کد خبر: 62506 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 08:03
جشنواره فرهنگی ورزشی جام رمضان ویژه بانوان در گناوه آغاز شد

اتحاد خبر: جشنواره فرهنگی ورزشی جام رمضان ویژه بانوان شهرستان گناوه در رشته های مختلف آغاز شد.

اتحاد خبر: جشنواره فرهنگی ورزشی جام رمضان ویژه بانوان شهرستان گناوه در رشته های مختلف آغاز شد.

به گزارش ایرنا مسئول امور ورزش بانوان و نایب رئیس ورزش های همگانی گناوه گفت: در این جشنواره که در رشته های هندبال، دارت، طناب کشی و با همکاری کانون بسیج ورزشکاران، اداره ورزش وجوانان و هیات های مربوطه برگزار شده علاوه بر ورزشکاران این شهرستان ورزشکارانی از دیگر شهرستان های استان بوشهر نیز حضور دارند.
خدیجه دشتی افزود: در رشته هندبال و در رده سنی بزرگسالان تیم های شاتل، ساحل، درخشان، ضیافت، ثامن، هیات هندبال، باران ، دهیاری محمدصالحی و در رده سنی نوجوانان تیم های هیات هندبال گناوه، دشتستان، شبانکاره، بوشهر و منتخب بزرگسالان گناوه و در رده نونهالان تیم های ضیافت، نفت، هیات هندبال ، منتخب هیات های ورزشی و شبانکاره حضور دارند.
وی گفت: در رشته دارت نیز 60 ورزشکار و در طناب کشی 10 تیم هلال احمر، بسیج، روستای عباسی الف وب، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی، پایگاه ام البنین و تامین اجتماعی باهم رقابت می کنند.
مسئول امور ورزش بانوان گناوه افزود: همچنین جشنواره فرهنگی ویژه بانوان معلول بزرگداشت زنده یاد زهره خدری از ورزشکاران مطرح این شهرستان در رشته های دارت، تنیس روی میز و والیبال نشسته آغاز شده است.
دشتی خاطرنشان کرد: اختتامیه این رقابت ها در شب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود. /ع

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/62506