کد خبر: 61317 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1395 - 19:40
پرسپولیس برازجان دراهواز ناکام ماند
پرسپولیس برازجان هفته پانزدهم را با باخت به پایان رساند+عکس

اتحاد خبر:از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در مرحله دوم و از هفته پانزدهم، پرسپولیس برازجان در اهواز مهمان تیم فوتبال ملی حفاری این شهربودکه با نمایش یک بازی ضعیف در نیمه اول مسابقه، بازی را واگذار کرد.

اتحاد خبر- محمدرضا کمالی نژاد:از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در مرحله دوم و از هفته پانزدهم، پرسپولیس برازجان در اهواز مهمان تیم فوتبال ملی حفاری این شهربودکه با نمایش یک بازی ضعیف در نیمه اول مسابقه، بازی را واگذار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی اتحاد خبر،پرسپولیس که با مصدومیت جاوید غلامرضا پور و محرومیت محمد دیانتی بدون دروازه بان شده بود، با احمد برخ که مدتهاست بدلیل استفاده نشدن از او درون دروازه، تمرینات پرسپولیس را رها کرده بود به اهواز رفت تا با یک گلر ناآماده به مصاف تیم اهوازی برود.


پرسپولیس با ترکیب: احمد برخ، رضا فرهمند، محمد فرهمند، عباس رضایی، حسین غلامی، رحمان انصاری، علی سلیمی، وحیدرضایی، رسول پورآزاد، حسن احمدی و سینامالک پا به میدان گذاشته بود دقیقه 5مسابقه غالفگیر شد وگل اول رادریافت کرد.
بازیکنان پرسپولیس که بیشتر مغلوب هوای گرم اهواز شده بودند در دقیقه 35 گل دوم را دریافت کردند، آنها که باید با اختلاف دو گل به رختکن میرفتند در دقیقه چهار تلف شده نیمه اول گل سوم رادریافت کردند و اختلافشان به سه گل رسید.
پرسپولیس در نیمه دوم با بهتر شدن هوا، بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست توسط پورآزاد یکی از گلهای خورده را جبران بکند و انگار هر تیمی در هر رشته ای این روزها دراهواز دست پر به خانه برنمیگردد.
این بازی در پایان با نتیجه سه بریک به سود تیم اهوازی به پایان رسید وپرسپولیس سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی برازجان پذیرای تیم پریز درود میباشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/61317