امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 آذر 1395 - 08:01

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 21 آذر 1395

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال می تواند دریایی پر موج از تجربه های عاطفی مختلف را برای شما به همراه داشته باشد، این امواج گاهی بلند و گاهی کوتاه هستند و شما باید هر دو را با آغوش باز پذیرا باشید. تحت هر شرایطی نگرش مثبت خود را حفظ کنید، زیرا این چالش ها برای همیشه ادامه نخواهند یافت. با فرا رسیدن تابستان احساس خواهید کرد که همه چیز در زندگیتان بالاخره به تعادل رسیده است. پاییز آینده شما را با افراد و تجربه های تازه ای مواجه خواهد کرد که از ورودشان به زندگیتان خوشحال خواهید شد. امسال پیشنهاداتی کاری به شما خواهد شد که ممکن است سفر کردن و نقل مکان را برای شما به همراه داشته باشد. حتی اگر این کار برای شما سخت باشد و شما را مجبور کند آنهایی که دوست دارید و وابستگی هایتان را پشت سر بگذارید به نفعتان است که این پیشنهاد را بپذیرید. این فرصت می تواند این امکان را برایتان فراهم کند که به چیزهایی برسید که حتی در رویاهایتان هم نمی دیده اید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شاید ترجیح دهید روزهای اول این هفته زیاد به خودتان سخت نگیرید و کم کم پیش بروید تا موتورتان گرم شوید، اما مزاحمت های کوچکی ممکن است به وجود بیایند که شما را وادار خواهند کرد خودتان را تکان دهید. آرامش و سکون گاهی خیلی خوشایند است، اما هیچ رشدی را برای شما به همراه نخواهد داشت. سعی کنید از بالا به دیگران نگاه نکنید و قربانی غرور بیش از حد خود نشوید. داشتن کمی تواضع به شما کمک خواهد کرد پیشرفت بیشتری داشته باشید. وقت آن رسیده است که ترس هایی که مانع از پیشرفت شما در راهتان به سوی آینده ای موفق می شوند را کنار بگذارید و روی افکار مثبت متمرکز شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز در فکر داشتن یک روز ایده آل و پرداختن به تمام تفریحاتی که خودتان دلتان می خواهد هستید، آن هم بدون این که مجبور باشید با نتایج منفی احتمالی آن روبرو شوید. تصوری که ما از امروزتان دارید با واقعیت آن فرق خواهد داشت و موانع مختلف یکی پس از دیگری سر راه تفریح و خوشگذرانی شما قرار خواهند گرفت. اما اگر کمی حوصله به خرج دهید دست و پنجه نرم کردن با این چالش ها از هر تفریحی برایتان هیجان انگیزتر خواهد بود. بهتر است حواستان را خوب جمع کنید، زیرا ممکن است حقایق مهمی را نادیده بگیرید که می توانند اثراتی مخرب روی برنامه هایی که برای آینده تان دارید داشته باشند. نیازی نیست که امروز تصمیمات سرنوشت ساز بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید با خودتان فکر کنید یک روز آرام و همراه با فکر کردن به موضوعات مختلف در انتظارتان است، اما واقعیت چیز دیگری خواهد بود. در واقع خود شما هم نمی توانید یک جا بمانید و به تحرک و فعالیت نیاز دارید، در غیر این صورت حسابی حوصله تان سرخواهد رفت. بهتر است فعالیت ها و کارهایتان را برای ساعات ابتدایی روز برنامه ریزی کنید و بعدازظهر را برای ریلکسیشن و تفکر در نظر بگیرید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد. شاید بهتر باشد امروز به چیزهای دیگری فکر کنید و عشق را برای روز دیگری نگه دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

پس از تغییراتی که این اواخر در کارها و برنامه هایتان به وجود آمده اند و درگیری های که برای تطبیق دادن خودتان با آنها داشته اید امروز این حق را دارید که بخواهید با دوستانتان خوش باشید و کمی استراحت کنید. اما متاسفانه حال و هوای دوستانتان با شما فرق می کند و شاید رفتارهایشان باعث ناراحتی شما شود. اما نباید زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت کنید، این اختلاف نظرها خیلی زود برطرف خواهند شد. اکنون فرصت مناسبی است برای این که به بررسی عواملی بپردازید که مانع پیشرفت شما در زندگی حرفه ایتان شده اند. ولی این را به یاد داشته باشید که آنچه لازم است انجام دهید تغییر در مسیرتان است و نه در پیش گرفتن راه میانبر!
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما کاملا حق دارید که بخواهید به خاطر تمام موفقیت هایی که داشته اید به خودتان افتخار کنید. امروز از موفقیت های خود لذت ببرید و به آنها فکر کنید و ببینید چه چیزهایی زمینه ساز این موفقیت ها بوده اند. البته اگر فرصت جدیدی برایتان به وجود آمد و خواستید به سراغ آن رفته و تلاش هایتان را از سر بگیرید هم اصلا جای تعجب نیست. حتی اگر ندانید چه مقصدی در انتظار شماست آماده هستید تا ماجراجویی هایتان را باری دیگر آغاز کنید. اکنون جای درنگ و تردید نیست و هرچه سریعتر دست به کار شوید به نفعتان خواهد بود.  داشتن اعتماد به نفس و اطمینان به آنچه می خواهید به دست بیاورید کلید موفقیت شما خواهد بود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
فکر نکنید امروز را می توانید به بی خیالی بگذرانید و در وقت های اضافه ای که دارید کتاب مورد علاقه تان را بخوانید. در واقع هیچ وقت اضافه ای نخواهید داشت و تمام مدت کاری در انتظارتان است. تلفنتان مدام زنگ می خورد، پیام ها یکی پس از دیگری مانند سیل در راهند و دائم یک نفر در انتظار کمک و همکاری شماست. اما این شلوغی می تواند حالتان را خیلی خوب کند. برای در کردن خستگی امروز، امشب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید و روز تفریحات مجردی نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
برعکس آن چیزی که دیگران فکر می کنند، شما همیشه هم دلتان نمی خواهد دور و برتان شلوغ باشد و درگیر روابط اجتماعی باشید. در واقع شما خواهان روابطی هستید که عمق دارند و گسترش روابطتان تنها چیزی که برایتان اهمیت دارد نیست. اما امروز نباید انتظارات خود را بیش از اندازه بالا ببرید، در غیر این صورت به هیچ عنوان به ایده آل خود دست نخواهید یافت. شما دوست دارید که به فرد بهتری تبدیل شوید و این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به رشد و پیشرفت شخصی شما بکند. می خواهید رابطه ای که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است را به مرحله جدیدی برسانید، برای این کار باید مسائلی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را در نظر بگیرید و با بی تفاوتی از کنار آنها عبور نکنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز که ثبات در روابطی که دارید برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، با کسی که دوست دارید ارتباط برقرار کنید. البته درگیری هایی که در طول روز برایتان پیش خواهند آمد ممکن است این نیاز شما را از خاطرتان ببرند، اما بهتر است در ساعات اولیه روز که کنترل اوضاع از دستتان خارج نشده است به این موضوع بپردازید. شما معتقد هستید که می توانید عادت های قدیمیتان را به اشاره ای کنار بگذارید. ولی واقعیت این است که این کار به آن سادگی که شما فکر می کنید هم نیست و نمی توان یک شبه به یک نفر دیگر تبدیل شد و باید با تصمیماتی کوچک و ساده مثل ایجاد تغییرات لازم در برنامه غذاییتان شروع به ایجاد تغییرات در زندگیتان بکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز روزتان با آرامش زیادی آغاز خواهد شد، اما ناگهان سرتان چنان شلوغ خواهد شد که با خودتان فکر می کنید ای کاش برای کارهایتان برنامه ریزی کرده بودید. یک پیاده روی آرامش بخش در پایان روز و نفس کشیدن در هوای تازه ذهنتان را آرام و خستگی یک روز طولانی و پردغدغه را از تنتان خارج خواهد کرد و لبخند را به لب هایتان خواهد نشاند. اگر کارها و برنامه هایتان آن طوری که خودتان می خواسته اید پیش نرفته اند دیگران را به خاطر آن سرزنش نکنید، در زندگی همیشه تنها کسی که مسئول موفقیت ها و شکست های شماست خودتان هستید. البته این بدان معنا نیست که باید خودتان را به خاطر عدم موفقیت سرزنش کنید، کافیست از اشتباهاتتان درس بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما به خاطر کارتان فداکاری های زیادی کرده اید و امروز با خودتان فکر می کنید که وقت استراحت است و می خواهید خودتان را با تفریحات کوچکی مثل جدول حل کردن و تماشای تلویزیون سرگرم کنید. با این حال مسائل خانوادگی حل نشده ای که دارید به شما این اجازه را نخواهند داد که زمان زیادی را با این آرامش سپری کنید و به رسیدگی و توجه شما نیاز خواهند داشت. ارتباط برقرار کردن با نیازمندان و انجام دادن آنچه که در توانتان است باعث می شود که احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. اگر احساس می کنید که هیچ کس شما را دوست ندارد و برای هیچ کسی جذابیت ندارید سخت در اشتباهید، کافیست کمی چشمتان را باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هر چقدر که می گذرد احساس خستگی و بی حوصلگی بیشتری به سراغتان می آید و از هیچ چیز راضی نیستید. با وجود این که انتظار دارید همه چیز در آرامش تمام پیش برود، احساسات ضد و نقیض درونیتان باعث می شوند به دنبال دردسر بگردید. امروز حرف زدن در مورد مسائل جنجالی و بحث برانگیز مانند فلسفه و مفهوم زندگی با دوستان نزدیک و اطرافیانتان می تواند راه خوبی برای پرت کردن حواستان از نگرانی های جدیترتان باشد. این بحث ها نتایج چندانی نخواهند داشت ولی می توانند به شما در تعیین اهداف جاه طلبانه ای کمک کنند که حاضر هستید برای رسیدن به آنها هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 

شما دارید خودتان را به خوبی با اولویت های تغییر یافته زندگیتان هماهنگ می کنید و آماده اید تا خودتان را با روند جدید کارها که با اهدافتان در هماهنگی کامل هستند تطبیق دهید. تغییرات کوچک ناگهانی که در برنامه هایتان می دهید اثرات مثبت ماندگاری روی آینده تان خواهند گذاشت. برداشتن قدم های کوتاه ولی پیشروی مداوم همیشه بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مورد نظرتان است. کارهای بسیار برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید. فقط یادتان باشد که غذا خوردن و نوشیدن آب را فراموش نکنید. حتی سوپر قهرمان ها هم برای موفقیت در عملیات خود به سوخت نیاز دارند./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
1395/09/21 - 16:52
0
0
امروز از موفقیت های خود لذت ببرید 😋😌
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...