امروز: چهارشنبه 13 اسفند 1399
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 25 آبان 1395 - 12:03
صبح امروز اتفاق افتاد؛

اتحاد خبر: صبح امروز سه شنبه 25 آبان ماه تعدادی از دیوارچینی ها و  ساخت و سازهای غیر مجاز واقع در پشت کارخانه آرد الزهراء برازجان تخریب شد.به گزارش اتحاد خبر، هشتم آبان ماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود گلایه هایی  از طرف مسئولان بخش های مختلف مثل شهرداری...

اتحاد خبر: صبح امروز سه شنبه 25 آبان ماه تعدادی از دیوارچینی ها و  ساخت و سازهای غیر مجاز واقع در پشت کارخانه آرد الزهراء برازجان تخریب شد.

به گزارش اتحاد خبر، هشتم آبان ماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود گلایه هایی  از طرف مسئولان بخش های مختلف مثل شهرداری، محیط زیست، راه و شهرسازی، منابع طبیعی،و ... انتقاداتی نسبت به ساخت و ساز های غیرمجاز و زمین خواری در مناطق مختلف حومه برازجان مطرح شد که در آن جلسه رییس کل دادگستری استان و رییس شورای حفظ حقوق بیت المال و دادستان استان بوشهر اعلام کردند همانگونه که در شهرستانهای دیگر مثل بوشهر و تنگستان و ....ساخت وسازهای غیر مجاز تخریب و قلع و قمع شده اند در این جا نیز چنین تصمیمی قانونی  اجرایی می شود. 

شنیده ها حاکی از آن است که  ساخت و ساز در این زمینهای تصرفی که غیر مجاز بوده  امروز صبح با حضور نیروهای اننظامی و امنیتی تخریب شد./م


















کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1399/11/01 - 21:45
0
0
خانمی که کارگر مزرعه و مستاجر هست و با خرید زمین ارزان قیمت، دنبال یک سرپناه برای خودش و فرزندش هست، پس کجا زندگی کند؟ چرا دولت به طبقه کارگر و یا شهروندانی که توان پرداخت وام کلان بانکی و حتی وام مسکن ملی را ندارند ، زمین ارزان قیمت سند دار نمی دهد . چرا دولت برای طبقه کارگر و شهروندانی که توان پرداخت وام کلان بانکی را ندارند و خانه های اجاره به شرط تملیک نمی سازد . در کشورهای پیشرفته شهرداریها برای شهروندانی که درآمد آنها کم هست ، اعم از کارگر و کارمند خانه می سازد . خانه هایی که تحت عنوان خانه سازمانی هست به مدیر کل و کارمندی که حداقل ۵ خانه با در آمد میلیونی دارد و اجاره می دهد اختصاص نمی دهند ، خانه سازمانی متعلق به قشر ضعیف جامعه هست . چرا در سرزمینی با این وسعت و زمین خالی هنوز بخشی بزرگی از مردم ما مستاجر هستند . راهکار مسکن ملی برای خانه دار شدن ایرانیها طرح خوبیست ولی آیا کارگر روز مزد و یا کارگر مزرعه و مردمی که درآمد ماهیانه آنها زیر یک میلیون هست و می توان با درآمد کم صاحب خانه شوند؟
1399/10/30 - 13:34
0
1
بعضی ها فقط حرف مفت میزنند.
این هایی که اینجا ساخت میکنند خیلی دوست دارند وسط شهر و محله اسدی و فردوسی زمین چند صد میلیونی داشته باشند و با مجوز ساخت کنند،
بله این ساخت و ساز بدون مجوز است،
آیا به زمین قولنامه ای مجوز ساخت میدن که نرفتن مجوز بگیرن؟
چیکار کنه اونی که کارگر و است و فقیر، بره تو بیابون کپر بزنه؟
این هایی که از این کار تخریب حمایت میکنند مال یه سرپناهی بالا سرشون هست که حرف مفت میزنند،
از قدیم گفتن سواره از پیاده خبر نداره و سیر از گرسنه

1399/07/04 - 14:34
0
0
اقا خواهشا برید اول ببینید کیا دارن زمین های دولتی رو به مردم میفروشن رو دستگیر کنید شما که میدونی این زمین فروشی کاره کیه و الان دارن زمین های برازجان که بالای خیابون کارگر (انتظام) هست رو به مردم بدبخت میفروشن پس چرا نه شهرداری و نه منابع طبیعی وارد عمل نمیشه فقط میخوایی موقع برسید که مردم دارن پول ساخت میدن واقعا این درسته؟
1395/08/30 - 03:34
0
3
چرا میزارین بفروشن به مردم بیچاره؟

چرا وقتی ساختن خراب میکنید؟

اگه غیر قانونیه همون اول جلوگیری کنید

این مردم به اندازه زجر کشیدن
1395/08/29 - 14:47
2
5
کدوم زمین خوار کو زمین خوار کجاست زمین خوار فقط چهار تا بدبخت که با هزار بدبختی هزار تا بلوک روهم گذاشته بودن ضرر کردن
1395/08/27 - 16:18
2
0
ارزش حقوقی اسنادی که در دست این افراد است چگونه است؟
1395/08/27 - 15:00
5
1
با توجه به اشکال شرعی برای سخت و ساز و تصاحب این زمین ها
به نظرم انسانی که اهل حلال و حرام باشه نباید چنین کاری کند
1395/08/27 - 13:28
1
1
یعنی واقعا باید تاسف خورد برسد دیگر شهر ها ر ا ببینید
همین بوشهر که استان هست در جنوب بوشهر نیز ساخت و ساز ه ای غیر مجاز انجام شده ولی شهرداری هیچ وقت به خودش اجازه تخریب نداده یه چند مدتی که نامه ای آمده برای برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز مامورین بوشهر با صاحبان ملک برخورد های اند داشتند ولی تخریب نمی کردند
با فشاری که ماموران روی صاحب خانه ها آوردند همه آنها به شهرداری رفتن و شهرداری به آنها اجازه سکونت در صورت پرداخت جریمه و دریافت پایان کار را داد
کسانی هم که از زمین خود به عنوان دامداری استفاده میکنند از مراجع قانونی همه چیز حل میشود
از قدیم گفتن گره ای ک با دست باز میشه رو با دندون باز نمیکنند
1395/08/27 - 12:25
3
3
اونایی که اونجا زمین خریدند کارشون اشتباه بوده. کاری هم که از ریشه خراب باشه به سرانجام نمیرسه. ولی تخریب هم کار درستی نبود.
کسی که پول نداره زمین ۱۰۰ تومنی بخره نره تو شهر زندگی بکنه . روستای بنداروز و دهقاید نزدیک شهر هستن و هیچ فرقی با کارخانه آرد نداره.
1395/08/27 - 11:09
2
4
چطور ساخت و ساز انجام شده و خبر نشدند ، حالا که تمام شده به فکر تخریب و حکم افتادن ؟ از اول اجازه نمیدادن ساخته بشه و شروع بکار کنند ، اونم قشر ضعیف جامعه که توانایی مالیشون خیلی پایینه و هزینه اولیه زندگیشونم به سختی تامین میشه.../ج
1395/08/27 - 10:42
2
3
این افراد بیچاره اکثران همانهایی هستند که خانه مهرثبت نام کردنن ومرتب پول دادند تابلکه سرپناهی برای خانواده خود داشته باشند./ج
1395/08/27 - 07:46
3
3
چند بار باید بطور مستمر این اقدام صورت بگیرد تا دندان طمع افراد سودجو بیفتد.
1395/08/26 - 23:39
2
1
این قضایا باید ریشه ای حل بشه. بعد از یه مدتی یه جایی تخریب بشه چه فایده ای داره
1395/08/26 - 12:49
3
5
بجای برخورد قهری اینگونه با مردم مستضعف و بی پول که از سر ناچاری رو به سوی این مناطق آورده اند مسولین به اصطلاح دلسوز زمین تفکیک کرده و با قیمت مناسب در اختیار مردم مستضعف قرار دهند.
1395/08/26 - 11:51
3
5
دست اندازی به بیت المال یک نمونه بارز آن همین زمین خواری و اقدام به ساخت و ساز در آن می باشد که مسلماً با اطلاع اکثریت این افراد انجام می گردد.
1395/08/26 - 11:48
2
4
البته فردی که توجهی به قانون نداشته و ندارد براش مهم نیست زمین ملی و صیانت از آن بر عهده کیست و خودش را طلبکار عالم می داند.
آدم عاقل به اندازه پول تو جیبش خرج می کند که متأسفانه در حال حاضر برخی از افراد سودجو رو به سمت کارهایی اوردند با دست اندازی بیت المال (زمین ملی) ثروت اندوزی کنند.
1395/08/26 - 11:44
1
5
آقا ... اگه یه سر بزنی به آن منطقه ........ می بینی چه ناهنجاری دارند بوجود می آورند
متخلفی که آگاهانه در این مسیر گام بر می دارد سزاور گذشت نیست.
می دانی اینهایی که آمدند ساکن شدند آنجا ، قبلاً ساکن کجا بودن....
1395/08/26 - 11:00
5
4
آیا میدونید کی اینا رو ساخته یا کی تو اینجور جاها زندگی میکنه ؟ افراد کم بضاعت جامعه که به هزار نفر رو انداخته تا تونسته یه زمین بخره و برای خونوادش یه سر پناه درست کنه . اینا که خونشون خراب شده پارتی نداشتن وگرنه فردی که این زمینارو میفروشه گردنش کلفت و داره تو این شهر میگرده آیا واقعا کسی نمیدونه اون کیه ؟ چرا دولت جلو اون رو نمیگیره ؟ چرا دولت چندین ساله که زمین تفکیک نمیکنه و به مردم واگذار کنه؟مشکل باید اساسی حل بشه نه با خراب کردن چهارتا دیوار و دو تا خونه
1395/08/26 - 10:09
5
5
کار بسیار اشتباهی کرده اند.بدبختی که نداره زمین 100 میایونی بخره و با هزار مصیبت و قرض و وام 20 تومن جور کرده زمین خریده سرپناهی برای خانوادش درست کنه چه گناهی کرده؟چرا از اول نمی روند سراغ فروشندگان متخلف اینگونه زمینها؟کافیه سری به بنگاههای املاک و سایت دیوار بزنید.باید ریشه ای برخورد بشه.
1395/08/26 - 09:26
4
4
اتحاد جان خوب است یک سری قیمت از زمین های سند دار را انتشار دهی تا مشخص شود چرا ساخت ساز غیر مجاز صورت می گیرد مردم از سر ناچاری ساخت ساز غیر مجاز میکنند با تخریب این خانه ها قیمت زمین های سند دار بالاتر میرود
1395/08/26 - 08:10
5
1
چرا قیمت این زمینها رااین قدر بالا می برند که گروهی که ضعیف هستند مجبور شوند این کار انجام دهند هرکس دلش می خواهد خانه دار شود خدا فکر کنید آیا حقشان هست
1395/08/26 - 07:19
4
4
آقا دست آنهایی که دیروز کاسه کوزه زمین خواران را به هم ریختند درد نکند
این افرادی که آنجاها خانه می سازند ..........
1395/08/26 - 07:16
1
4
آخه من نمی دانم بعضی ها خودشان را این همه اطراف برازجان به آب و آتش می زنند که باغ شهری بسازنند چه کمبود روحی داخل خودشان را می خواهند برطرف کنند والله به نظرم افسردگی و خستگی و روز مرگی با رفتن داخل یک چهاردیواری که 50 درخت داخل آن کاشتی برطرف نمی شه به پیر و پیغمبر برو ببین کجا دسته گل داخل زندگی آب دادی. گذشته خودت را بررسی کن و ببین حق و ناحق کجا کردی.
1395/08/26 - 07:07
1
5
به نظر من که حاشیه شهر در فاصله کمتر از 50 متری محلات پر جمعیت جای احداث دامپروری مجاز و غیرمجاز نیست چند بار برای ورزش که رفته بودم مشاهده کردم که گله چند صدتایی بز و گوسفند داخل همین جاهایی که دیروز تخریب کردنند نگهداری می کنند.
من که خودم داخل یکی از محلات برازجان همین مشکل داشتم پیگیری کردم از طریق مراجع قانونی و الحمدالله رفع گردید.
1395/08/25 - 20:07
2
8
ما مردم باید از اقدامات قوه قضاییه و دادگستری استان بوشهر که به شهرها میروند و ساخت و سازهای غیر مجاز را تخریب می کنند حمایت کنیم. از نیروی انتظامی نیز تشکر می کنیم.
1395/08/25 - 13:39
5
6
تخریب راهش نیست. باید این معضل ریشه ای حل شود
1395/08/25 - 13:23
6
8
یعنی تازه یادشون افتاده و دیدن که حاشیه ی برازجان ساخت و ساز اتفاق افتاده ؟؟ اینهمه وقت کجا بودن که امروز خونه های این بنده خداها رو تخریب کردن؟
1395/08/25 - 13:19
7
12
نتیجه ساخت و سازهای غیر قانونی همینه، دستشون درد نکنه.
1395/08/25 - 13:01
7
10
افرین این بهترین اقدام است هرکس بلند شد یه زمین را دورش دیوار کرده کاش زودتر اینکار میشد
1395/08/25 - 12:59
4
12
کار غیر قانونی در اراضی دولتی باید تخریب بشه تا سودجویان ادب شوند.
1395/08/25 - 12:45
9
10
مردم مستضعف و بیچاره اندک سرمایه ای هم که داشتند از بین رفت.
1395/08/25 - 12:26
8
14
تا دنده شون كش بياد از اولش مردمي كه ساخت و ساز كردند ميدونستد كارشون غیر قانوني هستش/ج
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • كج و راست
  • واژگونی جرثقیل در دشتستان ۲ قربانی گرفت
  • 71 درصد جمعیت استان بوشهر ساکن شهرها/ رشد 58 درصدی بودجه شهرداری ها در سال جاری
  • سه وقف جدید در استان بوشهر ثبت شد
  • نسخه اینترنتی هفته نامه اتحاد جنوب/شماره 1131
  • مسابقات دوچرخه سواری استانی برگزار شد
  • صید بچه کوسه عجیب الخلقه در اندونزی
  • نحوه برقراری «بیمه عمر و حادثه» بازنشستگان کشوری تغییر کرد/مهلت ثبت نام تا ۲۵ اسفند
  • فرمانداری شهرستان دشتستان رتبه سطح عالی را در بین فرمانداری های کشور کسب نمود
  • سرمربی شاهین بوشهر: صعود به لیگ برتر اولویت این تیم است
  • ابتلا به گونه انگلیسی کرونا رو به افزایش / ضرورت اعمال محدودیت سفر به استان‌های درگیر
  • اجرای نسخه نویسی الکترونیک برای پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی/ دومین درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهر بوشهر در دستور کار
  • مراسم تحلیف مشاوران خانواده مرکز وکلای قوه قضائیه در فارس
  • افزایش درخواست‌های تردد در آستانه نوروز
  • عیدانه تلویزیون با ۵۰فیلم سینمایی
  • امروز نیاز نیست از استان خودتان خارج شوید و از کلانشهر بازدید کنید؛ می‌آیید برازجان! / تصاویر
  • همایش شهرداران استان بوشهر در شهر برازجان برگزار شد/تصاویر اختصاصی
  • یک دشتستانی سکاندار اداره امور عشایر شهرستان سمیرم شد / عکس
  • احداث 111 بوستان امید و 93 زمین چمن فوتسال در دشتستان/ آغاز ساخت آبشیرین کن برازجان/ تالار هنر و پایان 11 سال انتظار
  • خلیفه‌کشی
  • مجموعه‌ی پیست اسکیت و ورزشهای ساحلی شهرداری برازجان افتتاح شد / تصاویر
  • جان به لب
  • شاهنامه و میهن پرستیِ ایرانیان
  • فرمانداری ویژه دشتستان روی میز وزارت کشور/ آخرین آمار کرونا در دشتستان/ پرداخت ۹ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل
  • حسین کمالی رئیس اتاق اصناف دشتستان شد / عکس
  • سقوط ستارگان به لیگ یک/ برازجان و دشتستان مهد هندبال کشور بود؟!
  • قابلیت پرسپولیس برازجان برای حضور در لیگ یک/ درخواست از فرماندار
  • داستان/ دیدار
  • فرو ریختن یکی از دهانه های پل تاریخی مشیر دالکی / عکس
  • ایل و علم
  • .: جعفری منفرد حدود 22 ساعت قبل گفت: درود بر خوبان شرکت ...
  • .: Amin 1 روز قبل گفت: اگر امثال این مهندسان ...
  • .: هستی 1 روز قبل گفت: من عاشق مردم روستای ...
  • .: علیرضا 1 روز قبل گفت: جناب مظاهری عزیز. ما ...
  • .: شهروند شبانکاره سالاری 1 روز قبل گفت: درود بر فرماندار پرتلاش ...
  • .: جوادداورپناه حدود 2 روز قبل گفت: سلام.خانه ازپایبست ویران است ...
  • .: علی اریان حدود 2 روز قبل گفت: اخه تو کی هستی ...
  • .: جهانبخش صابری حدود 2 روز قبل گفت: درود بر شما واقعا ...
  • .: بهرام نژاد حدود 2 روز قبل گفت: اصلاح نمايم اشتباها بجاي ...