امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 فروردين 1395 - 07:20

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 15 فروردین 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال روز تولدتان ممکن است یک روز جادویی باشد که در آن هر رویایی که در سر دارید به حقیقت می پیوندد. پس خوب حواستان را جمع کنید و ببینید چه رویاهایی در سر می پرورانید، چون هیچ فرقی نمی کند و تنها چیزی که مهم است این است که از کوچکترین تا ماجراجویانه ترین آنها می توانند تبدیل به واقعیت شوند. از همین امروز به خودتان یادآوری کنید که ذهن ابزاری قدرتمند است که اگر چگونگی به کارگیری آن را یاد بگیرید هر آنچه بخواهید را به دست خواهید آورد. شما امسال به سادگی می توانید با دیگران روابطی مثبت برقرار کنید. این محبوبیت شما در میان دیگران به شما کمک خواهد کرد که با کمترین میزان چالش ممکن روبرو باشید. با داشتن توانایی کافی در مدیریت احساستان فشار کمتری بر ذهن و جسم شما وارد خواهد شد. اعتماد به نفس و نگرش مثبت شما باعث خواهد شد که نتایج خوبی بدست بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به هر کجا که نگاه می کنید فرصت های هیجان انگیزی را می بینید که در انتظارتان هستند. در هر صورت انتظار نداشته باشید که به صورت خیلی اتفاقی و به یکباره جواب تمام سوال هایی که در سر دارید را بیابید. به جای این فکرها این نکته را در نظر داشته باشید که نگرش شما نسبت به آینده تا چه حد تغییر کرده است. شما ترجیح می دهید بگذارید ابهاماتی که تا کنون ذهنتان را درگیر کرده بودند خودشان به صورت طبیعی حل شوند. این که بخواهید به نتیجه مورد نظرتان برسید خیلی خوب است، ولی نباید اصرار کنید مسئله ای را پیش از فرا رسیدن موعد مناسب آن حل کنید، در غیر این صورت هرگز به نتیجه مطلوب دست نخواهید یافت. یاد بگیرید کمی صبور باشید!

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که دلتان می خواهد که می توانستید برای آینده تان برنامه ریزی کنید، اشتیاق زیادی به این ندارید که آینده دور را در نظر بگیرید و دوست دارید هر چه زودتر به موفقیت هایی که انتظار دارید برسید. شاید خودتان فکر کنید با این که هنوز راه درازی در پیش هست، دارید در جاده ای که به سوی موفقیت می رود به یکی از نقاط بسیار مهم می رسید. خوب راستش لزومی هم ندارد که بخواهید همین امروز به موانع احتمالی و مشکلاتی که در این مسیر در انتظارتان هستند بپردازید؛ تنها کافی است اهداف و برنامه هایتان را با منطق و واقع نگری بیشتری تنظیم کنید و بیش از اندازه سهل انگار و خوش خیال نباشید تا به مشکل برنخورید.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز به طور تعجب آوری احساس می کنید که به تنهایی نیاز دارید و این اصلا با شخصیت اجتماعی همیشگی شما سازگار نیست. در هر صورت دوستانتان به احتمال زیاد به سراغتان خواهند آمد و از شما خواهند خواست که آنها را در ماجراجویی ها و خوشگذرانی هایشان تنها نگذارید و همراهی خود را از آنها دریغ نکنید. بیخود وقت و انرژی خودتان را برای قانع کردن آنها به پذیرش این رفتار انزواطلبانه غیر منتظره تان صرف نکنید و پیشنهاد آنها را بپذیرید، چون شانس موفقیتتان برای قانع کردن آنها نزدیک به صفر است. همین که به آنها ملحق شوید خواهید دید که حتی خودتان هم بخاطر ندارید چرا می خواسته اید تنها بمانید. گاهی بهترین کار این است که تسلیم تصمیمات دیگران شویم!

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر از شرایط موجود در رابطه عاطفیتان راضی نیستید امروز فرصتی فوق العاده است برای این که ترس هایتان را کنار گذاشته و با جدیت تمام در مورد مشکلتان صحبت کنید. درست است که شما همیشه ترجیح می دهید برای حفظ امنیت خود وضعیتتان را تغییر ندهید و با هرچه که هست بسازید، ولی امروز باید شجاع باشید و ریسک کنید. در حال حاضر با محافظه کاری هیچ چیزی به دست نخواهید آورد، هر کاری که از دستتان بر میآید انجام دهید تا رفتارتان را با نیازهایی که در خود احساس می کنید هماهنگ نمایید. وقتی پایتان را از محدودیت هایی که خودتان برای خودتان تعریف کرده اید فراتر بگذارید در کمال تعجب خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر از آنی است که انتظارش را داشته اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است به جایی دعوت شوید که فکر می کنید به آن خوبی که انتظارش را دارید نخواهد بود و به همین خاطر هم وسوسه شوید که به بهانه فشرده بودن برنامه کاریتان این دعوت را رد کنید. ولی خوب قرار نیست که همیشه و همه چیز طبق انتظار های ما پیش برود، پس حتما زمانی را برای این دعوتنامه در نظر بگیرید و در این مراسک شرکت کنید؛ زیرا هم خیلی بهتر از آنی خواهد بود که فکرش را می کنید و هم به نفعتان است که در آن شرکت کرده و موقعیت هایی که در انتظارتان هستند را از بین نبرید. حداقل چیزی که به دست خواهید آورد خاطره هایی خوب و یک عالم خنده خواهد بود. شاید حتی بتوانید عشقتان را هم با خودتان همراه کنید تا لذت بیشتری ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید کارهایی را در لیست کارهای روزانه تان داشته باشید که معمولا جزء برنامه تان نیستند و این موضوع باعث شده که با اشتیاق زیادی بخواهید هر چه سریعتر دست به کار شوید. تا زمانی که شروع نکنید نخواهید دانست که کارها چطور پیش خواهند رفت، پس خیلی وقت خودتان را برای برنامه ریزی در رابطه با جزئیات هدر ندهید. بهترین استراتژی ممکن برای امروز شما این است که به کلیات بپردازید و سپس در طول راه و هر کجا که لازم شد در همان زمان درباره مسائل جزئی تصمیم گیری کنید. شما مهارت های لازم برای مواجهه با مشکلات احتمالی را دارید و نیازی نیست که از حالا خودتان را نگران آنها بکنید. سازگاری و انعطاف پذیری کلید موفقیت امروز شماست.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به راحتی حاضر خواهید بود که مسئولیت هایی که دارید و حتی برنامه هایتان برای رسیدن به اهداف طولانی مدت را کنار بگذارید و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید. درست است که به تازگی و به اندازه کافی تفریح و استراحت داشته اید، ولی لزومی ندارد بیش از اندازه به خودتان فشار بیاورید.خیلی هم نگران کارهای نیمه کارتان نباشید. مطمئنا فردا خواهید توانست به طور شایسته ای به آنها رسیدگی کنید. البته این به هیچ عنوان بدین معنا نیست که می توانید کارهای خیلی ضروریتان را هم به تعویق بیندازید. در حال حاضر اگر می خواهید کسی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید از بذله گویی و خلاقیت در رفتارتان استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما احساس می کنید که هیچ جایی بهتر از خانه خود آدم نمی شود و دوستانتان اگر بخواهند که با آنها وقت بگذرانید باید خیلی تلاش کنند تا شما را قانع کنند فضای دوست داشتنی خانه را ترک کنید. دلتان می خواهد که زمان آرام تر بگذرد تا بتوانید از تجربیات درونی خود لذت ببرید و هیچ علاقه ای ندارید که انرژی خود را صرف فعالیت های اجتماعی کنید. اگر نتوانستید طبق انتظارات دیگران رفتار کنید خودتان را به خاطر آن سرزنش نکنید. حتی اگر لازم شود کمی تنها بمانید هم شما تنها کسی هستید که تصمیم می گیرد چه چیزهایی برای شما از ارزش معنوی برخوردار هستند و ارزش وقت گذاشتن را دارند.

فـال روزانـه - Daily Omen

نیازی که نسبت به داشتن استقلال فردی احساس می کنید آنقدر شدید است که دلتان نمی خواهد هیچ یک از کارها و خواسته هایتان را برای دیگران توجیه کنید. البته که حاضر هستید در مورد هر موضوعی بحث کنید، ولی هیچ کس این صلاحیت و حق را ندارد که بخواهد به شما بگوید چطور باید فکر کنید و یا باورهایی که دارید را زیر سوال ببرد. خوشبختانه امروز حالتان خوب است و آنقدر سر حال هستید که کارهای خسته کننده روزمره نتوانند حالتان را خراب کنند. تنها فکر کردن به این که خود شما مسئول دنیای درونیتان هستید کافی است که شما را خوشحال کند و به شما یادآوری کند که همه چیز در دست خودتان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید مجبور شوید در مورد مسائل مادی تصمیم گیری هایی کنید، ولی افکارتان هر لحظه به سویی می روند و تمرکز کردن روی جزئیات را برایتان سخت می کنند. بعضی کارها هستند که خیلی دوست دارید انجام دهید ولی کمبود منابع مالی دست و پایتان را بسته است. با وجود این که مسئولیت های اجتماعی که دارید تصمیم گیری را برایتان سخت تر هم می کنند، یادتان باشد که با خودتان هم مهربان باشید و مدام دیگران را در اولویت قرار ندهید. شما باید رویاهای خودتان را دنبال کرده و دیگران را نیز تشویق کنید که همین کار را انجام بدهند.اگر توانستید ساعتی را به فکر کردن به کارهایی که این چند هفته اخیر به تأخیر انداخته اید و تا آخر ماه باید انجام شوند بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

لزومی ندارد که نیازهای قلبی خود را فقط به این خاطر که ممکن است باعث ناراحتی و یا معذب شدن یک نفر دیگر می شوند مخفی کنید. اکنون شرایط کیهانی وضعیت مساعدی را برای بیان کردن احساسات شما فراهم کرده اند، حتی اگر آنچه می گویید باب میل بعضی ها نباشد هم گفتن آن برای خود شما خوب خواهد بود. البته این را هم فراموش نکنید که حرف هایتان را همراه با مهربانی و احترام بزنید و عقاید و نظرات خود را با گستاخی و بی احترامی به زبان نیاورید. داشتن شفقت و احترام نسبت به کسانی که دوست دارید به این معنا نیست که حقیقت را به زبان نیاورید، تنها کاف است کلمات را با دقت و احتیاط بیشتری انتخاب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خوشبختانه برای شما روزی خیلی خوب و حتی جادویی خواهد بود، به شرط آن که یادتان باشد که انتخاب با خود شما است و این خودتان هستید که باید با نگرشتان در هر شرایطی که قرار بگیرید در اطراف خود فضایی مثبت ایجاد کنید. قدرت تخیل فوق العاده ای که دارید را قدر بدانید تا تجربه هایی زیبا داشته باشید، حتی اگر نشود آنها را به زبان آورد. گاهی عمیق ترین و ارزشمندترین تجربه ها را نمی توان در قالب کلام گنجاند. شاید امروز گفتن حرف هایی که در سر دارید برایتان دشوار باشد و با کسانی که در اطرافتان هستند احساس راحتی نکنید، ولی اصلا خودتان را به خاطر این وضعیت که خیلی زود برطرف خواهد شد ناراحت نکنید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...