کد خبر: 67599 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 26 مهر 1395 - 17:40
پرسپولیس برازجان نماینده اراک را نقره داغ کرد

اتحاد خبر:از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و هفته دوم،بیست و ششم مهرماه در ورزشگاه تختی برازجان پرسپولیس برازجان میزبان شهدای شهباز شاهزند اراک بود که مهمان خود را با سه گل بدرقه کرد.

اتحاد خبر-محمدرضا کمالی نژاد:از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و هفته دوم،بیست و ششم مهرماه در ورزشگاه تختی برازجان پرسپولیس برازجان میزبان شهدای شهباز شاهزند اراک بود که مهمان خود را با سه گل بدرقه کرد.



به گزارش سرویس ورزشی اتحاد خبر،پرسپولیس با ترکیب: احمد برخ، مهران قاید پوری، رضا فرهمند، حسین غلامی، ایمان مرادی، جواد موسوی، مصطفی نجمی زاده، محمد فرهمند، رسول پور آزاد، جواد مرشد(ابوالفضل جمالی)و حسن فلسفی(سامان ویسی) به میدان رفت.
پرسپولیس بازی خانگی را با قدرت شروع کرد و در دقیقه بیست و پنج با ارسال حسین غلامی و ضربه محمد فرهمند به گل اول بازی رسید و در ادامه نیز بازی را در اختیار داشت.
نیمه دوم بازی  نیز با در اختیار داشتن توپ و میدان توسط سرخپوشان شروع شد و در دقیقه 62 روی ارسال رسول پورآزاد و در ازدحام بازیکنان و برخورد به بازیکنان توپ وارد دروازه نماینده اراک شد و بازی با دو گل برای پرسپولیس در جریان بود تا اینکه محمد فرهمند در دقیقه 80 پرسپولیس را به گل سوم رساند تا یک برد شیرین خانگی را در هفته دوم تجربه کنند.


در هفته سوم این مسابقات پرسپولیس به مصاف دیگر نماینده اراک می رود و این بازی در اراک برگزار می شود./م












لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/67599