کد خبر: 66328 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 شهريور 1395 - 16:46
در شورای اداری دشتستان چه گذشت؟ +تصاویر

اتحاد خبر: شورای اداری شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و نهادها و دهیاران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. در این نشست فرماندار دشتستان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، مناسبت فرخنده عید سعید غدیر خم و هفته دفاع مقدس، گفت...

اتحاد خبر: شورای اداری شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر ،بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و نهادها و دهیاران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این نشست فرماندار دشتستان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، مناسبت فرخنده عید سعید غدیر خم و هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، مجاهدت ها و پایمردی های رزمندگان و مقاومت ملت سلحشور ایران در پاسداری از میهن و انقلاب اسلامی است .

ارسلان زارع با بیان موفقیت ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در سطح ملی ،استان بوشهر و شهرستان دشتستان ، ابراز داشت: امروز ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مجامع مهم بین المللی از جمله مجمع عمومی سازمان ملل متحد با افتخار از عزت، سرفرازی و سربلندی ملت بزرگ و نظام جمهوری اسلامی ایران سخن می گوید و امیدواری بیشتر مردم به ارتقای شاخص های توسعه کشور در کمال امنیت و آرامش و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان می رساند.

ریس شورای اداری دشتستان در ادامه در خصوص لزوم همکاری ادارات، نهادها و دهیاری ها در برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس و انجام پروژه مهر و بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی شهرستان تاکید نمود.

فرماندار و مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 دشتستان با بیان اینکه سرشماری عمومی زمینه ساز و یکی از محورهای توسعه برای هر جامعه و کشور است ، اظهار داشت: از آنجایی که  این دوره از سرشماری با دوره های پیشین متفاوت و در دومرحله اینترنتی و حضوری صورت می گیرد ،ضرورت دارد تا ادارات ، نهادها و بویژه دهیاران و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان با همکاری مردم و شوراهای اسلامی در مرحله اول آن که به شیوه اینترنتی انجام می گیرد مشارکت فعال داشته باشند .


رییس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیر اجرایی سرشماری نیز در این نشست به ویژگی های سرشماری سال جاری، تفاوت های آن با سرشماری های قبل، فرآیند و مراحل اجرای آن ، زمان بندی و ساختار تشکیلاتی و سازمانی، اقلام اطلاعاتی آن و... پرداخت و گفت: سرشماری یکی از اقدامات نقش‌آفرین برای آینده کشور است و مبنای تصمیم سازی و منبع اصلی آمار و اطلاعات برای سیاستگذاران، برنامه ریزان و مدیران است.

دكتر رضا عوض پور در ادامه با بیان اینکه هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر ماه سالجاری تا 24 مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه به صورت حضوری ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: شایسته است با تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی زمینه مشارکت تمام مردم فراهم گردد.

حجت الاسلام حسین شیخی نیز با تبریک عید سعید غدیر خم این عید را عید امامت ولایت دانست و اظهار داشت: این عید، نقش بسیار مهمی در سرنوشت اسلام و امت اسلامی و  پیشرفت و سعادت مسلمانان دارد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان افزود: ولایت‌مداری و اطاعت از اوامر ولایت فقیه امری لازم و واجب است و باید روحیه علوی و غدیری در جامعه حاکم شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه دشتستان نیز گفت: در بین 150 برنامه فرهنگی، ورزشی و جشن دهه ولایت در شهرستان مهمترین آن بازسازی واقعه غدیر در روستای درودگاه است که روز عید غدیر اجرا خواهد شد.
سرهنگ نجفی همچنین از اجرای 50 ویژه برنامه خاص هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و افزود: روز 31 شهریور ماه رژه نیروهای مسلح با حضور 40 گروهان از نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه شهرستان در برازجان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست سید حسن لواسانی به نمایندگی از روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان و دکتر سیاوش جعفری به نمایندگی از روسای مراکز آموزش عالی ضمن بیان گزارش عملکرد تمهیدات و آمادگی جهت شروع سال جدید تحصیلی خواستار همکاری ادارات با خود شدند .

همچنین علی اصغر سلیمی فرد مسول دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عبدالله عمرانی نسب دهیار روستای شاهیجان به نمایندگی از دهیاران شهرستان  آمادگی و همکاری خود جهت هرچه مناسب تر برگزار شدن سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 شهرستان را اعلام نمودند.






 
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/66328