کد خبر: 65113 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 مرداد 1395 - 10:13
اختصاصی اتحاد خبر/صبح امروز با حضور مسئولان برگزار شد؛
معارفه فرمانده انتظامی بخش آبپخش + تصاویر
اتحادخبر: صبح امروز فرمانده انتظامی بخش آبپخش با حضور مسئولان معارفه شد. به گزارش خبرنگار اتحادخبر؛ بخشدار آبپخش صبح امروز 27 مرداد ماه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بخش آبپخش اظهار داشت: تعامل و همکاری بین مسئولان اجرایی از شاخصه‌های برجسته آبپخش است و در توسعه این منطقه نقشی مهم داشته است. علی مردانلو افزود: امنیت از اساسی‌ترین...
اتحادخبر- جواد راهپیما: صبح امروز فرمانده انتظامی بخش آبپخش با حضور مسئولان معارفه شد.

IMG_9373.JPG

به گزارش خبرنگار اتحادخبر؛ بخشدار آبپخش صبح امروز 27 مرداد ماه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بخش آبپخش اظهار داشت: تعامل و همکاری بین مسئولان اجرایی از شاخصه‌های برجسته آبپخش است و در توسعه این منطقه نقشی مهم داشته است.

علی مردانلو افزود: امنیت از اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه انسانی محسوب می‌شود و در ماه‌های گذشته تلاش‌های فراوانی به‌منظور ارتقای سطح امنیت آبپخش شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: تعامل نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین عواملی است که به توسعه امنیت آبپخش کمک کرده است.

مردانلو بیان داشت: حفظ تعامل نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های اجرایی موضوعی است که فرمانده انتظامی جدید آبپخش باید به آن توجه داشته باشد.

وی اضافه کرد: تعامل مستمر بسیج و نیروی انتظامی در ماه‌های گذشته از مسائلی است که کمک فراوانی به ارتقای امنیت در آبپخش کرده است.

این مسئول اذعان داشت: تعامل میان مردم و نیروی انتظامی از ویژگی‌های برجسته آبپخش است و مسئولین انتظامی بخش باید برای افزایش تعاملات خود با شهروندان تلاش کنند.

بخشدار آبپخش با تأکید بر قداست لباس نیروی انتظامی، عنوان کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه زمینه‌ساز امنیت اقشار مختلف جامعه است.

مردانلو تأکید کرد: فعالت نیروی انتظامی در جوامع مختلف باید رعب، ترس و وحشت را برای اشرار و احساس امنیت و آسایش را برای آحاد جامعه به دنبال داشته باشد.

شهردار آبپخش نیز در این مراسم امنیت شهر آبپخش را مطلوب عنوان کرد و افزود:تلاشهای فراوان سرهنگ فرهمند و پرسنل ساعی فرماندهی انتظامی بخش آبپخش با نظارت بخشدار محترم و همکاری بسیج سبب برقراری امنیت مطلوب در شهر آبپخش شده است.

 

حسین عباسی تصریح کرد:در دوران جناب سرهنگ فرهمند تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و فرماندهی انتظامی برقرار بود که امیدوارم با آغاز به کار فرمانده جدید نیز ادامه داشته باشد.

فرمانده سابق انتظامی بخش آبپخش نیز گفت: در مدت حضور در آبپخش تمام توان خود را برای پاسخگویی به توقعات مردم به‌کار گرفتیم و در این مسیر تلاش کردیم.

IMG_9374.JPG

مهرداد فرهمند اظهار داشت: از تمامی مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش به دلیل همکاری خوب و مستمر خود با مسئولان انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: از مردم شریف آبپخش به دلیل ارتباط و تعامل بسیار خوبی که با نیروی انتظامی آبپخش داشته‌اند تشکر می‌کنم و از تمامی مردم شریف آبپخش حلالیت می‌طلبم.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات سرهنگ دوم مهرداد فرهمند تقدیر و سروان محمدزمان پورقیومی به عنوان فرمانده انتظامی جدید بخش آبپخش معارفه شد.

IMG_9381.JPG

IMG_9380.JPG

IMG_9377.JPG

IMG_9376.JPG

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/65113