کد خبر: 60037 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1395 - 12:04
زمان و مکان آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم اعلام شد+نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

اتحاد خبر: دادگستری کل استان بوشهر زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم را اعلام کرد. در اطلاعیه شماره 2 دادگستری کل استان بوشهر در همین خصوص آمده است:

اتحاد خبر: دادگستری کل استان بوشهر زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم را اعلام کرد. در اطلاعیه شماره 2 دادگستری کل استان بوشهر در همین خصوص آمده است:


پیرو اطلاعیه شماره 1 به اطلاع داوطلبان تصدی امر قضاء ویژه مناطق محروم در استان بوشهر می رساند:
1-کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم از روز یکشنبه مورخ 95/1/22 از طریق سایت دادگستری کل استان بوشهر به نشانی www.dadbus.ir قابل مشاهده و دریافت می باشد. لذا تأکید می گردد داوطلبان در اسرع وقت و در ساعات اولیه نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند.
2-داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا عدم تطابق مشخصات با شماره تلفن های 88199506-88199519-88199520-021 (مدیریت جذب و آزمون) تماس حاصل نمایند.
3-آزمون در تاریخ جمعه 27/1/95 برگزار می گردد. لذا داوطلبان می بایست در تاریخ مذکور رأس ساعت 7:30 صبح در محل برگزاری آزمون به نشانی : بوشهر-بلوار شهید چمران-روبروی سالن ورزشی کارگران جنب مرکز آموزش مدیریت دولتی –دانشگاه پیام نور-دانشکده علوم پایه و فنی مهندسی حاضر گردند. درب حوزه محل برگزاری آزمون رأس ساعت 8 صبح بسته می شود.
4-همراه داشتن کارت ورود به جلسه و اصل فیش واریزی (به مبلغ 000/600 ریال که در اطلاعیه قبلی ذکر شده بود) الزامی است.
5-آزمون بصورت کتبی-تشریحی برگزار می گردد.
6- استفاده از کتاب قانون بدون حاشیه نویسی برای داوطلبان غیر روحانی مجاز می باشد. لازم به ذکر است استفاده از کتابهای قانون دارای حاشیه نویسی یا کتابهای محشای قوانین یا نکته به نکته یا نموداری و امثالهم در جلسه آزمون ممنوع  می باشد.
7-به همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون ممنوع می باشد.
8-داوطلبان روحانی مجاز به استفاده از هیچ کتابی در جلسه آزمون نمی باشند.
9-داوطلبان می بایست صرفاً با خودکار آبی به سئوالات پاسخ دهند.
در پایان مجدداً تأکید می گردد داوطلبان جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در اسرع وقت نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/60037