کد خبر: 63869 ، سرويس: سیاست
تاريخ انتشار: 29 تير 1395 - 11:44
امیری، معاون پارلمانی:
سوالات بی مورد نمایندگان نباید موجب سلب آرامش رئیس جمهور و وزرا شود

اتحادخبر: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح همکاری بین دولت و مجلس و تعامل ضابطه‌مند از برنامه‌هایمان است، گفت: معاونت پارلمانی باید شرایط آرامی را فراهم کند تا برای رئیس‌جمهور و وزرا دغدغه‌ای از جهت مجلس وجود نداشته باشد. به گزارش «اتحادخبر» به نقل از انتخاب، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز با حضور در مراسم ...

اتحادخبر: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح همکاری بین دولت و مجلس و تعامل ضابطه‌مند از برنامه‌هایمان است، گفت: معاونت پارلمانی باید شرایط آرامی را فراهم کند تا برای رئیس‌جمهور و وزرا دغدغه‌ای از جهت مجلس وجود نداشته باشد.
به گزارش «اتحادخبر» به نقل از انتخاب، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که با حضور محمد نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور و مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد، اظهار داشت: از حسن توجه آقای رئیس‌جمهور به اینجانب هم در وزارت کشور هم در سمت جدید قدردانی می‌کنم. امیدواریم با همکاری بخش‌های پارلمانی وزارتخانه‌ها بتوانیم نظرات رئیس‌جمهور را تامین کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه کار ریل‌گذاری برای دولت از جانب مجلس صورت می‌گیرد، گفت: بر همین اساس از اهداف پیش رو ارتقاء همکاری بین دولت و مجلس خواهد بود چرا که اگر همکاری و همدلی تقلیل پیدا کند کار پیش نمی‌رود. بر همین اساس ارتقاء سطح همکاری بین دولت و مجلس و تعامل ضابطه‌مند و بر اساس قانون در برنامه‌هایمان است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه به رویکرد اعتدالی که آقای رئیس‌جمهور بر آن تاکید دارند به آن معتقدم گفت: سئوالات بی مورد نمایندگان نباید موجب سلب آرامش رئیس جمهور و وزرا شود نباید وقت را با سؤالات و درگیری‌های بی‌جهت هدر بدهیم.
امیری با بیان اینکه پیشبرد کارهای کشور باید بر اساس نگاه‌های علمی صورت بگیرد، گفت: قطعا در عمل دو معاونت حقوقی و پارلمانی تعامل کاملی خواهند داشت و هیچ مشکلی در رابطه با این دو معاونت نخواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه از آسیب‌های جدی امروز کشور بحث تراکم قوانین است، گفت: علاوه بر این پیشی گرفتن طرح‌ها بر لوایح را مشاهده می‌کنیم که آسیب است باید از توان کارشناسی دولت حداکثر استفاده صورت گیرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پایان گفت: از دیگر اهداف ما ایجاد سازمان پارلمانی وزارتخانه‌هاست.در حقیقت باید در مجلس یک صدا شنیده شود و آن هم صدای دولت از طریق معاونت پارلمانی./ج
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/63869