کد خبر: 60502 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1395 - 11:11
اختصاصی اتحادخبر/صبح امروز صورت گرفت؛
تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان +تصاویر

اتحادخبر: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: وضعيت امنيتي شهرستان دشتستان بهبود پيدا كرده و از لحاظ آمار و ارقام از وضعيت امنيتي قابل قبولي برخوردار شده است. به گزارش اتحادخبر؛ سردار حيدر عباس زاده سه شنبه درآيين توديع و معارفه فرمانده انتظامي دشتستان با ارائه گزارشي از وضعيت امنيتي شهرستان دشتستان يكي از مشكلات امنيتي ...

اتحادخبر: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: وضعيت امنيتي شهرستان دشتستان بهبود پيدا كرده و از لحاظ آمار و ارقام از وضعيت امنيتي قابل قبولي برخوردار شده است.

به گزارش اتحادخبر به نقل از ايرنا سردار حيدر عباس زاده سه شنبه درآيين توديع و معارفه فرمانده انتظامي دشتستان با ارائه گزارشي از وضعيت امنيتي شهرستان دشتستان يكي از مشكلات امنيتي سالهاي گذشته اين شهرستان را جرائم خشن عنوان كرد.

فرمانده انتظامي استان بوشهر اضافه كرد: در سال 1394 شاهد كاهش 30 درصدي جرائم خشن در اين شهرستان بوديم و95 درصد عاملان جرايم خشن شناسايي و دستگير شدند.
وي گفت: در زمينه سرقت ها در شهرستان دشتستان نيز در سال 94 هفت درصد كاهش داشتيم و 93 درصد سرقت ها در شهرستان كشف شده است.
امام جمعه برازجان نيز با تقدير از نيروهاي انتظامي در برقراري امنيت در شهرستان دشتستان گفت: امنيت همواره مايه آرامش و آسايش جامعه است.
حجت الاسلام حسن مصلح افزود: در جامعه امروزي امنيت ،عدالت و رفاه سه چيز است كه مردم به آن نيازمندند و دست يابي به آنها جزء اهداف نظام جمهوري اسلامي است.
وي مكتبي بودن، مردمي بودن و ولايي بودن را سه ويژگي ممتاز نيروي هاي مسلح در حفظ امنيت و اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي دانست.
مصلح بر فعال كردن گشت هاي ارشاد در خصوص حفظ حجاب و عفت اجتماعي در شهرستان از سوي نيروي انتظامي تاكيد كرد.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار دشتستان نيز گفت: امنيت نياز جدي دنياي امروزي است ومقدم برساير حوزه هاست.
محمد جعفر زراعتگر اظهاركرد: زيربناي توسعه هر جامعه امنيت است و اگر در منطقه اي امنيت نباشد سرمايه گذاري و توسعه و اشتغال پايدار در آن منطقه رونق پيدا نخواهد كرد.
وي با اشاره به امنيت خوب شهرستان افزود: امنيت خوب كه امروز در شهرستان دشتستان حاكم است با تلاش و اهتمام جدي همه عزيزان در نيروهاي انتظامي، امنيتي و قضايي و مشاركت خوب مردم شكل گرفته است.
در اين آيين سرهنگ سيد جواد رضوي به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي دشتستان معرفي و از خدمات سرهنگ حميد رضا انصاري تجليل به عمل آمد.














































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/60502