امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 فروردين 1395 - 17:39

فال روزانه یک شنبه 8 فروردین 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر برای روز تولدتان جشنی ترتیب داده اید سعی کنید بهترین لباس ممکن را برای این جشن تهیه کنید، شاید حتی بتوانید آن لباس گران قیمتی که مدت هاست دوست داشته اید را با قیمتی مناسب که انتظارش را ندارید به خودتان هدیه بدهید. به احتمال خیلی زیاد دوستان و اعضای خانواده تان نیز به شما پوشاک هدیه خواهند داد، آن هم از نوع گران قیمت! این آغازگر سالی پر از لباس های زیبا و خوش پوشی برای شما است، امسال شیک بودن شما زبانزد همه خواهد بود! در فروردین ماه در محل کارتان بسیار موفق خواهید بود. کافی است جسور باشید و مسئولیت های بیشتری را به عهده بگیرید. جدی باشید، ولی پرخاشگری نکنید و بیش از اندازه قیافه حق به جانب خودتان نگیرید. متاسفانه یا خوشبختانه امسال در زمینه روابط عاطفی برای شما با پستی و بلندی های زیادی همراه نخواهد بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حفظ نگرش مثبتتان باعث خواهد شد مورد تحسین دیگران قرار بگیرید، ولی اگر این مسئله مهم را نادیده بگیرید و بی تفاوت از کنار آنها شوید تمام تلاش های همراه با حسن نیتتان نیز بی نتیجه خواهند ماند: امروز برای شما هیچ گزینه ای بهتر از داشتن صداقت وجود ندارد حتی اگر واقعیت ناخوشایند باشد! تظاهر کردن به این که همه چیز روبراه است تنها تنش و مشکلات را بیشتر خواهد کرد. اگر حقیقت را طوری غیر از آن که در واقع هست نشان دهید به آنچه که می خواهید نمی توانید برسید. پس بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که چند نفس عمیق کشیده و بی آن که به فکر مناع خودتان باشید، واقعیت ها را صادقانه به زبان بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به نظر می رسد که امروز رفتار صمیمی و دوستانه شما مسری است. معمولا شخصیت شما به آرامی ولی با مداومت باعث دلگرمی دیگران می شود و وفاداری شما نسبت به آنهایی که به شما وابستگی عاطفی دارند افسانه ای و مثال زدنی است. ولی امروز دلتان می خواهد با سرعت تمام خودتان را قاطی همه کارها کنید و بی آن که به فکر رفتاری مناسب باشید کاری کنید که اتفاق به خصوصی بیفتد. خوشبختانه نیت قلبی شما و علاقه ای که به اطرافیانتان دارید به شرط آن که زیاده روی نکنید، باعث خواهد شد که تجربه ای به یاد ماندنی داشته باشید. اگر مجرد هستید افراد جدیدی را به سوی خود جذب خواهید کرد. متأهل ها باید تغییراتی در رابطه زناشویی خود ایجاد کنند تا شور و هیجانی به زندگی خود ببخشند.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز در عالم فکر و خیال فرو رفته اید و با نگرانی و جدیت تمام به نقشه هایی که برای آینده دارید فکر می کنید، ولی اطرافیان شما متوجه این چالش درونی شما نیستند ولی شما اگر ببینید که دیگران نسبت به این حالات و احساسات شما بی تفاوت هستند خیلی ناراحت خواهید شد، مخصوصا اگر خودتان در رابطه با ای موضوع با آنها حرف زده باشید. خودتان را درگیر این که دیگران چه فکری دارند نکنید، تا فردا همه چیز به حالت عادی اش باز خواهد گشت. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که مهم تر از هر چیزی این است که شما خودتان را باور داشته باشید. امتناع از مواجه شدن با واقعیت به نفع هیچ کس نیست، با خودتان، احساستان و عشقتان صادق باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما به سادگی می توانید احساسات واقعی خود را از دیگران مخفی کنید و بی آن که کسی متوجه تغییری در حالات و رفتارتان شود در آرامش تمام به کارهایتان رسیدگی کنید. با این حال در میان گذاشتن افکار و احساستان با یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتمادتان می تواند باعث آرامش فکر شما شده و رابطه موجود بین شما و دوستتان را نیز محکم تر کند. داشتن احتیاط کار خوبی است، ولی نباید نسبت به همه کس و همه چیز بدبین باشید، این کار روح و روان شما را خسته و فرسوده خواهد کرد. پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حال و حوصله درست و حسابی ندارید و هر لحظه ممکن است حالتان تغییر کند. شاید به نظر دیگران این کج خلقی و زودرنجی شما بخاطر این باشد که در وضعیتی گرفتار شده اید که با آنچه انتظارش را داشته اید فرق می کند، ولی در واقع دلیل این وضعیت فعلی شما مثل خیلی وقت های دیگر درگیری بین مغز و قلبتان است. در حال حاضر به نفعتان است که کمی با خودتان خلوت کنید و در عالم تنهایی فرو بروید. وقت گذراندن با خودتان باعث می شود که بتوانید مجددا تعادل خود را به دست بیاورید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهنتان درگیر مسائل خانوادگی و کارهایی است که باید در منزل انجام دهید، ولی به چشم دیگران شما سرحال تر و شادتر از همیشه و آنچه که خودتان فکر می کنید به نظر می رسید. حتی اگر خودتان کمی دچار تردید و دوگانگی شده باشید هم مثبت نگری درونی شما برای دیگران قابل تشخیص است. شما تصمیم گرفته اید که جلوی آسیب پذیری عاطفی خود را گرفته و بیشتر به عقل و منطقتان روی بیاورید تا کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید. ولی بهتر است به جای محدود کردن خودتان و نگاه کردن به عواطفتان به عنوان نقطه ضعف هایتان، به احساس خود اطمینان کنید. هر چه بیشتر به قلبتان رجوع کنید، آگاهیتان نیز بیشتر خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما استاد فرار کردن از موقعیت های ناخوشایند و تبدیل کردن آنها به تجربه هایی خاطره انگیز هستید و همین شما را قادر خواهد ساخت که از موقعیت بحث برانگیزی که پیش آمده نجات پیدا کنید. ولی این بار دچار افکار ضد و نقیض شده اید و همین باعث شده است که کارتان کمی سخت شود و انتخاب راه صحیح برایتان مشکل شود. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدت زیاد آن برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سردارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است بین شما و دوستان، همکاران و یا اعضای خانواده بر سر مسائل مادی بحث و دلخوری به وجود بیاید. به جای محکوم کردن دیگران خودتان حواستان را جمع کنید. امروز شما آماده اید تا برای ایجاد تغییرات مثبت در رابطه عاطفیتان دست به اقدامات ریسک آمیز بزنید. اعتماد به نفسی که از خودتان نشان می دهید باعث خواهد شد که طرف مقابلتان نیز احساس راحتی کرده و دریچه قلبش را به روی شما باز کند. حس می کنید که آزاد و رها هستید و بدون آن حس منفی که همیشه هنگام بیان احساس درونیتان دارید می توانید آنچه در ذهنتان است را به زبان بیاورید. فقط حواستان باشد که حد و مرزها را رعایت کرده و زیاده روی نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حس ششم شما خیلی خوب می تواند شما را در مسیر درست پیش ببرد، مگر آن که سعی کنید از زیر کارهای مهمی که در انتظارتان هستند شانه خالی کنید. اگر به آنچه در اطرافتان می گذرد توجه نداشته باشید، یک نفر که حواسش از شما جمع تر است درسی به شما خواهد داد که هیچ گاه از یادتان نرود. اگر توانستید سری به خانه سالمندان و یا مراکز نگهداری افراد کم توان و یا معلول بزنید و با این کار خود هم آنها را خوشحال کنید و هم به خودتان یادآوری کنید که خیلی ها هستند که به اندازه شما خوش شانس نیستند و مشکلاتی بزرگتر از مشکلات شما دارند. این کار احساس رضایت شدیدی را در شما به وجود خواهد آورد که تا مدت ها با شما همراه خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر برای شما یک روز تعطیل باشد هم آنقدر سرتان شلوغ خواهد بود که فرصتی برای این که نفس تازه کنید هم پیدا نخواهید کرد. این فشردگی در برنامه روزانه شاید برای خیلی ها ناخوشایند باشد، ولی این که بدانید دارید کاری را انجام می دهید که باید انجام دهید باعث رضایت خاطر شما خواهد شد. با این همه باید این را نیز در نظر داشته باشید که همه چیز دقیقا همان طوری که شما برنامه ریزی کرده اید پیش نخواهد رفت، به ویژه اگر کارها و تفریحات جذابی به شما پیشنهاد شوند که برایتان جالب تر از برنامه اولیه تان باشند. زیاد به خودتان سخت نگیرید و اگر خیلی دوست دارید کاری را انجام دهید به دنبال آن بروید، فردا هم برای انجام کارهای باقی مانده وقت خواهید داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز لذت بردن از روزتان می تواند کار نسبتا سختی باشد، به ویژه اگر مجبور باشید مسئولیت هایی که پیش از این پذیرفته اید را به انجام برسانید احساس خواهید کرد که در یک قفس گیر افتاده اید. با این همه بداخلاقی کردن با دیگران، حتی اگر این طور به نظر برسد که آنها مانع لذت بردن از روزتان شده اند، بی فایده و بچگانه است. به جای این کار به دنبال راه هایی باشید که به شما اجازه می دهند به کمی آرامش دست پیدا کنید و جلوی تبدیل شدن خشم فروخورده تان به بغض و نفرت را بگیرید. وقتی دست از سرزنش کردن دیگران بردارید خواهید توانست به این که چه چیزی باعث شادی و رضایت واقعی شما خواهد شد پی ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen 

احساسات شدیدی دارند در درون شما به وجود می آیند که به شما انگیزه می دهند برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که راهی برای مهار این همه انرژی که در درونتان وجود دارد پیدا کنید. اگر تردیدهایی که پیش رو دارید باعث سردرگمی و گمراهی شما شده اند، امروز فرصت خیلی خوبی است تا به این احساس خود تسلط پیدا کنید. نیازی نیست که ذهن خود را با آنچه نمی دانید درگیر کنید. به جای آن تمام دانسته هایتان را به کار گرفته و ایده آل گرایانه ترین نقشه ممکن را برای آینده خود بکشید و تمام جزئیات آن را نیز در نظر بگیرید. پس از آن طوری پیش بروید که انگار رویاهایتان دارند به حقیقت می پیوندند.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۵ [حدود 22 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۰۷ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...