امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1395 - 07:36

فال روزانه شنبه 25 اردیبهشت 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال خودتان را در جایگاهی می بینید که تا به حال تصور هم نکرده بودید. شما اهداف زیادی در سر داشتید که اکثر آنها را دور از دسترس می دیدید اما امسال به برخی از آنها دست خواهید یافت و همین موضوع بر شادی شما و رضایت خاطرتان از زندگی می افزاید. در طی چند ماه آینده شیوه زندگی شما تغییر خواهد کرد. این موضوع نه تنها برای شما که برای اطرافیانتان هم عجیب به نظر می رسد اما در نهایت بر وفق مرادتان خواهد بود. حتی ممکن است محل کار یا زندگی شما نیز تغییر کند. در ماه آبان موقعیت شغلی خوبی برایتان فراهم می شود که درآمد مالی تان را افزایش خواهد داد. اگر می خواهید طعم شیرینی زندگی را بچشید، از عشق غافل نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به این نتیجه می رسید که لذت های زندگی بیشتر از آن است که فکرش را بکنید. در ارتباطات خود با افرادی که در زندگی تان هستند، شجاعت کافی را پیدا می کنید تا راههای جدید را تجربه و جهان را با زاویه دید دیگری نگاه کنید. زمان آن است تا از جای خود بلند شوید، حرکت کنید، محدودیت ها را بردارید و از عادات  روزمره خود دوری کنید. اگر چه خانواده و دوستان تان در ابتدا از این شیوه جدید زندگی شما تعجب می کنند اما به ندرت شرایط برایشان عادی می شود. گذشته را رها کنید و تمرکز خود را بر اهداف پیش رویتان بگذارید تا زندگی بر وقف مرادتان پیش رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

سیاستی که در زندگی پیش گرفته اید به شما در رسیدن به اهداف تان کمک می کند. انتظار نداشته باشید تمام مشکلات تان همین حالا حل شود بلکه باید انرژی بیشتری  صرف آنها کنید. اگراحساسات خود را درگیر نکنید، راحت تر به نتیجه می رسید زیرا اکنون منطق اولویت زندگی شماست. زندگی عاطفی تان نیاز به تغییراتی دارد. شما باید موانعی را که سر راه شما و عشق زندگی تان است بردارید. حتی می توانید برای سرعت بخشیدن به این کار با افراد با تجربه یا حتی مشاور مشورت کنید. نتیجه ای که خواهد داد شما را غافلگیر خواهد کرد. 

فـال روزانـه - Daily Omen


احساس می کنید که ناگهان مانعی در مقابل راه شما قرار گرفته و حرکت شما را کند کرده است. بهترین راه این است که با سیاست کافی شرایط را بررسی کنید و زوایای مختلف آن را کاملا بسنجید. تمام انرژی خود را به کار گیرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. دوستان شما تاثیر زیادی بر زندگی تان دارند و حتی گاهی شما را مجبور به کاری که علاقه ای به آن ندارید، می کنند. امروز به کمک آنها می توانید تصمیم مهمی بگیرید، فقط حواس تان باشد تا پیش داوری و قضاوت اشتباه نکنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قبل از اقدام به هر کاری، چند قدم به عقب برگردید و شرایط پیش روی خود را با دقت بررسی کنید. به زودی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که به شما تجربه ها و ایده های خوبی می دهند و تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد می کنند. هر چه بیشتر روی آنها حساب کنید و با آنها در ارتباط باشید، فوایدی بیشتری از آنها به شما خواهد رسید و تغییرات مثبتی به شیوه زندگی خود خواهید داد. سعی کنید به افرادی که برایتان اهمیت دارند، توجه بیشتر و در صورت نیاز از آنها حمایت کنید. هر چه بیشتر شکرگزار باشید، آینده بهتری در انتظارتان خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در شرایطی خاص قرار گرفته اید و فکر می کنید که اگر احساسات تان را بیان نکنید، بهتر است اما این روش نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه موجب آسیب به خودتان و دیگران نیز می شود. بنابراین به جای نادیده گرفتن آنها، افکار خود را بروز دهید. قبل از این که قدم به مکانی ناشناخته بگذارید، از امنیت آنجا آگاهی یابید. داشتن روحیه ریسک پذیری خوب است اما نه همیشه. شاید آنچه در مقابل تان می بینید سرابی بیش نباشد. بنابراین با احتیاط عمل کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر برقراری تعادل در حال حاضر برایتان ممکن نیست، بر آن پافشاری نکنید. گاهی برای رشد خود باید برخی کارها را رها کرد، حتی اگر تعادلی بین آنها برقرار نباشد. همیشه همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود اما نا امید نباشید و به سرنوشت اعتماد کنید. گاهی احساس می کنید که شریک زندگی تان شما را نادیده می گیرد اما این موضوع آنقدر که شما بزرگ اش کرده اید اهمیت ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تفاوت های میان خود و او را پیدا کنید و سعی کنید درباره آنها با یکدیگر گفتگو کنید تا قدرت درک تان بالاتر رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دوستان زیادی را در اطراف تان احساس خواهید کرد و ساعات خوشی را با آنها خواهید گذارند. سعی کنید برای کارهایی که شروع کرده اید، تلاش بیشتری به خرج دهید تا به مراحل بالاتر و موفقیت های بیشتری صعود کنید. اگر در مورد برنامه هایتان به نتیجه رسیده اید، با اعتماد به نفس کافی وارد عمل شوید. در کنار کار، به خانه و خانواده اهمیت بیشتری دهید و وقت بیشتری را با آنها بگذرانید. موضوعی ذهن آنها را درگیر کرده است، بهتر است تمام تلاش خود را برای حل آن به کار گیرید. از سلامت جسمانی خود نیز غافل نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ممکن است امروز با مخالفت شدید دیگران رو به رو شوید و شاید فکر کنید که دیگران می خواهند شما را آزار دهند اما این که آنها نظری برا خلاف شما دارند، بدین معنی نیست که بد شما را می خواهند. بد نیست منفی بافی را کنار بگذارید و کمی زاویه دید خود را وسیع تر کنید تا بتوانید با مشورت دیگران جوانب دیگر را نیز به خوبی ببینید و بررسی کنید. شخصیت منحصر بفرد شما افراد زیادی را به خود جذب می کند، حتی اگر به ظاهرتان نرسیده باشید. امروز هم از همان روزهایی است که بی آنکه بدانید مورد توجه دیگران هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قرار است در مورد مسئله مهمی با دیگران به گفتگو بنشینید، اما همان طور که آنها جلوی احساسات شان را می گیرند، شما نیز عواطف خود را کنار بگذارید و با عقل و منطق جلو روید. با واقعیت رو به رو شوید و اجازه ندهید احساسات تان بر شما و تصمیماتی که می گیرید، غلبه کند. اگر ارتباط خود را با اطرافیان تان حفظ کنید، شرایط تان بهتر از قبل خواهد شد. از تاثیری که کلمات بر دیگران می گذارند غافل نشوید. شما عادت دارید مسائل را به آرامی و با صبوری حل کنید اما امروز توانایی کنترل آنها را ندارید. شاید بهتر است گاهی بگذارید خود به خود حل شوند و کمی به خودتان استراحت دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بهتر است در گروه های اجتماعی بیشتری شرکت کنید زیرا با روحیه شما سازگاری دارد و در این راه خستگی ناپذیر هستید. شما می توانید با کمی خلاقیت در کارهایتان پیشرفت قابل توجهی کنید پس کم کاری را کنار بگذارید و بر کارهای خود تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر احساس خستگی می کنید، به سلامت و سبک زندگی تان اهمیت بیشتری دهید. امروز ممکن است دوستان تان سر زده به دیدن تان آیند. در میان آنها فردی است که به طور پنهانی به شما علاقه دارد. اگر مجرد هستید، فرصت خوبی برای شروع یک رابطه عاطفی است.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید بهتر باشد به شخصی که شما را ناامید کرده است، فرصتی دوباره دهید. او از کرده های خود پشیمان است و متوجه اشتباهاتش شده، پس شما هم یک قدم بردارید زیرا این رابطه ارزشی بیش از اینها دارد. شما توانا و صبور هستید اما حال وقت آن است تا بلند شوید و کارهای عقب مانده تان را جمع و جور کنید. اگر می خواهید بر درامد مالی خود بیافزایید، با برنامه ریزی پیش روید و توصیه های دیگران را جدی بگیرید. خبری به گوش تان می رسد که شما را در تصمیم گیری مردد می کند. نگران نباشید و سعی کنید در حال حاضر هیچ تصمیمی نگیرید تا تمام ابهامات تان برطرف شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

حال زمان خوبی برای تکیه کردن به احساسات تان نیست. قلب تان می تواند رهبر خوبی برایتان باشد اما نه همیشه.در حال حاضر برای رسیدن به اهداف تان باید از عقل و منطق نیز یاری بگیرید. این راه مشکل تر از آن است که فکرش را می کنید و حتی شاید نتوانید تنهایی از پس آن برآیید اما اگر توصیه های خانواده خود را جدی بگیرید موفقیت شما حتمی است. برای ملاقات با فردی برنامه ریزی می کنید، اگر همه چیز آنطور که می خواهید در ابتدا پیش نرفت نگران نشوید زیرا در نهایت نتیجه خوبی خواهید گرفت. /ع



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/29
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • از اصحاب رسانه (رسانه های مجوزدار شهر برازجان) حمایت مالی میشود
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • حمایت تمام قد باشگاه ها و مدارس فوتبال از اقدام بی‌سابقه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نماینده دشتستان عازم روسیه شد
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 8 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...