امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 آذر 1395 - 07:58

فال روزانه یک شنبه 28 آذر 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شانس و اقبال از طریق دوستانتان به سراغ شما خواهد آمد، پس سعی کنید تا جای ممکن برای فعالیت های اجتماعی و بودن در کنار دوستانتان وقت بگذارید. چه به دنبال عشق باشید و چه در جستجوی پول، آن را در میان دوستانتان و آنهایی ککه تفکری شبیه به خودتان دارند خواهید یافت. با وجود این که گاهی تحت فشار مسئولیت های زیادی که دارید ممکن است در صورت تفریح کردن احساس گناه کنید، بهتر است به این احساس خود غلبه کنید، همه ما به تفریح و استراحت نیاز داریم. درست است که باید به مسئولیت هایی که دارید رسیدگی کنید، ولی تا جای ممکن از پذیرفتن مسئولیت های غیر ضروری خودداری کنید. با محدود کردن مسئولیت های اضافی میزان استرس موجود در زندگیتان را کاهش خواهید داد. همراه با کاهش استرس خواهید توانست به فرصت هایی پی ببرید که همیشه وجود داشته اند ولی به خاطر سرعت زیاد زندگی روزمره و فشار کاری قادر به دیدن آنها نبوده اید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز تمرکز شما از دنیای بیرون به دنیای درونتان تغییر جهت داده است و پس از گذراندن یک تعطیلات شلوغ و پر انرژی ترجیح می دهید در دنیای آرام درونتان فرو بروید، اما کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید در انتظارتان هستند. امروز ممکن است از این که نمی توانید خودتان را با سرعت زیاد دیگران هماهنگ کنید، ناراحت باشید. تلاش های شما برای هماهنگ شدن با آنها تنها باعث آشفتگی و سردرگمی شما خواهد شد. خودتان را اذیت نکنید، شما مجبور نیستید سرعت خودتان را با آنها تنظیم کنید، پس با آرامش با جریان زندگی پیش بروید و قبل از اینکه بخاطر مسئله ای پیش پا افتاده و بی اهمیت از عصبانیت به سقف بچسبید از یک تا ده بشمارید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ناگهان ریتم همه چیز آرامتر شده است، حتی خیلی آرامتر از آن چه شما انتظار دارید و این برای شما چندان خوشایند نیست. اما باور کنید این وضع موقتی است، پس سعی کنید از این وضعیت بیشترین بهره را ببرید. در حال حاضر فرصت های موجود به آن سرعتی که فکر می کنید از بین نخواهند رفت. پس سرفرصت و با حوصله برای استفاده مناسب از آنها برنامه ریزی کنید. خوشبختانه شما آدم صبوری هستید و در مورد مسائل مهم با حوصله رفتار می کنید. سعی کنید امشب را همراه با عشقتان در کنار آنهایی که حالتان را خوب می کنند و برایتان اهمیت دارند بیرون بروید. تا آخر شب خواهید دید که این دیدار چه تاثیر مثبتی روی رابطه شما و عشقتان نیز خواهد داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر دیگران شما و کارهایتان را بلافاصله مورد تحسین و تایید قرار ندهند خیلی سریع ناراحت و دلخور خواهید شد. اما نباید خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید زیرا پیش از به پایان رسیدن امروز تمام آن چه کرده اید دیده خواهد شد. امروز سعی نکنید خوشحالیتان را به دیگران وابسته کنید، به جای این که رضایت و شادی خود را به عکس العمل های دیگران وابسته کنید. روی پای خودتان بایستید و خودتان مایه شادی خود را فراهم کنید. شاید نتایج زیادی نگیرید ولی هر قطره از این موفقیت برایتان بسیار ارزشمند خواهد بود. سعی نکنید یک شبه راه صد ساله را بروید و به تمام خواسته هایتان برسید. به جای دویدن حساب نشده به دنبال اهدافتان برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

زمان دارد می گذرد و شما خوب می دانید که باید توجهتان را روی لیست بلند بالای کارهایی که برای انجام دادن دارید متمرکز کنید. باید برای انجام این کارها برنامه ریزی داشته باشید و حداکثر استفاده را از تک تک لحظات خود ببرید. امروز از این که به زبان آوردن افکارتان کار خوبی باشد چندان مطمئن نیستید، مخصوصا اگر نگران این باشید که افکار و رویاهایتان با بقیه فرق داشته باشند. شما در شرایط عادی وقتی در چنین موقعیتی قرار بگیرید به عالم درونی خودتان پناه می برید، ولی امروز دوست دارید در کنار دوستان و خانواده تان بمانید. اگر دلتان می خواهد حرف دلتان را به زبان بیاورید تردیدی درباره این موضوع به دل راه ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز پس از چند روز تعطیلی و بیخیالی، حواستان را روی مسائل مادی و اهداف کوتاه مدت خود متمرکز کرده اید. مدیریت بودجه تان در حال حاض از اهمیت بسیاری برخوردار است و اصلا نباید پولتان را صرف خرج های بی دلیل و غیر ضروری کنید. نگرانی در رابطه با مادیات برای شما وحشتناک و نفرت انگیز است، اما بخواهید یا نخواهید باید به این جنبه زندگی خود هم رسیدگی کنید. داشتن یک زندگی آرام نه تنها شما، بلکه اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و مایه آرامش بیشتر آنها را نیز فراهم می ساز و در نتیجه رابطه عاطفیتان نیز بهبود خواهد یافت؛ پس به دست آوردن آرامش به ویژه رفاه مالی اهمیت زیادی برای شما باید داشته باشد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
به نظر می رسد که شرایط کیهانی دارند به نفع شما تغییر پیدا می کنند و می توانید پیش از پایان امروز بسیاری از کارهایی که می خواسته اید را به انجام برسانید. سعی کنید تا وقت باقیست بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید، زیرا این وضعیت دوام چندانی نخواهد داشت و همیشه چرخ روزگار به نفع ما نمی چرخد. شاید احساس کنید که از بقیه دور و جدا افتاده اید و افکار و عقایدتان با آنها فرق می کند. شما مجبور نیستید خودتان را به دیگران شبیه کنید، از این تنهایی برای پرورش افکارتان استفاده کنید. این وضعیت موقتی است و خواهید توانست تا فردا افکارتان را سر و سامان بدهید و با خیال راحت با دوستان و خانواده تان وقت بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز هنوز از جو استراحت چند روزه ای که داشته اید بیرون نیامده اید و استراحت و تفکر در رابطه با مسائل شخصیتان برای شما بالاترین درجه اهمیت را دارد و ترجیح می دهید به مسائلی که تمام ماه گذشته ذهنتان را به خودشان درگیر کرده بودند بپردازید. حواستان به این نکته که رویاهایتان چه زمانی ارتباط خود با واقعیت را از دست می دهند باشد و سعی کنید راهی برای حفظ ارتباط میان این دو دنیا پیدا کنید. درست است که زمانی می توانید بگویید کسی را دوست دارید که عشقتان بدون قید و شرط باشد، ولی در این راه از خودتان یک قربانی نسازید و کاری نکنید که آنچه انجام می دهید در چشم طرف مقابلتان بی ارزش شود.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
در حال حاضر انرژی شمادر موازات با اهداف و جاه طلبی هایتان هست و دارید با اطمینان خاطر و هدفمند پیش می روید، اما باید سعی کنید تمرکز بیشتری داشته باشید و روشی عمل گرایانه و کاربردی را مورد استفاده قرار دهید و ببینید چه راهی بهتر و سریعتر شما را به خواسته هایتان خواهد رساند. شما مسئول خوشبختی دیگران نیستید، شما تنها موظف هستید برنامه سازنده ای برای زندگی خودتان داشته باشید. این که انرژی خود را برای مدتی کوتاه روی یک کار متمرکز کنید خیلی موثرتر از این خواهد بود که بخواهید همزمان چند کار مختلف را انجام دهید و زمان بسیاری را صرف این کارها کنید و در نهایت هم به نتیجه نرسید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
چه خوشتان بیاید و چه نیاید وجود جزئیات دلیلی دارد و باید هر از گاهی تمام جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. امروز هم از آن روزهایی است که باید به قطعه های کوچکتر پازل اهمیت بدهید. این کار باعث خواهد شد اطلاعات مهمی که لازم دارید را به دست بیاورید. این که به اعتقادات خود پایبند باشید خیلی خوب است، ولی نباید بیش از اندازه از خودتان سرسختی نشان بدهید. سرسختی بیش از حد مانع خوشحالی شما خواهد شد. اگر کمی عصبی هستید این حالت را به عشقتان انتقال ندهید و خودتان را کنترل کنید. سری به اصول فنگ شویی بزنید و خانه تان را تبدیل به آشیانه عشق و سرشار از انرژی مثبت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

حالا که وقت تفریح و خوشگذرانی به پایان رسیده و باید به روال عادی زندگیتان بازگردید آماده اید تا به مسائل کاربردی تری بپردازید. البته این بدان معنا نیست که باید قدرت تخیل خودتان را محدود کنید و هیچ زمانی برای فکر کردن به رویاهایتان نگذارید. گاهی یک رویا می تواند قدرتمند تر از هزاران واقعیت باشد و آنقدر الهام بخش و موثر باشد که بیش از هر واقعیت دیگری بتواند روی آینده تان تأثیر داشته باشد؛ پس سعی نکنید خودتان را محدود کنید و ذهنتان را آزاد بگذارید. اگر متاهل و در یک رابطه عاطفی هستید دست از خود خواهی برداشته و کمی از زاویه دید عشقتان به قضایا بنگرید و به او هم حق بدهید که بخواهد گاهی حرف خودش را به کرسی بنشاند.

فـال روزانـه - Daily Omen

پس از چند روز تفریح و استراحت امروز بالاخره شور و هیجانتان کمی فروش کرده است و افکارتان از مسائل شخصیتان فارغ شده و به فکر مسائل مادی و پیشرفت وضعیت مالیتان هستید. اما بحث مالکیت در رابطه عاطفیتان نیز ذهنتان را به خود مشغول کرده و ترجیح می دهید مرز اموال خودتان و طرف مقابلتان را از هم جدا کنید. این موضوع شاید بحث چندان جالبی را به همراه نداشته باشد، اما نتیجه ای که به دست خواهید آورد به احتمال زیاد ارزش وقتی که برای آن می گذارید را خواهد داشت، زیرا جلوی بالا گرفتن برخی بحث ها و مشکلات آینده را خواهد گرفت. پرداختن به این مسائل لزوما اثری روی صمیمیت و احساس نزدیکی شما و عشقتان نخواهد گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen
 

امروز حال و هوایتان قابل توجهی پیدا کرده و ر این فکر هستید که چگونه می توانید آنهایی که به شما نزدیک هستند را به بهترین شکل ممکن مورد حمایت خود قرار دهید و نسبت به نیازهای آنها حساسین بیشتری احساس می کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که اگر واقعا می خواهید چیز ارزشمندی در مقابل به دست بیاورید، باید این سخاوت بدون هیچ چشم داشتی باشد. امروز برای شما اشتباه گرفتن افکار سطحی و بی اهمیت به جای افکار عمیق و تاثیرگذار خیلی ساده است. شاید فکر کنید یک ایده شما می تواند زندگیتان را تغییر دهد، ولی خیلی زود مشخص می شود که ایده های خلاقانه ای که امروز در ابتدا فوق العاده به نظر می رسند به آن خوبی که فکر می کرده اید نبوده اند./ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 19 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...