امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 آبان 1395 - 08:24
اتحادخبر: روحانی خطاب به کسانی که می خواهند امید را از مردم بگیرند گفت: این کار خیانتی بزرگ است.

اتحادخبر: حجت  الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد از مردم استان البرز برای مهمان نوازی تشکر کرد و گفت: وفاداری مردم به خاطر انقلاب و نظام است.

به گزارش مهر؛ وی با اشاره به اینکه مردم ما را به عنوان خادمان خودشان بدانند، گفت: همه افتخار ما این است که بتوانیم نسبت به مردم ادای دین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دعوا، فاصله و نزاع بین مسئولین باعث می شود که مردم برنجند و خوشحال نباشند، گفت: اختلاف بین جناح ها، احزاب و مسئولین طبیعی است اما نباید منجر به نزاع و فاصله شود.

روحانی با اشاره به اینکه خداوند به ما نعمت های زیادی داده است که باید قدردان آنها باشیم، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، البرز، ایران کوچک است، بسیاری از اقوام مختلف بدون نزاع و درگیری در این استان زندگی مسالمت آمیزی دارند و میان آنها وحدت و انسجام برقرار است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دنیای امروز، زندگی را آسان کرده ولی به مراتب نگرانی های بیشتر شده است، تصریح کرد: همه امکانات علمی و فناوری  برای ما مهیا است تا بتوانیم زندگی راحتی داشته باشیم، علم و تکنولوژی مشکلات را کم کرده است ولی نگرانی های ما هر روز بیشتر از دیروز می شود، ما نگران فرهنگ، اقتصاد، امنیت و اعتماد می شویم.

رئیس جمهور به معضلات زیست محیطی استان البرز اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته برای حل معضلات زیست محیطی رودخانه کرج اقدام کردیم ولی برخی از افراد ذینفع به ما زنگ زدند که این اقدامات متوقف شود چرا که منافع شان را در خطر می دیدند.

وی با اشاره به اینکه برخی، منافع خود را بر پایه آسیب رساندن به مردم بنا کرده اند، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات زیست محیطی بویژه معضلات زیست محیطی رودخانه کرج در حال افزایش است باید برای کاهش این معضلات برنامه ریزی شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه اداره کشور نیازمند حرکات بزرگ است و باید به سمت خودکفایی حرکت کنیم، اظهار داشت: خدا را شکر از شیوه های نوین در همه زمینه ها استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای حل معضل کمبود آب باید کشاورزی را مدرن کنیم، گفت: دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری زیادی در حوزه آب انجام داده است، به جرأت می توان گفت این میزان سرمایه گذاری در هیچکدام از دولت های پیشین دیده نشده است.

روحانی با بیان اینکه همه نیروگاه های کشور از گاز استفاده می کنند مگر در فصل زمستان، ادامه داد: به وزارت نفت دستور داده ام که سوخت نیروگاه منتظر قائم شهرستان فردیس در همه ایام سال، گاز باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کار، تلاش و تولید عزت می آورد، گفت: متاسفانه در سال های گذشته از کشورهایی گاز گرفته ایم که برخورد مناسبی با جمهوری اسلامی ایران نداشته اند و با لحنی سخیف سخن می گفتند، به همین منظور به وزارت نفت دستور دادیم به هر قیمتی باید در بحث گاز بی نیاز از کشورهای دیگر شویم چرا که عزت به زبان نیست، در عمل باید به عزت برسیم.

رئیس دولت یازدهم با اشاره به اینکه در شرایط تحریم برای جابجایی پول مجبور بودیم با دولت هایی ارتباط داشته باشیم که در حدی نیستند که حتی نامشان را ببریم، عنوان کرد: در سال هایی که تحریم های ظالمانه برای جمهوری اسلامی ایران اعمال شد متحمل فشارهای زیادی شده ایم.

وی با اشاره به اینکه در هر شرایط برای تحقق سیاست های کلان باید از ابزار خاص استفاده کرد، تصریح کرد: باید به درستی برنامه ریزی کنیم و از اهرم های سیاست های بین الملل استفاده کنیم.

رئیس جمهور به جلسه ای با حضور مقامات ارشد کشور اشاره کرد که در آن جلسه مباحث برجام و توافقات هسته ای مورد بررسی قرار گرفته بود و افزود: یکی از مسئولان در آن جلسه به بنده گفت آیا در این مذاکره می توانیم تحریم های سازمان ملل را از بین ببریم در جواب گفتم لغو قطعنامه های سازمان ملل خط قرمز من است و به وزیر امورخارجه دستور دادم که باید قطعنامه های شورای امنیت لغو شود وگرنه زیر بار هیچ مذاکره ای نخواهم رفت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در توافق هسته ای یک کار عظیم با حمایت رهبر انقلاب اسلامی و مردم انجام شد، ادامه داد: اسرائیل مدعی بود که در مذاکرات هسته ای، ایران بر سر همه قدرت ها کلاه گذاشته است.

وی با بیان اینکه برخی در داخل کشور از غرب می ترسیدند و می گفتند مگر می شود ما در مذاکرات پیروز شویم، اظهار داشت: برخی گفتند خیال باطلی است که قطعنامه ها لغو شود بسیاری از کارشناسان گفتند مسئله «پی.ام.دی» حل نخواهد شد.

روحانی با تاکید بر اینکه اگر از قدرت، اندیشه و حمایت مردم بهره مند شویم در همه میدان ها پیروز خواهیم شد، گفت: ملت ایران ثابت کرده است که در هر میدانی متحد وارد شود پیروز خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به سخنان ترامپ اشاره کرد که در یک مناظره به دولت فعلی آمریکا حمله کرده و مدعی شده است که دولت آمریکا در مذاکرات هسته ای به ایران قدرت بیشماری بخشیده است.

وی در ادامه به حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از مذاکرات و تیم مذاکره کننده اشاره کرد و گفت: امروز ملت ایران تصمیم گرفته است برای پیشرفت کشور تلاش کند، به همین منظور و برای پاسداشت این تلاش همه مسئولان، احزاب، جناح ها و رسانه ها کمک کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش و با اشاره به اینکه رشد اقتصادی کشور در سال های گذشته منفی بوده است، گفت: خوشبختانه در سال جاری رشد اقتصادی کشور مثبت شده و همین امر مهم باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه شده است.

روحانی خطاب به کسانی که می خواهند امید را از مردم بگیرند گفت: این کار خیانتی بزرگ است.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری در استان البرز در سال ۹۲، ۲۶ میلیون دلار بوده است، این در حالی است که در سال ۹۵ این میزان به ۵۱۰ میلیون دلار رسیده است و این واقعیتی غیر قابل انکار است.

روحانی با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور باید متحول شود سرمایه را مقدس دانست و افزود: باید به سرمایه گذار احترام گذاشته شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما نیازمند تجارت بین المللی هستیم اظهار داشت: اگر طالب رونق اقتصادی هستیم باید به بازار داخلی و خارجی اهمیت دهیم.

وی تاکید کرد: قراردادهای جدید خارجی که منعقد می شود دولت طرف سرمایه گذار خارجی را متعهد کرده که ۳۰ درصد محصولات باید صادر شود.

روحانی گفت: تا زمانی که جنس داخلی صادر نشود کیفیت آن درست نمی شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم خاطرنشان کرد: امروز تصمیم درستی گرفته اید، رونق اقتصادی، اقتصاد مقاومتی یعنی از همه توان دولت استفاده کنیم و به بازار خارجی توجه کنیم.

رئیس دولت یازدهم با اشاره به اینکه حرف دولت غیر از سیاست اقتصاد مقاومتی نیست، تصریح کرد: همه حرف ها و وعده ای بنده را از زمان تبلیغات ریاست جمهوری تاکنون کنار همدیگر بگذارید اگر با سیاست های اقتصادی مقاومتی در تضاد بود حق با کسانی بود که دولت را تخریب می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله اشتغال و معیشت با رونق اقتصادی حل می شود، اظهار داشت: در کنار اقتصاد، توجه به فرهنگ نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز فرمودند سه اصل اقتصاد، فناوری و انسجام و وحدت ملی راه نجات کشور است.

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه چهار خطه شدن قطار تهران- کرج از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: وزیر راه و شهرسازی به بنده قول داده است که این مهم تا پایان سال جاری انجام شود.

رئیس جمهوربه وعده وزارت نفت در خصوص گازرسانی به روستاهای کشور تا پایان عمر دولت یازدهم اشاره کرد و ادامه داد: این مهم نیز به جد از سوی بنده پیگیری می شود.

روحانی خطاب به استاندار البرز گفت: تهیه سند آمایش استان البرز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمایش حوزه پزشکی و بخش آموزش عالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است، افزود: تهیه سند آمایش تحقق توسعه پایدار را فراهم می کند.

روحانی با بیان اینکه در استان البرز مراکز علمی و تحقیقاتی بیشماری وجود دارد، تصریح کرد: البرز مستعد این است که مرکز تحقیقات دارویی کشور شود.

رئیس جمهور خطاب به رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: گردشگری در البرز به صورت ویژه ای پیگیری شود چرا که این صنعت اشتغالزا است.

روحانی گفت: همه طرح ها، پروژه ها و وعده هایی که در این سفر داده شد تا پایان سال جاری یا نهایتا سال آینده اجرایی و عملیاتی می شود، برای تحقق این مهم، استاندار البرز، نمایندگان مردم البرز در شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیگیر باشد./ج



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 9 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 13 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...