کد خبر: 63248 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 تير 1395 - 19:54
پیام تبریک فرماندار دشتستان به مناسبت عید سعید فطر

اتحاد خبر:به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان طی پیامی عید سعید فطر را به ملت سرافراز ایران الخصوص مردم شریف دشتستان تبریک گفت.بر باغ مسلمانی، بهاری دگر گذشت و در مزرع معرفت  خوشه های معنا  پر بار شد. دیگر بار، باران رمضان، گرد از چهره دلها زدوده و سنبل نشاط در انفاس شکوفه داده و سوسن عشق در جانها جوانه زده است...

اتحاد خبر:به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان طی پیامی عید سعید فطر را به ملت سرافراز ایران الخصوص مردم شریف دشتستان تبریک گفت.



متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

باسمه تعالی

بر باغ مسلمانی، بهاری دگر گذشت و در مزرع معرفت  خوشه های معنا  پر بار شد. دیگر بار، باران رمضان، گرد از چهره دلها زدوده و سنبل نشاط در انفاس شکوفه داده و سوسن عشق در جانها جوانه زده است.

به لطف ایزد و سعی مومنین بر درخت بخشش برگ های امید روئیده و میوه های رحمت به بار نشسته اند و عید فطر، گویی آغاز یک سال معنوی جدید است که رجای به مغفرت الهی را با اثبات تعهد مومن به بندگی، در ضمیر او به ارمغان می آورد.
و امید که در این قافله عشق و عبودیت، کوله بار بندگی را محکم بسته و عزم بدان راه استوار کرده باشیم.
اکنون که پرهیزکاران به لطف هلال فطر، این عید رهایی و پاکی، سبکباری در دنیا و آمرزش در آخرت را بهره می گیرند، برای همه مسلمانان و روزه داران بویژه مردم شریف و نجیب دشتستان قبولی طاعات و عبادات را از پروردگار یکتا مسألت می نمایم.


ارسلان زارع
 فرماندار شهرستان دشتستان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/63248