امروز: جمعه 29 تير 1397
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1395 - 19:47
اتحادخبر: رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: حادثه رانندگی در محور تنگ ارم به برازجان چهار نفر کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.به گزارش اتحادخبر؛ محمد علی دهقان چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: این حادثه ساعت 14و36 دقیقه امروز 11 فروردین ماه در محور تنگ ارم به برازجان نزدیک روستای رود فاریاب دشتستان...

اتحادخبر: رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: حادثه رانندگی در محور تنگ ارم به برازجان چهار نفر کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش اتحادخبر؛ محمد علی دهقان چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: این حادثه ساعت 14و36 دقیقه امروز 11 فروردین ماه در محور تنگ ارم به برازجان نزدیک روستای رود فاریاب دشتستان بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با پژو پارس رخ داد.

وی یادآورشد: چهار سرنشین این دو خودرو که از دو خانواده و زن و شوهر بودند در این تصادف جان خود را از دست دادند.
دهقان تصریح کرد: دو نفر از مصدومان این حادثه با اورژانس 115جاده ای تنگ ارم و آمبولانس درمانگاه این منطقه به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.
وی اضافه کرد:دو نفر دیگر از مصدومان حادثه نیز بوسیله رهگذران محلی برای مداوا به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافتند.
رئیس شورای اسلامی بخش ارم دشتستان نیز گفت:جاده تنگ ارم از مسیر سه راهی تنگ ارم به شهر تنگ ارم به طول 45 کیلومتر به دلیل عرض کم جاده یکی از مسیرهای حادثه خیر در بخش ارم است.
ناصر زارعی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در این مسیر بویژه در ایام تعطیلات نوروزی و حضور مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه خواستار تعریض این مسیر از سوی مسئولان هستیم./ج



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1395/09/11 - 15:29
1
0
دایی عزیز و زن دایی مهربانم
روحتان شاد
1395/01/17 - 21:42
0
1
خدارحمتشون کنه /ج
1395/01/17 - 21:40
0
0
روحشون شاد /ج
1395/01/15 - 23:38
0
0
افسوووووس..اه وافسووووس..معلم عزیزم چگونه زنگ های بدون تورا سر کنم....کاش این تصادف لعنتی نبود..کاش زنده بودی..کاش از دستت نداده بودم...چقد خووووب بودی تو...خدارحمتت کنه خانم قناعت عزیزترازجانم😢😢/ص
1395/01/15 - 12:01
1
2
علاوه بر خراب بودن مسیر تنگ ارم مسیر آبپخش تا میاندشت که نزدیک سه کیلومتر بیش نیست واقعا خطرناکه. مخصوصا در شب درد آور است و کجای دنیا رسم است که اتوبان بخاطر منافع شخصی تعدادی مغازه دار از وسط شهر رد شود و مردم تاوان آن را بپردازند من خود یک آبپخشی هستم کمربندی باید بیرون شهر باشد هیچ جای دنیا کمربندی از داخل شهر رد نمی شود (کسانیکه مسبب این تصادفات دلخراش هستند و مسئولینی که در کار خود کوتاهی می کنند و فقط به میز خود چسبیده اند در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو می باشند - وعده خدا حق است)
1395/01/14 - 18:23
0
3
معلوم نیست نمایندگانی که در این 38 سال به مجلس فرستادیم چه ... کردند .
1395/01/14 - 18:19
0
3
متاسفانه این جاده قدیمی و با طراحی قدیمی ساخته شده چنانچه بتوان مسیر تنگ ارم را از محل سوک -انارستان و بهمرد به برازجان احداث نمود مسافتی حدود 40 کیلومتر در هر رفت و برگشت به برازجان کمتر میشود که در مصرف انرژی و زمان هم کلی صرفه جویی می شود .
1395/01/14 - 15:45
1
2
خیلی ناراحت شدم ولی در حقیقت مقصر راننده ها هستن وضعیت جاده ها خوب نیس ولی اشتباهات انسانی عامل مهم اکثر تصادفات هستن روحشون شاد
1395/01/14 - 09:38
0
3
با سلام
دوازدهم فروردین و سیزده بدر را در تنگ ارم و پشت پر بودیم تا اینجای کار جای همه شما خالی بود، ولی در قسمت عبور از جاده های پشتکوه جای هیچ کدامتان خالی نبود انگار در سطح دریا ماشین سواری می کردی. جادهای پر از موج، نشست های خطرناک کنار جاده،آسفالت های درب و داغون و جاده پشت پر هم که روی تمام جاده های خطرناک دنیا را سفید کرده است، باریک و با پیچ های بسیار تند.
گناه مردم این منطقه چیست که باید با این وضعیت جاده هایشان بسوزند و بسازند.درست است که منطقه کوهستانی و پر پیچ و خم، اما دلیل نمی شود که تلاشی برای بهبود وضعیت جاده ها نشود.مگر می شود با آبروی نظام بازی کرد.مسئولان کمی از میزهایشان فاصله بگیرند و در میان مردم بیایند و دردهایشان را بشنوند و آنها را درمان کنند.اگر بهبود این جاده توجیه اقتصادی ندارد (از نظر نفت و گاز) توجیه گردشگری که دارد؛ آمار بگیرید و ببینید سالانه چند ده هزار نفر با وجود جاده خطرناک این منطقه را برای گردش انتخاب می کنند.
کمی دلسوزتر باشید./ص
1395/01/14 - 07:36
0
8
شکی در این که عرض جاده کم است ،وجود ندارد ولی این نمی تواند توجیه کننده وحشی گری و رانندگی دیوانه وار و جنون وار افراد باشد .لطفا آمار تصادفات و مرگ و میر اتوبان برازجان و بوشهر را گزارش کنید آن وقت متوجه می شوید که عامل تمامی تصادفات سبقت، سرعت و خواب آلودگی افراد می باشد نه عرض جاده ./ص
1395/01/12 - 23:39
0
3
فرهنگ رانندگی هم بسیارمهم است
1395/01/12 - 13:11
0
1
متاسفانه دیروز خودمون از نزدیک این صحنه رو دیدیم ... وحشتناک بود دیگه از سیزده بدر رفتن منصرف شدیم
1395/01/12 - 09:08
0
1
روحشان شاد واقغا متاثرشدم
1395/01/12 - 07:52
0
4
آقایان مسول استان و شهرستان جاده های دشتستان بخصوص محور برازجان اهرم وبخشهای ارم وسعدآباد و ورودیهای شهر برازجان نیاز به توجه جدی دارد.
1395/01/12 - 01:37
1
3
تورا به خدا پولهای این مملکت در عراق خرج نکنید بخدا قسم خون این افراد به گردن مدیران استان هاست من خودم چند روز پیش از این مسبر عبور کردم می دونم چه جاده غیر استانداردیه مگه خدا خودش نگفته من از حق خودم می گذرم ولی از حق ناس به اندازه سرسوزنی هم کوتاه نمی ایم
1395/01/12 - 00:01
1
3
جناب استاندار!!!! چرا شما خود را بیخیال نشان داده اید؟ دو کشته در ورودی های ناایمن برازجان چند روز پیش و 4 کشته نیز امروز!!! مردم تا کی باید در جاده های نا ایمن تلف شوند؟ جناب استاندار چرا برای دشتستان بودجه نیست؟ جناب استاندار چرا تمام بودجه و وقت استانداری معطوف به شهر بوشهر شده؟ جناب استاندار متاسفانه در این تصادف دو خانواده پدر و مادر خود را از دست دادند. پدر و مادری فرهنگی و واز یک سو وکیل دادگستری. جناب استاندار میدانم که طرح های شهر بوشهر برای شما وقت و بودجه ای نگذاشته ولی چند سوال دارم که متاسفانه ذهن بسیاری از مردم دشتستان بزرگ را درگیر کرده و ان اینست که جان مردم در جاده های نا ایمن استان مهم است یا خروجی های بوشهر که الحمدالله یکی به بهره برداری رسیده و دیگری نیز طبق گفته های شما در این سال به بهره برداری میرسد؟! جناب استاندار چرا شهرستانهای استان از جمله دشتستان بزرگ از هدایای میلیاردی شما به مانند مجموعه های شهر بوشهر (به طور مثال شهرداری بوشهر با 80 میلیارد تومان هدیه از استانداری استان!!!!)بهره ای ندارند؟ جناب استاندار چرا استانداری برای کوچه های خاکی شهر بوشهر بودجه دارد و نهضت اسفالت در این شهر امسال به اتمام میرسد ولی جاده های نا ایمن دشتستان و استان به حال خود رها می شوند ؟؟؟جناب استاندار چرا مردم سخت کوش تنگ ارم -بوشکان -کلمه و...برای رسیدن به برازجان بعنوان مرکز شهرستانشان باید مسیر را مثل لقمه ای که دور گردن دور داده اند بپیمایند و بعد از گذشتن از اهرم مرکز شهرستان تنگستان به برازجان طی مسیر کنند در حالیکه مسیر کلمه به برازجان همان مسیر 50 سال پیش است؟جناب استاندار ما مراکز تفریحی به مانند دهکده گردشگری!!!!نمی خواهیم.جناب استاندار ما کوچه های اسفالت و نهضت اسفالت برای شهرمان نمی خواهیم.جناب استاندار ما خروجی جدید برای شهر و دیارمان نمی خواهیم.جناب استاندار ما هدایای میلیاردی!!!!!نمی خواهیم.جناب استاندار فقط لطف کنید اگر قادر به اداره یک استان نیستید این منصب را رها کرده و به کسی بسپارید که توانایی اداره ی یک استان را داشته باشد نه فقط یک شهر خاص!!!!!!
1395/01/11 - 22:43
1
13
باسلام
واقعا ب دلیل کم عرض بودن و پیچ و خم های زیاد این مسیر همه میترسند و هر هفته شاهد تصادفات زیادی هستیم
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین