امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 آذر 1395 - 08:01

فال روزانه دوشنبه 29 آذر 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! خودتان رابرای یک سال پر از رشد و تغییرات آماده کنید و برنامه ریزی های لازم را در این زمینه داشته باشید. شاید این موج بزرگ با نگرشی جدید و کاملا متفاوت نسبت به زندگی و دنیای اطرافتان شروع شود. این تغییر در نگرش شما ممکن است ناشی از فلسفه و یا اعتقادات جدیدی باشد که در شما به وجود آمده اند و یا شاید از رابطه جدیدی که در زندگیتان شکل گرفته و شخص جدیدی که وارد زندگیتان شده است ریشه بگیرد. به هر حال از این تغییرات در نظرها و باورهایتان نهایت استفاده را ببرید و آنها را به تغییراتی در زندگیتان تبدیل کرده و خودتان را برای آینده آماده کنید. طی فصل های زمستان و بهار کارهایتان با سرعت خیلی خوبی پیشرفت خواهند کرد، اما با فرا رسیدن تابستان شای از این سرعت کاسته شود. از آرامشی که در این فصل در زندگیتان ایجاد خواهد شد برای بهبود بخشیدن به زندگی عاطفی خود استفاده کنید. ممکن است پیش از فرا رسیدن پاییز تصمیمات مهمی در مورد آینده رابطه خود بگیرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
یک چیز قطعی است، این که شما ترجیح می دهید به جای این که امروز را در دنیای شلوغ و پر استرس بیرون باشید در خانه بمانید و سر خودتان را با یک کتاب خوب گرم کنید؛ اما حتی اگر این کار را بکنید هم جای خالی بعضی چیزها را احساس می کنید. شما چقدر وقت با دیگران می گذرانید؟ آیا وقت آن نرسیده که که یک نفر را پیدا کنید که از بودن در کنار او خوشحال باشید و در خانه به جای کتاب خواندن از مصاحبت با او لذت ببرید؟! مواظب حرف هایی که در مکالمات دوستانه خود با همکارانتان می زنید باشید، زیرا ممکن است آنها این حرف ها را هرچند ناخواسته بر علیه شما در رابطه با کار مطرح کنند و به اعتبار شما لطمه بزنند.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
سخاوت و بخشندگی ارزشمندترین ویژگی اخلاقی شماست. طبیعت شما به گونه ای نیست که بخواهید برای این که چیزی به دست بیاورید کاری برای کسی انجام دهید یا چیزی به او ببخشید؛ شما این کار را تنها برای این می کنید که از انجام آن لذت می برید. این دقیقا همان چیزی است که در میان دیگران به شما عزت و قدرت می بخشد و اگر کمی فکر کنید می بینید که اصلا کار سختی هم نیست. شما در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که اجازه این که بخواهید سرعتتان را کم کنید را به شما نمی دهند، اما انتخاب این که اولویت را به چه کارهایی بدهید در دست خودتان است. در انتخابتان هم خودتان و هم دیگران را در نظر داشته باشید و هیچ کدام را قربانی دیگری نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما نیاز دارید که نگاهی عمیق و جدی به خودتان انداخته و ببینید دارید به کجا می روید. کمی تفکر انتقادی و تحلیل خودتان و کارهایتان هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت، به ویژه اگر احساس می کنید که سرعت پیشرفتتان بیش از اندازه کند شده است. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که نسبت به خودتان بیش از اندازه سختگیر نباشید و در این کار زیاده روی نکنید. شما باید سه هفته آینده را به رابطه عاطفیتان اختصاص داده و توجه زیادی به ویژگی های مشترک و علایق خود داشته باشید و ببینید که رابطه تان دارد به کدام سمت پیش کمی رود و تا چه حد با خواسته ها و ایده آل های شما در هماهنگی است.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما خرچنگ ها ترجیح می دهید از رویایی با دیگران و وارد بحث شدن با آنها تا جای ممکن امتناع کنید، اما امروز قادر به انجام این کار نخواهید بود. اعضای خانواده و یا شریک عاطفیتان شما را تحت فشار قرار داده اند و در انتظار جوابی از جانب شما هستند. شاید اگر راه حل دیگری سراغ ندارید بهترین کار ممکن این باشد که آنچه دلشان می خواهد بشنوند را به آنها گفته و بعدا سر فرصت همان کاری که خودتان می خواسته اید را انجام دهید. البته باید در انتخاب کلماتی که به کار می برید دقت کافی را داشته باشید و حرف هایی نزنید که بعدا قابل جبران نباشند. یک مکالمه دونفره و صمیمانه با عشقتان قبل از خواب می تواند خیلی از مشکلاتی که بینتان وجود دارند را حل کند.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما می توانید بار سنگینی را روی شانه های خود حمل کنید، اما اکنون وزن زیاد تعهدات و مسئولیت هایی که به عهده دارید دارد برایتان آزاردهنده می شود. امروز ممکن است کمی احساس خستگی و بی حوصلگی کنید و نیاز به تجدید انرژی داشته باشید. الان زمان خوبی است برای این که به دیگران اجازه بدهد از شما مراقبت کنند و به خودتان کمی استراحت بدهید. شما آنقدر در روزهای سخت دیگران در کنار آنها بوده اید که حالا لیاقت این مراقبت و توجه را داشته باشید. شما باید در سه هفته آینده توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشید و اگر عادت های بد و اشتباهی دارید که می دانید می توانند به شما آسیب بزنند سعی کنید آنها را کنار بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
شما این استعداد را دارید که ایده های فوق العاده ای که به ذهنتان می رسند را با موفقیت به دیگران انتقال دهید. شاید هم به همین دلیل در خانواده تان شما آن شخصی باشید که مسئولیت آموزش دادن به بچه ها در مورد زندگی و مسئولیت های آن را به عهده دارد، اما امروز یک نفر دیگر درسی به شما خواهد داد که اگر آن را بپذیرید می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد. خوشبختانه امروز شما تمایلی به پافشاری و بحث کردن با دیگران برای اثبات حرف هایتان ندارید و کنار آمدن با دیگران می تواند نتایجی قابل توجه برایتان داشته باشد. رابطه عاطفیتان نیز تحت تأثیر این وضعیت امروز خیلی خوب و بدون دردسر خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما دارید مدام عین فرفره به دور خودتان می چرخید تا کارهای ناتمام خود را به انجام برسانید، اما کارهای مهمی در خانه در انتظارتان هستند که بیش از این نمی توان آنها را پشت گوش انداخت. همچنین مسئولیت هایی که در قبال اعضای خانواده تان دارید و انتظاراتی که آنها از شما دارند را نیز باید مد نظر داشته باشید. اگر احساس می کنید که انرژیتان دارد تمام می شود بهتر است همه کارهای متفرقه را متوقف کرده و در کنار اعضای خانواده به استراحت پرداخته و مسائل خانوادگیتان را مورد بررسی قرار دهید. پیش از آن که خیلی دیر شود و قدرت انتخابی برایتان باقی نماند، تنش های به وجود آمده بین خودتان و عزیزانتان را مورد رسیدگی قرار داده و حل کنید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما اصلا دوست ندارید با قوانینی که جامعه به شما تحمیل می کند زندگی کنید و آزادیتان برایتان از هر چیز دیگری مهم تر است و با این حس استقلالی که دارید شاید با خودتان فکر کنید که می توانید تا ابد به تنهایی زندگی کنید، اما وقت آن رسیده است که کمی با خودتان فکر کنید، آیا متعهد شدن واقعا تا به این حد برایتان وحشتناک است؟! این روزها ارتباطتان با اعضای خانواده و دوستانتان بیش از قبل شده و شاید ببیشتر همدیگر را ببینید، اما باید مواظب حرف هایی که می زنید باشید و با ایجاد دلخوری اوضاع را به حالت سابق بازنگردانید. شما آدمی نیستید که از کوتاه آمدن در بحث ها خوشش بیاید، اما بهتر است فعلا خشم خود را کنترل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز افکارتان حول محور وضعیت مادی شما می چرخند و نگران این هستید که بودجه تان برای هزینه هایی که تا آخر ماه آینده در انتظارتان هستند کفایت نکند. راستش را بخواهید سه هفته آینده می توانند از این لحاظ برای شما دشواری هایی به همراه داشته باشند و بهتر است پیش ازخرید هر چیزی به قیمت آن و تناسب آن با بودجه تان دقت کنید. احساس می کنید که حرف هایی که دیگران امروز می زنند هیچ پایه و اساسی ندارند و همین باعث می شود کنار آمدن با آنها برایتان سخت شود. سعی کنید از بحث با اعضای خانواده و به ویژه موقع صرف غذا خودداری کنید و موضوع بحث را تا جای ممکن به سمت چیزهای خوشایند کشانده و آرامش خودتان و دیگران را حفظ کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

برنامه شلوغی که برای امروزتان دارید شما را وادار می کند که مدام در حرکت باشید، اما به ویژه در نیمه های روز شدیدا دلتان می خواهد همه کارهایتان را رها کرده و کمی استراحت کنید. اما از آنجایی که از الان تا سه هفته آینده کارها با سرعت کمتری پیش می روند ناچار خواهید بود زمان بیشتری را به کارهایان اختصاص دهید. اگر می خواهید پس از این مدت همه چیز به روال عادی باز گردد باید کمی به خودتان سخت بگیرید و زمان استراحتتان را کوتاهتر کنید. البته این بدان معنا نیست که باید تمام وقتتان را صرف کار کرده و خودتان را خسته و فرسوده کنید، هیچ کس به غیر از خودتان از شما انتظار ندارد که مانند یک سوپر قهرمان عمل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سفری به دنیای درونتان می تواند شما را با موضوعی درگیر کند که در ابتدا دلتان نمی خواسته است به آن فکر کنید، اما دوری کردن از آن تنها مشکلات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در رابطه با چیزهایی که سعی دارید از دیگران مخفی نگه دارید خیلی احتیاط کنید زیرا هر لحظه احتمال برملا شدن رازتان وجود دارد. امروز فکر کردن به رابطه عاطفیتان می تواند برای شما غصه و ناراحتی زیادی را به همراه داشته باشد. شاید طرف مقابلتان به دلایل شخصی یا حرفه ای مجبور است از شما دور باشد و این موضوع شما را ناراحت کرده و باعث ایجاد تنش در رابطه تان شده باشد. به جای این که بدخلقی کنید در مورد احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 

این اواخر کنار آمدن با شما تبدیل به کاری بسیار دشوار شده است. شاید شما از این تغییراتی که در حالات و رفتارهایتان ایجاد شده است حتی لذت هم ببرید، اما دیگران از شما انتظار دارند که کمی با آنها همکاری کنید. دقیقا چه چیزی باعث ایجاد این حالت در درون شما شده است؟! شاید کودک درونتان که مدام در حال سرکوب شدن است بالاخره دست به عصیان زده و کنترل شما و رفتارتان را دست گرفته باشد. طی سه هفته آینده این که پیش از حرف زدن خوب فکر کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا ممکن است با به کار گرفتن کلمات اشتباه چه در روابط شخصی و چه حرفه ای خود مشکلاتی به وجود بیاورید که به راحتی قابل حل شدن نخواهند بود./ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 16 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 20 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...