کد خبر: 71603 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 08 دي 1395 - 16:51
بومی کشی در شهرک پتروشیمی پردیس جم

اتحادخبر: یک شهروند بومی که شاغل در شهرک پتروشیمی پردیس جم می باشد با ارسال نامه ای به اتحاد خبر از آنچه که ایشان "بومی کشی در شهرک پتروشیمی پردیس جم"  می داند ابراز گلایه نموده است. در این نامه آمده است: مدیریت شهرک پردیس در اقدامی عجیب مسئول روابط عمومی شهرک را که نیروی بومی بود با سابقه 15 ساله در امور فرهنگی و روابط عمومی پازارگاد...

اتحادخبر: یک شهروند بومی که شاغل در شهرک پتروشیمی پردیس جم می باشد با ارسال نامه ای به اتحاد خبر از آنچه که ایشان "بومی کشی در شهرک پتروشیمی پردیس جم"  می داند ابراز گلایه نموده است. در این نامه آمده است:

 

اگر آیین و سنن را بررسی کنیم رسومات زیادی وجود دارد که هم خواندنی و هم شنیدنی است اما اخیرا مدیریت شهرک پردیس یک رسم جدید ترسیم نموده تحت عنوان بومی کشی در شهرک پردیس.

مدیریت شهرک پردیس در اقدامی عجیب مسئول روابط عمومی شهرک را که نیروی بومی بود با سابقه 15 ساله در امور فرهنگی و روابط عمومی پازارگاد حذف کرد و یک نیروی حراستی غیر بومی به جای ایشان که یک دقیقه کار روابط عمومی را تجربه نکرده  انتخاب کرد.

در اقدامی عجیب تر  روحانیت محترم شهرک که سابقه طولانی در امور فرهنگی و مذهبی دارد و یکی از برترین چهره های قرآنی استان و استاد تخصصی حفظ کل قرآن می باشد که بیش از 250 نفر حافظ کل قرآن تقدیم کشور کرده و از نیروهای بومی منطقه می باشد عزل و به جای ایشان  یک کارمند مالی غیر بومی که از تهران می باشد که هیچ سابقه کار فرهنگی در کارنامه ندارد به عنوان مسئول انتخاب نمودند این عمل تا این لحظه  تیشه به ریشه فرهنگ بوده و خواهد بود.

ایشان علاوه بر این چهره های معروف دیگر نیروهای بومی را هم  که تعداد آنها به حدود 8 نفر می رسد از کار در شهرک یا پست مدیریتی خود عزل نموده و با نیروهای غیر بومی و پروازی که هیچگونه  تجربه ای ندارند در حد ضعیف اداره می کند.

نکته جالب و سئوال برانگیز این است که آقای مدیر:

1-  آیا مشکل شهرک شما نیروهای بومی هستند؟

2-  بی احترامی به نیروهای بومی، هتک حرمت، گزینشی عمل کردن و در خصوص فعالیتها؛ حذف برنامه های هنری، حذف برنامه های دینی و مذهبی، عدم ارتباط با مردم و ساکنین، درگیری با هیأت امناء شهرک، حذف نیروهای هیئت امنا، نارضایتی مردم از خدمت رسانی، مشکلات عدیده ورزشی که باعث اعتصاب مربیان شده و جلوگیری از ورود شهداء گمنام در شهرک پردیس که ابراز عقیده شخصی می باشد نه خواست عمومی، عدم همکاری با ارگانهای دولتی و غیر دولتی شهرستان جم آیا اینها هم دلیلش نیروهای بومی می باشد؟

مسئولان استان بوشهر؛ چرا شرکت های خدماتی در استان باید نیروهای پروازی و مدیران غیر بومی داشته باشند. لازم به ذکر است که مسئولین  ارشد شهرستان جم هم از این آیین بومی کشی در شهرک پتروشیمی پردیس جم اطلاع دارند اما....

نام محفوظ

 

* اتحاد خبر؛ محتوای نامه های ارسالی مخاطبان را رد یا تایید نمی نماید و صرفا جهت اطلاع مدیر مربوطه و سایر مسئولان ذی ربط منتشر می نماید تا موضوع بررسی و در صورت صحت ادعاهای مطرح شده رفع نگرانی از شهروند یا شهروندان معترض گردد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/71603