کد خبر: 63320 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 تير 1395 - 22:45
طی آیینی با حضور معاون استاندار و نماینده دشتی و تنگستان در مجلس ؛
جوان ترین فرماندار کشور بر مسند فرمانداری تنگستان نشست + تصاویر

اتحاد خبر:آیین تودیع و تکریم غلامرضا ترک زاده فرماندار سابق و معارفه عادل دهدشتی به عنوان جوان ترین فرماندار کشور عصر امروز در تنگستان برگزار شد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان، عصر امروز شنبه نوزدهم تیرماه، باحضور سعید زرین فر معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری بوشهر، سید کمال الدین شهریاری نماینده ...

اتحاد خبر - مصطفی صفری:آیین تودیع و تکریم غلامرضا ترک زاده فرماندار سابق و معارفه عادل دهدشتی به عنوان جوان ترین فرماندار کشور عصر امروز در تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان، عصر امروز شنبه نوزدهم تیرماه، باحضور سعید زرین فر معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری بوشهر، سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی،  شهرداران و اعضای شوراهای شهر و روستا و مسوولان اداری و انتظامی، در سالن اجتماعات این فرمانداری، با اجرای مراسم تودیع و تکریم غلامرضا ترک زاده فرماندار سابق برگزار شد و عادل دهدشتی با حکم وزیر کشور به عنوان جوان ترین فرماندار کشور بر مسند فرمانداری شهرستان تنگستان نشست.

سعید زرین فر معاون پشتیبانی و توسعه انسانی استانداری بوشهر در این مراسم با بیان این که فرماندار جدید تنگستان هم فردی دانشگاهی است و هم فردی مدیریتی گفت: جوانی به معنای آمادگی بیشتر و فکر جدید داشتن است و باید از این امر برای توسعه شهرستان استفاده شود.

زرین فر با اشاره به اینکه فلسفه نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام باید رسالت خودمان را نسبت به وظایفی که در قبال این مردم و انقلاب داریم یادآوری کنیم.

وی همچنین گفت: از بابت نگاهی که از طرف دولت به شهرستان ها می شود نگرانی وجود ندارد و مبنای کار ما مردم و نظام است.

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان با اظهار امیدواری به این که ما بتوانیم فارغ از هرگونه خط مشی سیاسی و معتقد به سیاست های دولت تدبیر و امید و در مسیر ولایت فقیه،گام هایی را در توسعه متوازن شهرستان برداریم گفت: ما تلاش می کنیم بحث توسعه متوازن شهرستان را در همه بخش ها و در همه شاخص ها به ویژه در توسعه اقتصادی که در ادوار گذشته بنا به دلایل مختلف مغفول واقع شده دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه ما در راستای توسعه شهرستان با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت گفت: تمام برنامه و خواسته ام از شورای اداری شهرستان، با برنامه و پرتلاش بودن در تفکر مبتنی بر توسعه شهرستان است.

دهدشتی افزود: در راستای سیاست های توسعه ای رئیس جمهور در طرح آمایش سرزمین و استان، کارگروهی را برای تهیه و تنظیم سند چشم انداز و توسعه شهرستان تدوین و پی گیری خواهیم کرد تا بتوانیم گام های موثری را در این زمینه برداریم.

در این مراسم همچنین سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبنای من بر تعامل و همدلی و وحدت با همه مسوولین و دست اندرکاران استان و شهرستان است تا بتوانیم از فرصت ها استفاده کنیم و به مردم خدمت نماییم.

وی ادامه اداد: به عنوان نماینده قوه مقننه در این برهه از شرایط حاد بین المللی، وظیفه خود می دانم که به حمایت و پشتیبانی از این دولت کمر همت ببندم و از این دولت حمایت کنم تا در مقابل تلاطم و امواج سهمگین سیاست بین المللی، که متاسفانه مقابل ما موجی از آتش و خون توسط دشمنان در حال غلیان است، بتوانیم با کمک هم و همدلی، میهن را به عنوان جزیره ثبات در منطقه حفظ کنیم و بر قدرت دفاعی کشورمان بیفزاییم.

 

عادل دهدشتی اهل شبانکاره در استان بوشهر، با 33 سال سن که سابقه 18 ماه معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد، به عنوان جوان ترین فرماندار کشور در دولت تدبیر و امید، کار خود را به عنوان فرماندار جدید تنگستان آغاز کرد./م








































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/63320