کد خبر: 69698 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 03 آذر 1395 - 16:44
اختصاصی اتحاد خبر؛
تساوی پرسپولیس نوین برازجان در دیدار خانگی+تصاویر

اتحاد خبر:چهارشنبه سوم آذرماه در ورزشگاه تختی برازجان پرسپولیس نوین برازجان در یک هوای خوب و ابری میزبان پرسپولیس بنه گز بود که بازی در پایان با تساوی ختم شد.

اتحاد خبر-محمدرضا کمالی نژاد:چهارشنبه سوم آذرماه در ورزشگاه تختی برازجان پرسپولیس نوین برازجان در یک هوای خوب و ابری میزبان پرسپولیس بنه گز بود که بازی در پایان با تساوی ختم شد.


















به گزارش سرویس ورزشی اتحاد خبر،پرسپولیس نوین در این دیدار با ترکیب:
احمدرضا سروری محمد بوالحاجی ناصر زیارتی حمید محمدی مجید محبی رضا رضایی سعید حافظی راد محمد بناری حسین حق جو محمد اندرزگو و علی اردشیری به میدان رفت.
با توجه به شناخت از بازیکنان هر دو تیم انتظار بازی با کیفیت بالا میرفت که بر خلاف این انتظار بازی در نیمه اول بیشتر در میانه میدان دنبال شد.
در این دیدار که از هفته دهم مسابقات بود هیچ یک از دو تیم دل از دروازه خود نمیکند تا به دروازه حریف بیندیشد و در تفکر دروازه خودی بودند.
از اتفاقات نیمه اول میتوان به ضربه ایستگاهی پرسپولیس بنه گز که توسط سروری مهار شد و ضربه علی اردشیری به سوی دروازه پرسپولیس بنه گز اشاره کرد.
بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید تا چشم انتظار بازی متفاوتی در نیمه دوم باشیم.
 نیمه دوم با گردش توپ در میانه میدان شروع و دنبال می شد ولی رفته رفته نماینده برازجان تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد.
در دقیقه 75 برخلاف جریان بازی با اشتباه بازیکن پرسپولیس نوین موقعیت برای تیم بنه گزی بدست آمد تا به گل اول بازی برسند.
پرسپولیس نوین بعد از دریافت گل فشار بیشتری به دروازه حریف وارد کرد تا اینکه در دقیقه 85 توسط محمد بناری با شوت سرکش به گل مساوی برسند.
بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/69698