کد خبر: 66421 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1395 - 09:04
پیام شهردار برازجان بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

اتحاد خبر:هفته دفاع مقدس، نماد افتخار ملت سلحشور  ایران در دفاع از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم است که تا ابد بر تارک تاریخ ایثار، حماسه و پایداری دلاوران سرزمینمان خواهد درخشید. یاد و خاطره شهیدان که وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند و در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی غیورانه مبارزه کردند گرامی می داریم،  بی شک ایستادگی آنان تا ابد جاوید خواهد ماند.

 

هفته دفاع مقدس، نماد افتخار ملت سلحشور  ایران در دفاع از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم است که تا ابد بر تارک تاریخ ایثار، حماسه و پایداری دلاوران سرزمینمان خواهد درخشید. یاد و خاطره شهیدان که وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند و در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی غیورانه مبارزه کردند گرامی می داریم،  بی شک ایستادگی آنان تا ابد جاوید خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها ودلاورمردی های همه شهیدان والامقام ،رزمندگان وایثارگران ، هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت عرض نموده  واز خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف برازجان بویژه ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) ودر پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا مسالت می نمایم.

 


سعید شمالی نژاد

شهردار برازجان

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/66421