کد خبر: 69621 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 آذر 1395 - 16:52
پرسپولیس برازجان تیم صدر نشین را زمین گیر کرد+تصاویر

اتحاد خبر :از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه دوم آذر ماه پرسپولیس برازجان در ورزشگاه تختی میزبان ابوذر باشت بود.

اتحاد خبر -محمدرضا کمالی نژاد: از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه دوم آذر ماه پرسپولیس برازجان در ورزشگاه تختی میزبان ابوذر باشت بود.
به گزارش اتحاد خبر، پرسپولیس که بعد از باخت با پیام چغادک به این دیدار خانگی آمده بود نمیخواست این بازی شش امتیازی را با باخت پشت سر بگذارد.
پرسپولیس در این دیدار با یک تغییر نسبت به بازی گذشته خود با ترکیب :
علی اکبر انصاری، ضا فرهمند، مهران قاید پوری، حسین غلامی، ایمان مرادی، جواد موسوی، مصطفی نجمی زاده(علی پری غنچه)، محمد فرهمند، رسول پورآزاد(امید حیدری)، مسعود حسن زاده(سامان ویسویی) و حسن فلسفی به میدان رفت.
پرسپولیس از آغاز با بردن بازی به کناره های زمین و بیشتر به سمت راست خود و کارهای ترکیبی غلامی و حسن زاده و ارسال از کنار به مهمان فشار وارد کردند.
تیم ابوذر باشت نیز چشم به ضد حملات بسته بود که تا حدودی نیز موقعیت هایی داشتند که با بی دقتی مهاجمینش از دست می رفت.
بازی با برتری نسبی پرسپولیس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 40 بازی و از روی ارسال از جناحراست، پرسپولیس با پاس بی نقص فلسفی و ضربه فنی پورآزاد به گل اول بازی رسید.







در دقیقه 45 بازی نیز با ارسال محمد فرهمند از همان جناح راست باز هم پورآزاد باتجربه با ضربه سر گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.
 در دقیقه 47 نیز ابوذر باشت روی ضربه کرنر و با خروج اشتباه دروازه بان پرسپولیس صاحب موقعیت شد تا توپ از کنار دروازه به بیرون رود و بازی در نیمه اول با همین نتیجه دو بر صفر به اتمام برسد.
با اتمام نیمه اول بازی باز هم نجمی زاده طبق بازیهای گذشته بازی ضعیفی به نمایش گذاشت تا تجربه او با توجه به عدم دوندگی، جبران عدم توان بدنی او را نکند و اثری از نجمی زاده گذشته را نبینیم.
 نیمه دوم که به اعتقاد کارشناسان نیمه مربیان نیز لقب گرفته برای پرسپولیس نیمه خوبی بود و فارغ از پیروزی و کسب سه امتیاز، بازی خوب و تک ضرب و فضاسازی در میدان خبر از تیمی خوب در خلال مسابقات میدهد.
در نیمه دوم پرسپولیس از آغاز سراپا حمله بود و در دقیقه 48 توسط محمد فرهمند به گل رسید تا تیر خلاص به ابوذر باشت خورده باشد.
در ادامه پرسپولیس موقعیت های زیادی داشت و بر خلاف جریان بازی در دقیقه 75 یک گل دریافت کرد که رسول پورآزاد با زدن گل سوم برای خود هتریک و برای پرسپولیس برازجان سند سه امتیاز را به ارمغان آورد.
در پایان با تقدیر از بازی خوب پرسپولیس برازجان و تقدیر از دروازه بان خوب پرسپولیس که موقعیت های خوب گل زنی را با آمادگی بدنی بالا از حریف گرفت، ولی با همه تفاسیر نمیتوان از تاثیرگذاری رسول پورآزاد گذشت که قطعا بهترین بازیکن زمین بود.



















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/69621