کد خبر: 60370 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1395 - 18:36
اختصاصی اتحاد خبر
آیا شهردار برازجان استیضاح میشود؟!+ زمان حضور شهردار در جلسه شورای شهر

اتحاد خبر: هفته گذشته در خصوص تنش در رابطه شهردار و شورای شهر برازجان شایعاتی در فضای مجازی و بعداً در فضای حقیقی شهر برازجان پیچید که هر چند بی راه نبود ولی چندان با واقعیت هم مطابقت نداشت. طبق بررسی های اتحاد خبر از بین 9 عضو شورای شهر برازجان تنها یک نفر (نیکجو رییس شورا) اقدام به طرح 62 سوال از شهردار برازجان نموده و این سئوالات ...

اتحاد خبر: هفته گذشته در خصوص تنش در رابطه شهردار و شورای شهر برازجان شایعاتی در فضای مجازی و بعداً در فضای حقیقی شهر برازجان پیچید که هر چند بی راه نبود ولی چندان با واقعیت هم مطابقت نداشت.
طبق بررسی های اتحاد خبر از بین 9 عضو شورای شهر برازجان تنها یک نفر (نیکجو رییس شورا) اقدام به طرح 62 سوال از شهردار برازجان نموده و این سئوالات روز اول اردیبهشت ماه به ایشان ابلاغ شده تا ظرف مدت 10 روز با حضور در جلسه شورای شهر به سئوالات پاسخ دهد.

 
بنا بر شنیده های اتحاد خبر، اول اردیبهشت ماه سوالات به شهردار برازجان ابلاغ شده و مهندس شمالی نژاد باید ظرف مدت ده روز با حضور در جلسه شورای شهر به سئوالات مذکور پاسخ دهد. شنیده های اتحاد جنوب از یک منبع موثق حاکی است شهردار برازجان برای پاسخ به سوالات آقای نیکجو روز شنبه 11 اردیبهشت در جلسه شورای اسلامی شهر برازجان حاضر خواهد شد.

 

طبق قانون پس از استماع توضیحات و پاسخ های شهردار به سووالات مطرح شده، چنانچه اکثریت اعضای شورا پاسخ شهردار را قانع کننده تشخیص ندهند به شهردار اخطار کتبی داده خواهد شد. و چنانچه شهردار دوبار از شورای شهر اخطار بگیرد برای مرحله سوم کار به استیضاح وی کشیده می شود. 

 

شنیده دیگر اتحاد جنوب حاکی است تعدادی از اعضای شورای شهر که از عملکرد شهردار  راضی می باشند صبح شنبه 4 اردیبهشت ماه در جلسه ای غیر رسمی تصمیم به تقدیر و تشکر از شهردار به پاس زحمات و خدمات ایشان گرفته اند.
آخرین شنیده های اتحاد جنوب نیز حاکی است مخالفان شهردار برازجان تعداد آراء موافق استیضاح را در شورای شهر ندارند و مهندس شمالی نژاد مشکلی برای ادامه کار خود به عنوان شهردار ندارد. /م

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/60370