امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 24 آبان 1395 - 07:58

فال روزانه دوشنبه 24 آبان 1395

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! رابطه ای کاری که در نزدیکی های روز تولدتان آغاز می شود می تواند موقعیت های زیادی برای شما به همراه داشته باشد، اما یکی دو ماهی طول خواهد کشید تا مزایای آن برای شما آشکار شوند. شما برای این که خودتان را با سرعت رو به افزایش کارها هماهنگ کنید به زمان نیاز دارید، پس حداقل تا آغاز زمستان کمی به خودتان وقت بدهید. مسئولیت های خانوادگی ممکن است در اوایل زمستان شما را به خود درگیر کرده و نگذارند آن طوری که می خواهید روی کارتان تمرکز کنید، اما در بهمن ماه شرایط به طور قابل توجهی بهبود خواهند یافت. با این حال باید در حالی که زیاد هم خودتان را درگیر خاله بازی نمی کنید و روی کارتان متمرکز هستید، همچنان یک چشمتان هم به خانواده تان باشد و خودتان را برای حمایت از آنها در صورت بروز هر گونه مشکلی آماده نگه دارید. حتی اگر تا بهار رابطه عاطفی مورد انتظارتان را شروع کرده باشید هم حداقل تا اوایل تابستان این رابطه قوام پیدا نخواهد کرد، کمی صبور باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
هر چند که نیاز شدیدی به داشتن آرامش و راحتی خیال دارید، با این همه اتفاقی که در زندگیتان در جریان است ریلکس بودن امری غیر ممکن به نظر می رسد. به ثبات رساندن وضعیت موجود و ازبین بردن مسائل پیچیده غیر ممکن نیست، اما به تلاش و انرژی فراوانی نیاز دارد. هر گاه در طول روز دیدید که اوضاع فراتر از حد تحمل شما رفته است کمی دست نگه دارید و کمی خودتان را با پرداختن به معنویات آرام کنید. دعا کردن و یا مدیتیشن، یا هر چیز دیگری که به آن معتقد هستید در میان این طوفان تند به شما احساس آرامش و سکون خواهند بخشید. با کمی فکر کردن می توانید از درست بودن انتخاب های اخیرتان مطمئن شده و با امیدواری بیشتری برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما آنقدر لجوج و سرسخت شده اید که دیگران اصلا نمی توانند به این یک دندگی شما غلبه کنند. متاسفانه داشتن انتظارات بیش از حد و نا بجا از دیگران برای شما نتیجه ای جز نا امیدی به همراه نخواهد داشت. بهتر است منطقی و عملگرا باشید و وقت خودتان را با افرادی که چیزی جز حرف زدن و وعده و وعید بلد نیستند هدر نکنید. حرف هایی که هیچ عملی به دنبال نداشته باشند فاقد هر گونه ارزشی هستند. برای رسیدن به موفقیت باید خیلی تلاش کنید، شاید موفقیت در سرنوشت بعضی ها نوشته شده باشد، اما اکثر آدم ها تنها با تلاش و سخت کوشی به آن رسیده اند. منتظر ننشینید تا از آسمان خوشبختی ببارد!

فـال روزانـه - Daily Omen

عمل کردن به مسئولیت هایی که این اواخر در محل کار خود پذیرفته اید می تواند امروز برای شما چالش برانگیز باشد، مگر این که همه جوانب را در نظر گرفته و منابع را بررسی کرده و زمان کافی برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. متاسفانه در حال حاضر دلتان جای دیگری است و مسائل معنوی و عاطفی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند و تمایل زیادی به انجام وظایف و کارهای روزمره تان احساس نمی کنید. تنها راه چاره این است که زمانی را هم برای پرداختن به این خواسته ها و نیازهای خود در نظر بگیرید تا انجام وظایفتان را به صورت منفی تحت تأثیر قرار ندهند؛ مثل همیشه تعادل در همه چیز و همه جا باید رعایت شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روابطتان در حال حاضر آنقدر پیچیده شده اند که نمی دانید چکار باید بکنید؛ خوشبختانه اگر با دوستان قدیمی خود ارتباط برقرار کرده و تمرکزتان را تنها روی رابطه ای که با یک نفر دارید نگذارید همه چیز خیلی راحت تر خواهد بود. به نظر می رسد در حال حاضر تنها چیزی که می تواند روی موفقیتتان اثزگذار باشد میزان حمایتی است که از دیگران دریافت می کنید، اما به نفعتان است که زیاد خودتان را به حمایت ها و کمک های دیگران وابسته نکنید. روزهای آخر ماه رسیده اند و نگرانی همیشگی شما از این که مبادا دچار کمبود منابع مالی شوید به سراغتان آمده است، نگران هیچ چیز نباشید، تا زمان دریافت حقوق بعدیتان خرج زیادی در انتظارتان نیست.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
عزم و اراده فعلی شما نشان دهنده میل شدیدی است که به ایجاد تغییر در زندگی و خانه خود احساس می کنید. با این حال باید مواظب باشید بیش از اندازه روی مسائل شخصی خود تمرکز نکنید و به فعالیت های حرفه ای خود نیز به اندازه کافی توجه داشته باشید. ذهنتان سرشار از ایده هایی فوق العاده و راه حل هایی هوشمندانه برای بهتر کردن عملکردتان و انجام وظایفی که در محل کارتان به عهده دارید است. سعی کنید در ابتدای روز سخت ترین کارهایی که در انتظارتان هستند را انجام دهید تا در ادامه روز دستتان باز باشد. در پایان روز خودتان را به یک دوش آب گرم، یک فنجان چای داغ و یک کتاب شعر خوب مهمان کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
شما نیاز شدیدی به داشتن یک استراحت و رهایی از فشاری که روند تکراری کارهای روزمره دارد به شما وارد می کند احساس می کنید. اما در واقع آنچه شما به آن نیاز دارید بهتر کردن وضعیت کاریتان و یافتن راه حلی دائمی برای این مشکل است تا برای همیشه از این احساس بد رهایی پیدا کنید. سعی کنید در سمینارهای مرتبط با کارتان و یا کلاس های آموزشی که می توانند به بهبود عملکردتان کمک کنند شرکت کنید. فرقی نمی کند از چه طریق زاویه دید خود را گسترش دهید، مهم این است که اگر برخوردتان منطقی باشد این کار به گسترش فعالیت های شما کمک خواهد کرد. اولین قدم برای این کار این است که آینده خود را همان طوری کهم یخواهید باشد تصور کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز باید سعی کنید سطح هیجان خود را کنترل کرده و تا جای ممکن همه چیز را ساده نگه دارید. باید رویکردی عمل گرایانه داشته باشید و با افرادی که مسئولیت پذیری بالایی دارند همراه شوید تا به رسیدن شما به اهدافتان کمک کنند. تکیه کردن به شخصی که مورد اعتماد شماست می تواند به شما احساس اطمینان خاطر بخشیده و در پیش برد اهدافتان به شما کمک کند، اما اگر این شخص به وعده و وعیدهایی که داده است عمل نکند باید نگاهی جدی به پایه و اساس این رابطه بیندازید. خودتان را همیشه برای بدترین شرایط هم آماده نگه دارید، اما حتی در بدترین شرایط هم امید خودتان را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
شاید مجبور باشید برای برآورده کردن انتظاراتی که دیگران از شما دارند به سختی تلاش کرده و حتی ساعات بیشتری کار کنید. با این حال باید مواظب باشید چه در روابط شخصی و چه حرفه ای خود هیچ ابهامی به جا نگذارید و تحت تأثیر شخصی که قصد دارد شما را از لحاظ عاطفی متأثر کرده و به هدف خود برسد قرار نگیرید. حتی اگر از این که چه می خواهید اطمینان کامل داشته باشید هم احساساتتان می توانند همه چیز را تحت الشعاع قرار دهند.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
حفظ ثبات در محل کارتان زحمتی بسیار بیشتر از آن چیزی که در نگاه اول به نظر می رسد برایتان به همراه خواهد داشت و اوضاع خیلی گیج کننده به نظر می رسد. در واقع شکاف عمیقی بین رویاهایتان و وظایفی که به عهده دارید وجود دارد. پیش از آن که تصمیم نهاییتان را گرفته و مسیر جدیدی دریش بگیرید، تمام گزینه های پیش روی خود را بسنجید. تنها چیزی که می تواند موفقیت های فردایتان را محدود کند تردیدهای امروزتان هستند. در زمینه روابط عاطفی ممکن است یکی از دوست هایتان پیشنهادی برایتان داشته باشد و بخواهد شخصی را به شما معرفی کند، بهتر است کمی احتیاط کنید و چشم بسته این پیشنهاد را نپذیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما کاملا می دانید چه چیزی می خواهید و همین باعث می شود خیلی رک و صریح با دیگران در مورد خواسته ها و نیازهایتان صحبت کنید. اما باید مواظب باشید این وضعیت باعث نشود احساساتی برخورد کرده و کار اشتباهی انجام دهید. شاید احساساتتان به نظر کمی متناقض باشند و فکر کنید بهتر است آنها را سرکوب کنید، اما این کار تنها باعث خواهد شد وقتی که اصلا انتظارش را ندارید این فشار منجر به یک انفجار بزرگ شود. امروز وابستگی عاطفی شدیدی نسبت به عشقتان احساس کنید و حتی کمی حسادت در وجودتان جرقه بزند، اما بهتر است بیخود از کاه کوه نسازید و کام خودتان را تلخ نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قدرت درونی شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و به همین دلیل هم اعتماد به نفس زیادی در وجود خود احساس می کنید. تاثیری که روی دیگران می توانید داشته باشید خیلی بیشتر از دیگر اوقات است و به راحتی می توانید آنها را را قانع کنید آنچه انتظار دارید را انجام دهند، البته باید مواظ باشید با اصرار و پافشاری بیش از حد در آنها بازخورد منفی ایجاد نکنید. امروز مواظب افکارتان باشید، زیرا به احتمال زیاد هر آنچه از فکرتان بگذرد عملی خواهد شد. اگر می خواهید در دراز مدت این موفقیت خود را حفظ کنید سعی کنید بیش از اندازه به دیگران تکیه نکنید و تا جای ممکن استقلال داشته باشید، خودتان بهتر از هر شخص دیگری می دانید چه چیزی به نفعتان است.

فـال روزانـه - Daily Omen
 

در کمال تعجب شما امروز از برنامه ریزی کردن برای کارهایتان و انجام آنها به صورت جدی لذت بسیاری می برید. شما باید تعادلی منطقی بین  دنبال کردن رویاهایتان و مدیریت کارهای روزمره و ضروری خود ایجاد کنید. شاید این وضعیت شما را دچار دوگانگی و سرگشتگی کند، اما با کمی دقت و تامل خواهید دید که رسیدگی به وظایف و مسئولیت هایتان پایه و اساسی منطقی برای اهداف بزرگترتان به وجود خواهد آورد. اگر توانستید کارهایتان را کمی زودتر تمام کنید حتما زمانی را به انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی اختصاص دهید، شاید فکر کنید بعد از این همه کار بهتر است به خانه رفته و استراحت کنید، اما آرامشی که ورزش کردن به شما خواهد داد غیر قابل باور است./ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 3 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۰۷ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
1395/08/24 - 23:11
0
0
عالیه .. من همیشه سعی می کنم اول صبح فالم رو بخونم ، امروز هم صبح این کارو کردم و هم الان که آخر شبه ، خیلی خوبه و درست ... امروز یک روز عالی رو گذروندم خداروشکر 🙏❤
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...