کد خبر: 71831 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 دي 1395 - 10:00
پیام بخشدار سعدآباد به مناسبت 12 دی ماه روز سعدآباد

اتحادخبر: بخشدار بخش سعدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۱۲ دیماه 57انقلاب اسلامی شهر سعدآباد، روز سعدآباد و مبارزات مردم بخش سعدآباد را گرامی داشتند.

اتحادخبر: پیام بخشدار سعدآباد به مناسبت 12 دی ماه روز سعدآباد، متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
گرامی می داریم یاد و خاطره شهیدان ۱۲ دیماه 57 انقلاب اسلامی شهر سعدآباد شهیدان سید محمدباقر موسوی،عباس مشایخ و ناصر دانشگر و همچنین نکوداشت روز سعدآباد که با یاد و خاطره این شهیدان جاویدان در تقویم مبارزات مردم بخش سعدآباد به ثبت رسید. پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه ای در تاریخ ایران به شمار می رود. کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه ی شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رها شده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند. در یک کلام ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل زحمتهای اولیای دین برای اجرای قوانین مترقی اسلام و برپایی حکومت عدل الهی و مردم سالاری دینی بود. یکی از عواملی که بر درخشش این انقلاب عظیم می افزاید بهره گیری از تعالیم اسلام و ارزشهای فرهنگ ایرانی است زیرا باطن هر ایرانی همواره ریشه در دو سرچشمه مزایا دارد یعنی دین و فرهنگ و همین دو است که همه مارا بنده استوار می دارد‌.
شهیدان ۱۲ دیماه ۵۷ انقلاب اسلامی سعدآباد یادگاری است از پیوند معنوی توده های عظیم مردم کشور ما، واکنشی است از احساس عمیق مذهبی ملت ایران، نمایشی است از بپاخواستن مردمی که می خواستند ظلم و ستم را از بن برکنند، تجسمی است از تاریخ اسلام و درجه ای است برای سنجش فداکاری و از خودگذشتگی انسان هایی که به دنبال آرمان الهی حرکت می کنند. ۱۲ دیماه ۵۷ شهر سعدآباد نقطه ی عطفی است در کارنامه مبارزات مردم این دیار شهیدپرور که گذشت زمان آن را ماندگار تر می نماید. اینجانب بعنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش سعدآباد برخود فرض می دانم که همگام و همیار با مردم در پاسداشت این روز برجسته و ماندگار آن را به تمام مردم شهر و بخش سعدآباد تبریک و گرامیداشت آن را پاس بدارم.

 

علیرضا رزمجو

بخشدار بخش سعدآباد

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/71831