امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 تير 1395 - 05:51
شهردار برازجان به 49 سوال شورای شهر پاسخ داد:

اتحاد خبر :جلسه پرسش از شهردار برازجان در خصوص برخی از موضوعاتی که برای اعضای شورا ایجاد ابهام کرده بود برگزار شد و سعید شمالی نژاد در مقام پاسخ گویی قرار گرفت.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، جلسه علنی شورای شهر برازجان با محوریت پرسش از شهردار، در شامگاه شنبه بیست و ششم تیرماه با حضور اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان...

اتحاد خبر - مصطفی صفری:جلسه پرسش از شهردار برازجان در خصوص برخی از موضوعاتی که برای اعضای شورا ایجاد ابهام کرده بود برگزار شد و سعید شمالی نژاد در مقام پاسخ گویی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، جلسه علنی شورای شهر برازجان با محوریت پرسش از شهردار، در شامگاه شنبه بیست و ششم تیرماه با حضور اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان، در سالن کنفرانس شورای شهر برگزار شد و سعید شمالی نژاد شهردار برازجان به 49 سووال مطرح شده از سوی چهار نفر از اعضای شورای شهر که آن را به دادخواست یا شکواییه تشبیه کرد، پاسخ داد.

شمالی نژاد در ابتدای جلسه با اشاره به این که در طرح سووالات، ایرادات شکلی و ماهوی وجود دارد گفت: این سووالات با توجه به ماهیت محرمانه ای که داشته، طبق قانون در ابتدا می بایست به امضای رئیس مجموعه می رسیده که این امر صورت نگرفته و برخی از آن ها نیز مربوط به زمان حضور من در شهرداری نبوده و خیلی از سووالات نیز متناقض یکدیگرند.

وی در پاسخ به این سووال که چرا نسبت به مرمت حفاری های گاز اقدامی صورت نگرفته است گفت: ما تاکنون پنج هزار و 260 متر مربع عملیات مرمت گاز داشته ایم که از این مقدار 3 هزار و 867 مترمربع آن مربوط به سال 95 می باشد.

شمالی افزود: با توجه به عقب ماندگی هایی که در شهر اتفاق افتاده بود و با اهتمامی که با مدیران و معاونین داشتیم و با همکاری هایی که از طرف فرمانداری و شرکت گاز صورت گرفت، از طریق مناقصه عمومی پیمانکار را انتخاب نمودیم که از هفته جاری عملیات مرمت کاری آغاز می شود.


شمالی نژاد در مورد بدهی های شهرداری برازجان به پبمانکاران، ادارات دولتی، اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان خود گفت: این بدهکاری ها مربوط به سنوات گذشته بوده که بر روی هم انباشت شده، از جمله فقط رقمی در حدود 600 میلیون تومان مربوط به اضافه کاری های سال 93 بوده است.

وی همچنین با اشاره به تکمیل پروژه های پل مجاهد و میدان شهدای خلیج فارس، انجام بیش از 20 هکتار آسفالت و 14 کیلومتر جدول گزاری در سطح شهر گفت: با پی گیری بنده و مجموعه شهرداری موفق شدیم با دستور وزیر رفاه و امور اجتماعی، کاری که در این دو دهه انجام نگرفته بود یعنی بدهی هفت میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی را به پرداخت ماهی 140
میلیون تومان تقسیط و منقطع کنیم.

شمالی نژاد با تاکید بر اینکه برگ زرین ما جلوگیری از ایجاد هزینه های گزاف بر شهرداری بوده تصریح کرد: در رابطه با پرداخت مطالبات، هر جا پرداختی کرده ایم بنده پاسخگو هستم و قانون تعیین کننده است و تمام پرداخت ها مصوبه شورا بوده و قانون به ما اجازه پرداخت می داده است.

شهردار برازجان با اشاره به این که سووالات شورای شهر بیشتر شبیه دادخواست یا شکواییه علیه شهردار است گفت: تا زمانی که شهروند، توسعه محور نباشد شهر پیشرفت نمی کند.

در این جلسه پرسش و پاسخ که در برخی اوقات با اصطکاک های کلامی اعضای شورا با همدیگر همراه بود، سعید شمالی نژاد به سووال پیرامون تحصن پرسنل معترض شهرداری پاسخ داد و اظهار داشت: هیچ تعهدی به کسی نداده ام و نخواهم داد و اعتقادی به باج خواهان ندارم و دست آن هایی که شهر را به این روز نشانده اند، قطع می کنم.

شمالی نژاد در رابطه با عدم تملک املاک در مسیرهای دلگشا و شریعتی، با اشاره به این که تاکنون 650 میلیون تومان در رابطه با خیابان دلگشا پول پرداخت کرده ایم گفت: در مسیر دلگشا چون معارض وجود دارد و با توجه به املاک زیادی که در مسیر وجود دارد، اجرای آن با مشکل مواجه است و کار متوقف شده است ولی با پایگاه انتقال خون به توافق رسیده ایم.

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار واحد مسکونی غیر مجاز در حریم شهر داریم که باید طبق قانون و از طریق مجاری قانونی تامینی اقدام کنیم که البته این یک معضل اجتماعی و مربوط به سال های گذشته است.

شمالی نژاد همچنین از خرید یک دستگاه گریدر، دو دستگاه جاروب مکانیره، دو دستگاه پرس و یک دستگاه مخزن شور توسط شهرداری خبر داد و گفت: میزان بدهی ما یک قسمتی از آن مربوط به دوره قبل بوده که ما توانسته ایم آن را مدیریت کنیم تا فشار بر روی شهرداری کمتر شود.

وی اظهار داشت: ما در شهرداری سعی کرده ایم بر محور دو موضوع سالم سازی و شفاف سازی کارها را پیش ببریم و آنچه نزد ما مهم است کار پاک و کار درست است و من همواره سعی کرده ام ضمن حفظ و رعایت حریم اخلاقی و انسانی، کارها را در مسیر و چارچوب قانونی انجام دهم.

شمالی نژاد به مشکل کاربری کلانتری 11 اشاره کرد و اظهار داشت: اداره مسکن و شهرسازی علیه شهرداری شکواییه داده و تا زمانی که این مشکل حل نشود ما نمی توانیم اقدامی کنیم.

شمالی نژاد شهردار برازجان همچنین با اظهار به این که اجرای پروژه خیابان شریعتی دچار تطویل زمان شده است افزود: اجرای این پروژه به صورت امانی به پیمانکار داده شده است و سنگی که انتخاب شده پیشنهاد دفتر فنی بوده و ما سعی کرده ایم به بهترین نحو کار را به انجام برسانیم.

شمالی نژاد در پایان جلسه با بیان این که پرسش از تکالیف و حقوق شورا است و من موظف به پاسخگویی هستم اظهار امیدواری کرد، آنچه که مرضی پرودگار و مردم است را بتوانیم انجام دهیم و مشکلات موجود در حیطه شهرداری را به نحو احسن پی گیری نماییم.

حسن ختام پاسخ شهردار به سووالات شورانشینان، وام گرفتن از اشعار میرسیدعلی همدانی بود؛

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یاد باد / هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی / هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار /هر که ما را رنجه داد، رحمتش بسیار باد

در ابتدای این جلسه طولانی مدت که به مدت پنج ساعت و تا دو بامداد روز یکشنبه ادامه داشت، مرتضی نیکجو رئیس شورای شهر برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان یکی از شهرداری های بحرانی استان است که از لحاظ جمعیتی در ردیف دومین و از لحاظ درآمدی در ردیف بیستمین شهر استان است.

وی گفت: ما در این جا قصد مچ گیری نداریم و همه برخوردهای ما قانونی است و در راستای قانون عمل می کنیم و در این جلسه قصد ما حمایت و دفاع از شهردار نیست.

بعد از پنج ساعت پرسش و پاسخ های خسته کننده و فرسایشی، اعضای شورای شهر برازجان، این بار به تنهایی و در پشت درهای بسته دوباره به شور نشستند که برون رفت آن، عدم اقناع سووال کنندگان از پاسخ های سعید شمالی نژاد بود که این باعث می شود در فرصتی ده روزه، شهردار برازجان دوباره سیبل سوالات چالشی شوراییان قرار گیرد.

مرتضی نیکجو، مرتضی قدوسی، محمدتقی گرمسیری و اسماعیل ناخایی چهار نفری بودند که با 49 سووال خود شهردار  جوان برازجان را به چالش کشیدند.














 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1395/05/04 - 07:43
0
0
در پاسخ به کامنت (شهروند ) به اطلاع حضرتعالی میرسانم همانطوریکه فرمایش کردی از 4 نفری که سئوال از شهردار داشته 3 نفر از اول مخالف امدن شهردار بوده اند و جنابعالی به نحوی رفتار انان را کینه توزانه میبینی بنظر حقیر بهتر است کمی بیشتر تفکر نماییم کار این سه نفر خیلی هم درست است و اگر غیر ازاین باشد باید در نظارت این افراد شک کرد خیلی هم از حیث نظارت شورا تازه باید ازاین افراد تشکر نمود که به بقیه هم دارند میگویند ما هیچ انتظاری نداریم فقط کار میخواهیم و واقعا اگر روزی شد که در شهرداری مردم بدون هیچ مشکلی کارشان انجام شد و با رضایت رفتن بیرون انروز میتوان گفت که کار ما بیست است لذا باید ما با میل و رغبت به شهرداری مراجعه و بدون هیچ دغدغه ای کارمان را پیگیری نماییم اگرسیستم شهرداری به سمتی رود که کارها به صورت غیر حضوری انجام میشد عالی بود بالا خره همه ما اولاد ادمیم ممکن است اشتباه کنیم ولی نباید سیاه نمایی کنیم و باید جنبه پر لیوان هم دید لذا الحمدالله بچه های شورا دارند تلاش و زحمت خود را میکشند و ببینید ادمی که تا ساعت 2 در جلسه شورا بحث و جدل دارند جای نگرانی انشالله نیست امیدواریم روری برسد که همه ما ها مثل بچه های شورا تا ساعت 2 خالصانه خدمت کنیم ./ص
1395/04/30 - 08:23
0
1
برابر نظر اقای گرمسیری به استحضار میرساند واقعا یکی از وظایف اصلی شورا نظارت غیر مستقیم مردم بر شهردار است اگر قرار باشد وظیفه اصلیش را انجام و اینطور توسط رسانه مورد سرزنش قرار گیرد و شاید نیاز باشد برخورد و استیضاح کند لذا رسانه ها باید در دفاع از حق مردم و حق شهردار مطلب بنویسید اگر غیر از این باشد فردای قیامت باید پاسخگو باشد/ج
1395/04/29 - 18:53
0
1
اتحاد خبر همیشه طرفدار شهر ومصالح مردم بوده وهست.آقا ی گرمسیری و امثالهم ما نسبت به اهداف ونیات شما بدبینیم.امیدوارم روزی بیاد مردم ما احساسی وسفارشی رأی ندهند تا شهر برازجان هم رنگ و روی پیشرفت به خود بیند.
1395/04/29 - 12:11
0
0
درود بر شرف اقاي گرمسيري.
1395/04/29 - 00:25
0
0
آقای گرمسیری همان طورکه میدانی اتحادجنوب یک طرف دعوااست رسالت ودلمشغولیش اینه که باصاحبان قدرت فارغ ازالودگی هایشان حشرونشرداشته باشد. متاسفانه اسم اصلاحات راهم یدک می کشه البته میدونم کامنت رانمیگذاری
پاسخ: نظر شما هم محترم. ولی قضاوت با مردم عزیز
1395/04/28 - 12:35
0
2
همشهریان بزرگواراگردقت فرمایند چهارنفر اعضای محترم شوراکه 49 سوال رامطرح نمودندبه استثناء آقای نیکجو همان سه نفری هستندکه درجلسه انتخاب شهردارنیزبه ایشان رأی ندادندوازابتداباشهرداری ایشان مخالف بودندوکماکان مخالف هستندوظاهرا خیلی مشتاق استیضاح وبرکناری شهردارندوپیوسته بدنبال جمع آوری سوژه وبهانه جهت طرح سوال بوده اند.ضمن اینکه سوال شورا ازشهردارازاختیارات قانونی آنهابوده وفی نفسه بدنیست، البته اگرمغرضانه نباشدکه امیدوارم اینچنین باشد. همانطورکه درتصاویرمشخص است جناب قدوسی ازبرگزاری این جلسه بسیارخشنودوراضی هستندوبلافاصله پس ازخاتمه جلسه درمقام سخنگوی شورادرپاسخ به خبرنگاربااطمینان ومصمم اظهارمی دارندتاده روزدیگرباهمین 49سوال وشایدسوالات جدیدمجدداجناب شهردارموردسوال قرارمی گیرندواستیضاح مسجل است ودرموردعزل یانصب نیزبحث می گردد.
1395/04/28 - 12:02
1
1
آقایان معترض شورا ی شهر آیا میدانید تغییر مکرر شهرداران بزرگترین لطمه را به روند عمرانی شهرمان وارد کرده آیا میخواهید باز چنین روند غلط ومضر گذشته را دوباره تکرار کنید آقای گرمسیری شما که به اتحاد خبر می تازید چرا در زمان مدیریت شهردار کم کار و غیر بومی قبلی ساکت بودید وهیچ اعتراضی نداشتید ! شمالی نژاد از نظر ما فعالترین شهردار چند ساله اخیر برازجان است وشایسته کمک و همراهی است./ج
1395/04/28 - 11:11
0
1
آقا شهردار بد ....

اتحاد هم خو بد ....

پس کی خوبه. ....

خدا شهر و شورا رو خودت کمک کن
1395/04/28 - 11:05
0
2
سلام

والا ما موندیم جناب گرمسیری چه میگه...

یه روز میگه خوب یه روز میگه بد..
1395/04/28 - 11:00
0
1
با سلام خدمت اقایان .... و .... شما تو دوران معلمی که بود تو مدرسه با دانش اموزان مشکل داشتین از محبوبیت خاصی برخوردار نبودین نمی دونم مردم چطوری به شما ها رای دادن ولی شد حالا لطف کنید با مشکلات شهر و شهردار احساسی برخورد نکنید بخدا اگه برگردید کار معلمی تون انجام بدین هم شهر پیشرفت میکنه هم شما موفق ترین/ج
1395/04/28 - 01:18
3
0
گزارش اتحادازجلسه شورابه دلایل زیر بسیارناقص وجانبدارانه است 1ـ اتحاد سابقه درخشانی درمطالبه وحمایت از مطالبه گران حقوق مردم داشته که دراین گزارش هیچ اشاره ای به سئوالات شورا نشده و بیشتربه گزارش روابط عمومی یک اداره دولتی شبیه است 2ـ هیچ اشاره ای به مستندات ودلایلی که اعضای شورا در رد وعدم پذیرش پاسخهای شهردار ارائه وبیان کرده اندنشده 3ـ بیشترپاسخهای شعاری وتبلیغاتی شهردارتیترو پررنگ شده4ـ جایگاه قانونی شوراواعضای آن که به نمایندگی از مردم برعملکردشهردار وظیفه نظارتی وحق استیضاح دارندبه یک محکمه قضائی تشبیه شده ازرسانه ای که یاسیاسی جانبداری کرده و یک طرف اختلاف را نادیده میگیرد ویابرای حفظ رابطه باشهرداری بعنوان یک مشتری خوب می کوشدتانزدشهردارمحبوب باشد انتظارو انتقادی نیست ولی چنین موضع وگزارش یک طرفه وجانبدارانه ازنشریه وزین وخوش سابقه اتحاد بعیدبنظر رسیده وانتظارنمی رفت ناگفته نماندکه عکسهاحق مطلب را اداکرده وبدون شرح گویاست/ج
پاسخ: جناب گرمسیری همان طور که واقفید اتحاد جنوب سعی دارد مستقل و صدای مردم باشد.
چنانچه خبر به نظر شما جانبدارانه است صرفا به دلیل برداشت خبرنگار حاضر در جلسه بوده و سردبیر نشریه نیز قبل از جلسه از خبرنگار خود خواسته بود گزارشی بی طرفانه تهیه کند و هرگز نگاه اتحاد جنوب به جانبداری از شهردار یا شورای شهر نبوده و نمی باشد.
انتشار نظر انتقادی جنابعالی هم موید همین نکته است
1395/04/27 - 16:21
0
0
واقعا
1395/04/27 - 12:57
0
1
شورای شهر لطفا یه کار مفید از خودشون را عرضه کنند بابا دست بردارید کی گفته شما نماینده مردم هستید/م
1395/04/27 - 11:31
0
2
عوامل ....... در این جلسه نیز حضور دارند./ص
1395/04/27 - 09:44
1
4
ای خدا شورای شهر دیگه چه مصیبتی بود گرفتار شدیم .آقا ی نیکجو وناخایی وگرمسیری دست بردارید از لجبازی و دشمنی با این بنده خدا .دادگاه جنایی راه انداخته اید؟یعنی چی هر شهرداری میاد شروع به مخالفت میکنید ومانع تراشی میکنید شما با این کارهاتون نفس این شهر را بریده اید.مردم برازجان چرا ساکت نشسته اید وفقط نظاره گر کارهای اینها هستید!/ص
1395/04/27 - 08:39
0
3
قابل توجه کارمندان شهرداری ,تحصن ان روز بسیار زشت بود ,اینکه درب اتاق را قفل می کنیید و پاسخگو کار اداری مردم نبودید بسیار شکل زشت و ناپسندی داشت ,امیدواریم که رسوم بسیار زشت تکرار نشود ,سوال از شهردار دارید ,به شورا اعلام کنید ,قانون مند باشید./ص
1395/04/27 - 08:30
0
2
49سوال کجاست , کو 49 سوال ,تمام سوالات بایست ذکر می شد ,تاحقیقت برای مردم روشن شود , فقط بایست واقعیت را به مردم گفت ,تحصن در شهرداری و یا هر اداره ای زیبنده نیست .سوال از شهردار حق شورا است ولی بهتر و زیباتر است رسانه ای نشود !!!؟؟؟/ص
1395/04/27 - 08:17
0
2
با سلام
امیدوارم این پرسش و پاسخ ها ختم به خیر شود نه ختم به استیضاح و دردسرهای این چند سال اخیر!!!
به این سخن رییس شورای شهر دقت کنید:
"مرتضی نیکجو رئیس شورای شهر برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان یکی از شهرداری های بحرانی استان است که از لحاظ جمعیتی در ردیف دومین و از لحاظ درآمدی در ردیف بیستمین شهر استان است."
پرسش حق شوراست و پاسخ هم به طور قطع وظیفه شهردار است اما به جای پرسش و پاسخ های این چنینی و ایجاد فضای پرتنش و استرس بهتر نیست اقداماتی چون: حمایت های اصولی از شهرداری، پیدا کردن منابع مالی برای شهرداری و گرفتن بودجه های بیشتر برای شهرداری و برون رفت از وضعیت بحرانی اقدام شود و در بین ادارات شهر هماهنگی ایجاد شود تا بودجه شهرداری خرج مواردی چون ترمیم نوارهای حفاری و دست گل های این چنینی دیگر ادارات شهر نشود.
آیا بهتر نیست شورای شهر بر روی خرید لوله های آب درجه چندم توسط آبفا نظارت کند که حاصلی جز کنده کاری های مکرر در سطح شهر ندارد؟یا اداره آبفا را موظف نماید لوله های آب را درون کانال های سیمانی درپوش دار قرار دهد تا نشست های زمین آن را بعد از مدت کوتاهی دچار شکستگی نکند؟
بهنر است اعضای محترم شورا به جز شهرداری بر کار سایر ادارات (منظور از "کار سایر ادارات " طرح هایی است که در سطح شهر انجام می دهند و به مبلمان و زیرساخت های شهری آسیب می رسانند) همچون: آبفا، برق، مخابرات و گاز نیز نظارت نموده و با ایجاد هماهنگی بین آن ادارات و شهرداری، از ایجاد هزینه های اضافی برای شهر جلوگیری نمایند.
از شورا تقاضا دارم به جای حاشیه رفتن های مکرر، ضمن در نظر داشتن مشکلات و نواقص موجود با برنامه ریزی اصولی و صحیح به پیشرفت هر چه بیشتر شهر کمک نمایند.
موفق باشید./ص
1395/04/27 - 06:56
1
1
انجام بیش از 20 هکتار آسفالت !!!!/ص
1395/04/27 - 06:56
0
3
با سلام
ضمن عرض سلام ویژه خدمت شهردار بزرگوار و زحمت کش و دوست داشتی، یه سوال داشتم؟
شورای شهر غیر مخالفت کردن با شهردار کار دیگه ای بلد نیست ؟
بزارین شهردار خوبی مثل آقای شمالی شهر را آباد کند، مگه ما مردم از شهردار چه میخواهیم؟
ما فضای سبز و کوچه های آسفالت و خیابانهای تمیز و شیک میخواهیم که به لطف خداوند متعال ، آقای شمالی شهردار محترم در حال خدمت گذاری در این راستا می باشد.
ما مردم برازجان از تمامی زحمات شهردار و کارکنان شهرداری تشکر و قدردانی دارند و از شورای شهر عاجزانه خواهش داریم با شهردار عزیز همکاریهای لازم را داشته باشد.
باتشکر/ص
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 7 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 19 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 19 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...