امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1395 - 07:19

اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 1 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولد امسالتان را همراه با عشقتان و زوج های دیگری که با آنها احساس صمیمیت و نزدیکی دارید جشن بگیرید و مطمئن باشید با این کار خیلی به شما خوش خواهد گذشت. با پذیرفتن آنچه این دنیا به شما می بخشد به جای جنگیدن با آن، نقشه هایی که برای امسالتان دارید خیلی خوب پیش خواهند رفت. این درس را در تمام امسال به یاد داشته باشید تا به آنچه می خواهید برسید. امسال برای شما سال تغییرات بزرگ است و اگر خودتان بخواهید خواهید توانست از نو متولد شوید. اطرافیانتان نیز متوجه این تغییرات شما هستند و شما را برای آنها مورد تشویق و تحسین قرار می دهند. طی این ماه و ماه آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که می توانند اثرات زیادی روی زندگیتان داشته باشند، پس آنهایی که دوست دارید را برای خودتان نگه داشته و بقیه آنها را از زندگیتان حذف کنید. تا آخر تابستان خواهید توانست خیلی چیزهای دیگر که با سلیقه شخصیتان مطابق نیستند را از زندگیتان حذف کنید، موفق باشید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز موانع غیر منتظره ای در سر راهتان سبز خواهند شد که نمی گذارند برنامه هایتان همان طوری که انتظارش را دارید پیش بروند. این اتفاقات جزئی و بی اهمیتی که در عملی کردن برنامه هایتان تأخیر ایجاد می کنند، ممکن است باعث شوند نسبت به توانایی خود در رسیدن به هدفتان دچار شک و تردید شوید. ولی برای پیدا کردن جواب مشکلتان حتی اگر دچار حس سردرگمی و تردید شده باشید هم نباید به دیگران نگاه کنید و منتظر اقدام آنها باشید. با وجود این که نیت دوستانتان خیر است، به احتمال زیاد نمی توانید توصیه های آنها را بپذیرید و ممکن است دلخوری به وجود بیاید. بهترین چاره این است که ضعف های خود را پذیرفته و راه حلی برای آنها بیابید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعتماد به نفس شما دارد به شدت افزایش پیدا می کند و روز به روز اعتقاداتتان قوت و فدرت بیشتری پیدا می کنند. ولی بهتر است به جای این که این وضعیت باعث شود با شتاب به سوی هدفی گام بردارید، چند هفته آینده را به خودتان وقت بدهید تا این وضعیت در شما به ثبات برسد و موفقیت خود را باور کنید. افزایش دادن خودآگاهی برای شما کار ساده ای نیست، چرا که ترجیح می دهید به جای تجزیه و تحلیل احساسات خود درباره آینده با قدرت و پشتکار تمام راه خود را به سوی جلو باز کنید. ولی در حال حاضر عاقلانه تر این است که درس های ارزشمندی که تفکر در مورد گذشته و وضعیت فعلیتان برای شما به همراه خواهد داشت را از دست ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید امروز مجبور باشید با یکی از همکاران و یا شرکای عصبانی خود دست و پنجه نرم کنید. ولی اگر احساسات خود را در مقابله با احساسات منفی یک نفر دیگر تنها برای حفظ آرامش و راحتی بیان نکنید تنها باعث پیچیده تر شدن مشکلات خواهید شد. اگر خودتان رک و صریح در مورد نیازهایتان حرف بزنید دیگران مجبور نخواهند بود برای این که شما را به حرف بیاورند با شما جر و بحث کرده و یا حتی دعوا راه بیندازند. مواظب کسانی که زیاد حرف می زنند و وعده و وعیدهای بسیار می دهند باشید، زیرا آنها معمولا در عملی کردن حرف هایشان با مشکل مواجه می شوند و اگر بخواهید امروز به آنها تکیه کنید با مشکل مواجه خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انگار این روزها همه توان و انرژیتان را باید تنها صرف کارتان کنید و این موضوع باعث بیقراری و عصبی بودن شما شده است. درست است که کارهایتان زیاد شده اند، ولی این همه تلاشی که برای انجام وظایفی که به عهده تان هستند می کنید انرژی شما را از بین خواهد برد. اکنون وقت آن رسیده است که بین کار و تفریح و استراحت تعادل ایجاد کنید. ولی هنوز نباید دست به ایجاد تغییرات عمده بزنید، همین که سعی کنید تمام ساعات روزتان را صرف کارتان نکنید کافی است. با این حال نباید نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت باشید و خودتان را به بی خیالی بزنید، تنها باید اعتدال را در هر کاری رعایت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که همه شما را به عنوان فردی خلاق می شناسند، در حال حاضر انگار چیزی جلویتان را گرفته است. شما انرژی کافی برای دنبال کردن برنامه هایتان را دارید ، ولی از این وحشت دارید که مبادا ایده هایتان به اندازه کافی خوب نباشند. این حساسیت شما در تحلیل خودتان و ایده هایتان بر خلاف آنچه انتظار دارید اثرات مخربی روی عملکردتان خواهد گذاشت و باعث خواهد شد که در قضاوت هایتان اشتباه کنید. به جای این که روی نکات منفی و مشکلات احتمالی تمرکز کنید، این را در ذهنتان تصور کنید که نتیجه مورد نظرتان رابه دست خواهید آورد. همه ما حتی اگر بخواهیم در ظاهر منکر قانون جذب شویم هم به خوبی از صحت آن و قدرت تفکر مثبت آگاه هستیم.
فـال روزانـه - Daily Omen

وزن سنگین مسئولیت های مربوط به خانه و خانواده این روزها روی شانه هایتان سنگینی می کند و مانع این شده است که بتوانید به اهداف و مسیرهای تازه فکر کنید. خوشبختانه شما عجله ای ندارید و می خواهید این تغییر جهت در زندگیتان بر پایه ای مستحکم استوار باشد. با این حال وقتی در نظر می گیرید که چقدر کار برای انجام دادن باقی مانده است دچار نگرانی و سردرگمی می شوید. کافی است این را به خاطر داشته باشید که تغییرات بزرگ یک شبه اتفاق نمی افتند، پس با خیال راحت برای پرداختن به مسائل شخصی و خانوادگیتان وقت بگذارید. در رفتار شما وقار و متانت به خصوصی نهفته است که دیگران را به شما جذب می کند، کافی است خودتان باشید تا دل هر کسی را به دست بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقتی مردم جلوی مسیر پیشرفت شما را می گیرند حس دلسردی و حتی عصبانیت به شما دست می دهد، چرا که آنها به درستی از اهداف و خواسته های شما آگاه نیستند. با این حال اصرار و پافشاری برای پیش بردن کارها به همان صورتی که خودتان انتظار دارید به ضررتان تمام خواهد شد. انرژی خود را برای قانع کردن دیگران و همراه کردن آنها برای خودتان تلف نکنید و بگذارید خودشان به خواسته خود و هروقت که خودشان می خواهند به شما بپیوندند. صبوری و گذشت زمان جنگجوهایی بسیار قدرتمند هستند که از میدان نبرد سربلند بیرون خواهند آمد. امروز روز خوبی برای کمیاستراحت، تماشای یک فیلم خوب و یا خواندن مجله مورد علاقه تان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

به نفعتان است که بودجه ای را که برای خودتان در نظر گرفته بودید و فکر می کردید بی هیچ فشاری با آن سر خواهید کرد را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. طی چند ماه آینده ممکن است اوضاع اقتصادیتان همان طوری که انتظارش را داشته اید نباشد و به برخی مشکلات مالی و خرج های غیر مترقبه که در بودجه تان در نظر نگرفته بودید بربخورید. البته هیچ جای نگرانی نیست، زیرا آن چه به نظر شما مشکل مالی می آید بیشتر ترسی غیرمنطقی است که از مطابق نبودن بودجه تان با انتظاراتتان ریشه می گیرد. امروز خیلی سرحال هستید و نیاز شدیدی به داشتن فعالیت فیزیکی احساس می کنید، از خانه بیرون بزنید و در هوای تازه کمی ورزش کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

بهتر است امروز پیش از پذیرفتن مسئولیتی بیش از حد تواناییتان همه جوانب را در نظر بگیرید و کمی احتیاط کنید. شما در حال حاضر به دلیل شرایط کیهانی شور و هیجانی در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود مسئولیت های سنگینی که در توانتان نیستند را به عهده بگیرید. اگر چنین کاری کنید مجبور خواهید بود که بهای تصمیمات اشتباه خود را بپردازید. کاری نکنید که پیش از رسیدن به مقصد انرژیتان تمام شود و توانایی کافی برای ادامه مسیر را نداشته باشید. تصمیم گیری امروز برای شما کاری دشوار و یا حتی غیر ممکن است، پس این کار را با خیال راحت به دیگران بسپارید و همان کاری را بکنید که به شما گفته می شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که شما به طور ذاتی تمایل عجیبی به رسیدن به موفقیت در کارهایتان در وجود خود احساس میکنید، امروز بیش از مسائل مادی این مسائل معنوی هستند که برای شما اهمیت دارند و توجهتان بیشتر به مسائل اخروی است. اهداف جاه طلبانه برایتان بی معنی هستند و به دنبال معنایی عمیق تر برای زندگیتان هستید. خوشحالی برای شما در حال حاضر در اموال و مادیات نیست و مسائل معنوی و روحانی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. پس به این نیاز خود توجه کرده و حتما زمانی را برای پرداختن به این امور در برنامه امروزتان در نظر بگیرید. تحمل تردید ها و عدم قدرت تصمیم گیری در طرف مقابلتان برای شما بسیار دشوار شده است، ولی به او هم حق بدهید که نگران آینده اش باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما شور و هیجان بسیاری برای برنامه ریزی در مورد آینده در وجود خود احساس می کنید، ولی آنقدر ذخنتان درگیر ایده های هوشمندانه تان و زیبایی آینده ای که برایتان به همراه خواهند داشت شده است که عمل کردن به نقشه هایتان را غیر ممکن خواهد کرد. در ضمن این را هم باید یادتان باشد که موفقیت به سراغ هیچ کسی نخواهد رفت و این شما هستید که باید به دنبال آن رفته و آن را به دست بیاورید. اگر رویایی در سر دارید خودتان آن را به واقعیت بدل کنید و به دیگران وابسته نباشید. کاری برای خودتان بکنید که در آینده از خودتان بابت انجام آن سپاسگزار باشید. استعدادی که در به کار گیری کلمات دارید و حس شاعرانه تان را برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید به کار بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen 

امروز از عالم رویا بیرون آمده اید و پیشرفت در دنیای واقعی توجه شما را به خود جذب کرده است، این باعث می شود که روز خوبی برای دنبال کردن اهداف حرفه ایتان باشد. با این حال تحت شرایط کیهانی ممکن است در راهتان با موانعی هر چند کوچک مواجه شوید که جلوی سرعت گرفتن شما را می گیرند، پس خودتان را برای آنها سرزنش نکنید و اگر بلافاصله به خواسته تان نرسیدید خودتان را مورد انتقاد قرار ندهید، چون کاری در این رابطه از دست شما بر نمی آید. بجای این که بی دلیل روح خودتان را خسته و فرسوده کنید این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر برای رسیدن به موفقیت هوشمندی بیش از سخت کوشی به شما کمک خواهد کرد./ص


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر منصوب شد
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: افسری حدود 19 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 23 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...