کد خبر: 70015 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 09 آذر 1395 - 09:33
مروری بر عملکرد خط حمله پرسپولیس برازجان/ مهاجمانی که بلای جان حریفان شده اند

اتحادخبر: اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به پرسپولیس امسال داشته باشیم  بیشتر موفقیت های این تیم را می بایست به خط حمله آتشینش ربط داد، نمی توان چشمها را بر روی عملکرد قابل قبول خط دفاع این تیم بست (بعد از تیم پیام چغادک بهترین خط دفاعی لیگ است)، اما آمادگی این فصل مهاجمان پرسپولیس خیال کادرفنی را راحت کرده است.

اتحادخبر- اصغر شعبانی: اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به پرسپولیس امسال داشته باشیم  بیشتر موفقیت های این تیم را می بایست به خط حمله آتشینش ربط داد ، نمی توان چشمها را بر روی عملکرد قابل قبول خط دفاع این تیم بست (بعد از تیم پیام چغادک بهترین خط دفاعی لیگ است)، اما آمادگی این فصل مهاجمان پرسپولیس خیال کادرفنی را راحت کرده است.

اگر چه در فوتبال مهاجمان عقیده دارند که تلاش های دیگر بازیکنان را به گل تبدیل می کنند اما قطعاً اگر یک تیم فوتبال ، از مهاجمان گلزن و فرصت طلبی برخوردار نباشد به نتیجه نخواهد گرفت.

در ابتدای فصل و هنگامی که نقل و انتقالات لیگ ۳ آغازشده بود کمتر کسی فکر می کرد که خط حمله پرسپولیس برازجان در طول بازیها اینگونه بدرخشد ،،، با ارزیابی بازیهای پرسپولیس در این فصل می توان توان بالای مهاجمان نماینده برازجان را ستود البته در این میان نوع بازی تیم امین فتحی و شیوه بازی گرفتن این مربی جوان از فورواردهای تیمش باعث شده تا آنها فصلی متفاوت با فصل گذشته را سپری نمایند.

گل زده پرسپولیس در جدول رده بندی بازیهای لیگ ۳ و تاکنون که هشت هفته از بازیها را پشت سرگذارده ایم ۱۶ گل است که ۱۵ گل از این تعداد را مهاجمانش وارد دروازه حریفان کرده اند.

رسول پورآزاد:
برای آغاز با کاپیتان پرسپولیس شروع می کنیم ، شاید خیلی ها رسول پورآزاد را تمام شده تلقی می کردند اما وی امسال از بهترین های این تیم بوده است ،،، شماره ۱۰ پرسپولیس که همیشه بوی گل می دهد از بازیکنان تاثیر گذار همیگشی پرسپولیس است، این بازیکن که فصل پیش فقط یک بازی برای کارگر برابر نماینده جم انجام داد و سپس راهی پرسپولیس شد ،  ۵ گل به ثمر رساند اما داستان امسال کاملاً متفاوت است ، بازیهای او از همان روز اول با درخشش همراه بوده و این بازیکن در خط حمله ، نقش بسزایی را ایفا کرده است.

محمد فرهمند زاده:
 محمد فرهمندزاده دیگر عنصر تهاجمی تیم پرسپولیس است. مهاجم دوست داشتنی پرسپولیس که در فصل قبل و پس از جدایی از استقلال بنه گز راهی پرسپولیس شد و علی رغم تلاش هایش چندان موفق نبود و همین موضوع نیز باعث شد تا افت محسوسی کند ، اما فرهمندزاده با توجه به تکنیک و سرعتی که دارد در هر زمانی می تواند برای رقبا خطرناک باشد.

فرهمندزاده در ابتدای فصل دچار مصدومیت بود، در ادامه با به ثمر رساندن ۶ گل ، نوید بازگشت به روزهای خوب خودش را می دهد زیرا که در چند بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی از این بازیکن دیده ایم .

مهاجم محجوب پرسپولیس به غیر از بازی برابر پیام و نماینده شوشتر  که در گلزنی با بدشانسی مواجه بود دربقیه بازیها برای پرسپولیس گلزنی کرده و در دیدار امروز مقابل استقلال خرمشهر نیز دروازه حریف را باز کرده است.
حسن فلسفی:
 مهاجم سابق شهرداری برازجان و همین پرسپولیس در این فصل متحول شده است . اگر چه در بیشتر مواقع کادر فنی پرسپولیس از وی در پست وینگر چپ بازی می گیرد اما اضافه شدن وی به جمع مهاجمان این تیم ، حملات پرسپولیس را برای رقیبان خطرناک کرده است و حتا در بازی های گذشته موقعیت های مناسب گلزنی را برای پورآزاد و دیگر بازیکنان مهیا نموده است .

مسعود حسن زاده:
دیگر مهره ارزشمند خط حمله پرسپولیس ، مسعود حسن زاده است.
مهاجم سرعتی و کوتاه قامت پرسپولیس اگر چه فقط یک گل وارد دروازه حریفان کرده اما با سرعت مثال زدنی برای هر خط دفاعی خطرناک است.

 حسن زاده که از این فصل به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شده هرگاه که به میدان رفته با تعصب بازی کرده و برای تیمش سنگ تمام گذاشته است.

در پایان باید گفت که در کنار پورآزاد با تجربه، محمد فرهمند زاده جوان، حسن فلسفی و مسعود حسن زاده عالی نشان داده اند.

در بازیهای برگزار شده رسول پورآزاد و محمد فرهمندزاده با به ثمررساندن ۱۲ گل آقای گل لیگ می باشند، حسن فلسفی ۲ گله  و مسعود حسن زاده یک گله هستند و همانگونه که اشاره شد، این موضوع نشان از این مسئله است که مهاجمان پرسپولیس عصای دست کادر فنی می باشند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/70015