدید شده و در هفدهم دی ماه در همین مکان برای علاقه مندان برگزار خواهد شد.
















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/72117