کد خبر: 67897 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 آبان 1395 - 09:22
شمالی نژاد شهردار برازجان خبر داد؛
تکمیل لایروبی ۲۷ کیلومتر از دره های فصلی برازجان+تصاویر

اتحاد خبر:سعید شمالی نژاد شهردار برازجان از تکمیل لایروبی ۲۷ کیلومتر از دره های فصلی شهر برازجان خبر داد و گفت: کار لایروبی مسیل های رودخانه های فصلی این شهر که از هفته های قبل آغاز شده بود به زودی پایان می یابد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، سعید شمالی نژاد شهردار برازجان اظهار داشت: تاکنون لایروبی ۲۷ کیلومتر از دره های فصلی...

اتحاد خبر -مصطفی صفری:سعید شمالی نژاد شهردار برازجان از تکمیل لایروبی ۲۷ کیلومتر از دره های فصلی شهر برازجان خبر داد و گفت: کار لایروبی مسیل های رودخانه های فصلی این شهر که از هفته های قبل آغاز شده بود به زودی پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، سعید شمالی نژاد شهردار برازجان اظهار داشت: تاکنون لایروبی ۲۷ کیلومتر از دره های فصلی شهر برازجان انجام شده و با توجه به وجود ۵ رودخانه فصلی در سطح این شهر و لزوم لایروبی آن ها، این کار که از هفته های قبل شروع شده بود به زودی پایان می پذیرد.







شمالی نژاد با اشاره به تکمیل لایروبی دره های فصلی حد فاصل بلوار الفتح تا جاده کمربندی به طول ۳ کیلومتر و خیابان جوان تا انتهای علی آباد به طول ۸ کیلومتر گفت: خیابان مجاهد تا حسین آباد به طول ۵ کیلومتر و فاز ۲ شهرک امام تا کریم آزاد به طول چهار کیلومتر نیز از دیگر نقاطی هستند که لایروبی آن ها آغاز شده است.

سعید شمالی نژاد شهردار برازجان در ادامه گفت: در حال حاضر و جهت تسریع در انجام کار، ماشین آلات شهرداری به صورت مستمر در حال فعالیت هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این کار پایان یابد./م

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/67897