امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 10:16

اتحاد خبر - اکبر صابری: بعدازظهر جمعه هفتم اسفندماه 1394 در اوج شور انتخابات دسته ای از ماموران انتظامی به محل تدارکات و پشتیبانی ستاد آقای سعادت وارد شده و حدود بیست نفر را بازداشت کردند. یک سایت اصولگرای وصل به اصحاب قدرت تیتر زد: "لیدر کاندیدای اصلاح طلب دشتستان بازداشت شد". این سایت مدعی اصولگرایی که من نمی دانم دروغ و تهمت ....

توضیحی بر یک اتهام!

اکبر صابری:*

هفتم اسفندماه 1394 بار دیگر شاهد حضور مردم پای صندوق های رای بودیم تا نمایندگان خود را برای حضور در دور دهم مجلس شورای اسلامی و دور پنجم مجلس خبرگان رهبری انتخاب نمایند.

در رابطه با نتایج و پیام های این انتخابات تحلیل های متعدد و متفاوتی ارایه شده است ولی آنچه نیاز به تحلیل و تفسیر و صغری و کبری چیدن ندارد پیام روشن مردم به ضرورت اصلاحات در کشور با مشی اعتدالی است. 

در تهران وقتی نتیجه انتخابات 30 بر صفر به نفع اصلاح طلبان و اعتدالیون می شود و در بسیاری نقاط دیگر کشور اصلاح طلبان و اعتدال گراها با بازیکنان نیمکت ذخیره خود بر تیم اصلی اصولگراها پیروز می شوند؛ پیام مردم روشن است. مردم پیامشان را بلند فریاد کردند. امیدوارم این پیام توسط مسئولان امر شنیده شود.

دستاوردهای این حضور باشکوه و معنادار را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم؛ و امیدوارم دریافت پیام مردم باعث گشایش در برخی تنگناهای اقتصادی و سیاسی و آزادی های مشروع و قانونی شود.

* * * * *

امابعد....

بعدازظهر جمعه هفتم اسفندماه 1394 در اوج شور انتخابات دسته ای از ماموران انتظامی به محل تدارکات و پشتیبانی ستاد آقای سعادت وارد شده و حدود بیست نفر را بازداشت کردند.

یک سایت اصولگرای وصل به اصحاب قدرت تیتر زد: "لیدر کاندیدای اصلاح طلب دشتستان بازداشت شد"

این سایت مدعی اصولگرایی که من نمی دانم دروغ و تهمت به افراد را از اصول کدام دین می داند در توضیح این خبر نوشت: "در حواشی انتخابات استان بوشهر و شهرستان دشتستان، خبرها حاکی از آن است که یکی از لیدرهای اصلاحات استان به نام (الف-ص) که جزو ستاد کاندیدای اصلاح طلب (ب-س) می باشد، به دلیل تخلفات انتخاباتی بازداشت شده است."

به دنبال انتشار این خبر که تنها چند دقیقه پس از هجوم نیروهای انتظامی به محل تدارکات و پشتیبانی ستاد مورد اشاره صورت گرفت؛ بلافاصله این خبر در چند سایت اصولگرای دیگر و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شکل گسترده ای منتشر شد و هر کس از ظن خود نوع تخلف انتخاباتی اکبر صابری را بیان می کردند. از گرفتن اکبر صابری با 270 شناسنامه و 100 میلیون پول تا دروغ ها و افتراهایی که نقل مجالس شد.

طبیعی بود که مطابق ضرب المثل "تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها" گروهی از مردم باور کرده و آنها که خیلی با انصاف بودند فقط تعداد شناسنامه ها و مبلغ پول را پایین می آوردند!

اکنون که یکهفته از آن ماجرا می گذرد من هنوز باید به بعضی دوستان و آشنایان توضیح بدهم که والله بالله نه شناسنامه ای از من گرفته شده و نه پولی همراه داشته ام و این قصه ادامه دارد....

از برخورد غیر محترمانه نیروی انتظامی و نحوه ی بازداشت افراد که بگذریم؛ سئوال این است: نیروی انتظامی که مسئول امنیت و جان و مال و ناموس مردم است؛ مسئول آبروی افراد نیست؟ (گرچه برخورد شخص فرمانده انتظامی شهرستان محترمانه بود و گلایه ای ندارم)


از طرح دعوی علیه سایت اصولگرایی که تهمت و افترا و دروغ و تشویش اذهان عمومی اش در روز حساس انتخابات عملی است مجرمانه نیز امیدوار نیستم. حدود 19 ماه پیش مورد مشابهی از تهمت و افتراء توسط یک سایت اصولگرا به اینجانب صورت گرفت که شاکی شدم.... که ای کاش نمی شدم...

لذا در این خصوص شکایتی در این دنیا به هیچ مرجعی نمی برم و به قول الگوی صبر و بردباری آیت الله هاشمی رفسنجانی "« به دادگاه عدل الهی شکایت می برم" و رسیدگی عاجل و عقوبت بعضی ها را در همین دنیا توسط خداوند متعال باور دارم.


در پایان تاکید می کنم غرض من از نوشتن این چند سطر تذکر چند نکته است:

1. با تشکر از خدمات ارزنده نیروی محترم انتظامی که الحق و الانصاف نمی توان نقش این نیرو و پرسنل زحمتکشش را در تامین امنیت و آرامش و آسایش روحی و روانی مردم نادیده گرفت؛ تقاضا کنم این نیرو در نمایش اقتدارش آبروی افراد را نیز مد نظر قرار دهد.

2. تدبیر فقط برای دولت تدبیر و امید نیست؛ نیروی انتظامی هم می توانست تدبیر کند و افراد حاضر در محل مذکور را همانجا مورد تحقیق و سئوال و جواب قرار دهد و چنانچه موارد مشکوکی مشاهده شده بود یکی دو نفر از مسئولین ستاد آقای سعادت را برای ادای توضیحات و تحقیق بیشتر همراه ببرد و نه همه افراد حاضر در آن محل را که بهانه ای برای هتک حیثیتشان شود. ضمن اینکه نشستن افراد در حیاط یک منزل با درب بسته نیز نمی تواند جرم باشد.

3. همان گونه که در طول عمر اداری و اجرایی و رسانه ای سرم را بالا نگه داشته ام و به لطف خداوند اهل هیچ تخلفی نبوده ام؛ اکنون نیز با قاطعیت اعلام می کنم که اهل هیچ تخلف انتخاباتی نبوده و نیستم و چنانچه نیروی انتظامی و هر دستگاه دیگر نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و... سندی علیه بنده دارد منتشر و متعاقب آن برخورد قضایی کنند.

4.نه عصبانی ام و نه ناراحت؛ به قول دوستی: "به قطار بی‌حرکت کسی سنگ نمی‌زند" و این یعنی اینکه عده ای از حرکت و تاثیر ما ناراحت و خشمگین اند! و البته من از این بابت خوشحالم.

5. اینکه این توضیح را نوشتم صرفاً بر این مبناست که عرفاً عدم تکذیب یک اتهام یعنی پذیرفتن آن. لذا نوشتم تا هم به نوع برخوردی که شد اعتراض کنم و هم تهمت های بی اساس را تکذیب کنم و هم حجت را بر افرادی که به قیامت و حساب و کتاب و وجدان اعتقاد دارند تمام نمایم.!

6. قبل از بازداشت جمع 20 نفره ستاد اقای سعادت؛ گروهی از نزدیکان کاندیدای محترم دیگری نیز بازداشت شده بودند؛ اینکه بازداشت حاضرین در ستاد آقای سعادت ربطی به ماجرای دستگیری آن عده داشته یا نداشته و پشت پرده های احتمالی ماجرا را من واقعاً نمی دانم. 

7. بالاتر از اصلاح طلب و اصولگرایی؛ اخلاق مداری است.

 

*عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان بوشهر و سخنگوی مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان


 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/12/20 - 01:39
2
16
درود بر جناب اقای صابری بزرگ دشتستانی
1394/12/16 - 19:33
10
26
آزاد شدن یک ساعته آقای صابری وسایرین دلیل بر این است که تخلفی در انتخابات نبوده ویک اتهام بی اساس بوده است /ص
1394/12/16 - 16:14
4
12
صابري امروز به جايگاهي دست پيدا كرده كه حتي در مواجه شدن با مجريان قانون افكار عمومي بنفع ايشان نظر ميدهد و اين جايگاه را از جانباري در راه ميهن بدست اورده كه به ايشان تبريك عرض ميكنم ./ص
با سلام: با توجه به نوشته منتشر شده از خود حضرتعالی ما متوجه نشدیم که (توضیحی بر یک اتهام!) آیا صحت دارد یا نه (دسته ای از ماموران انتظامی به محل تدارکات و پشتیبانی ستاد آقای سعادت وارد شده و حدود بیست نفر را بازداشت کردند.)
پاسخ: بازداشت یکساعته بله ولی تخلف انتخاباتی و سایر تهمت های شایع شده صحت نداشته و ندارد.
1394/12/16 - 08:51
8
16
ای کاش ما بوشهری ها دست از این بومی سوزی های سخیف بر می داشتیم. حاج اکبر صابری از دلیران جنگ هشت ساله بودند و حضور امروزه ایشان هم برای ما بوشهری افتخاری بزرگ هست و نا اهلانی که به قصد ضربه زدن به اصل نظام اعمال این چنینی را بر خود روا می دارند ، آگاه باشند که الصاق همچین وصله های نا به حقی به امثال صابری ها هیچ نتیجه‌ای براشون نخواهد داشت... /ص
1394/12/15 - 19:44
9
16
احسنت بر جناب حاج اکبر صابری
مگه انتظاری بیش از این میشه داشت
کسانی که بزرگانشون هیچوقت اخلاق مدار نبودند وبا افترا وتهمت وبا بردن آبروی دیگری سعی میکردن پیروز انتخابات بشن
ولی مردم ما در این دوره نشون دادن که با این ترفندها کسی پیروز نمیشه
1394/12/15 - 16:44
3
20
بالاتر از اصلاح طلب و اصولگرایی؛ اخلاق مداری است.
1394/12/15 - 16:32
7
15
انتخابات این دوره در دشتستان سالم ترین و پاکترین انتخابات بود . از برگزارکنندگان و نیروی انتظامی هم تشکر می کنیم. اگر دو سه مامور انتظامی در انجام ماموریت بی پروایی کرده و حرمت ها را شایسته رعایت نکرده باشند به قول استاد صابری به پای همه نیروی انتظامی نمی گذاریم. اما توقع از نیروی انتظامی دشتستان این است که چون همیشه عالی بوده اند باید همیشه عالی بمانند حتی یک مورد کم حوصلگی هم در رفتار نداشته باشند.
1394/12/15 - 16:26
7
10
با سلام
این گونه رفتارهای ناپخته و احساسی (از سوی هر قشر و جناحی که باشد) نشان دهنده عدم بلوغ فکری عاملان آن خواهد بود.
1394/12/15 - 15:29
4
4
بنام ایزد دانا
چندین نکته وپیام ودرس وتذکر وادب وصداقت ووجدان وغیرو در این نامه استادصابری بود که خیلی از آن در لفافه می بایست توضیح داد وجنبه ای دیگر را شخصی برسی کرد.
دوستانی که خود را به خواب زده تا انشالله آب ببره کار ندارم.
دوستانی که راه صداقت و خدمت برمبناء تعاریف اسلام ناب را درپیش دارند نه آنانکه در هر لباسی مایه آبروریزی اسلام وانقلاب شده اند وبه لطف آن لباس و مکان وزمان شرف پیدا می کنند.
روزی خروسی بر بالای بام بود و روباه را که پایین بود به تمسخر وگاها تهدید می گرفت وگرگ را اذیت می کرد گرگ گفت آن تو نیستی که شجاعت گفتن داری بلکه بلندی این بام تو را مغرور ساخته.
بله این مقام اگر از آن شخص گرفته شود شهامت وشجاعت گرفتن حق خودرا از بقالی سر کوچه هم ندارد تا چه رسد که بخواهد در مقابل اراده وآراء وانتخاب این مردم بزرگ قد علم کند.
شناخت استاد صابری برای همه قابل فهم است مگر اینکه نخواهد.
یک معادله ساده که به داستان طولانی آن اشاره نمیکنم امیر سخن وبیان امام علی (ع)می فرمایید.
حق را با ما نشناسیدبلکه ما را با حق بشناسید.
یعنی حق را که خوب با همه جوانب شناختید و به قدرت تحلیل وبرسی در این مورد رسیدید آن وقت همه چیز را با ترازوی حق بسنجید که کی حق می گوید یا حق است وچه کسی نا حق است.
نیروی انتظامی دشتستان اگرحیاتی دارد وزنده است پر پایه همین مردم است باید سریع دراین مورد اعلام موضع و از خود رفع سوء نظر کند که همه نظرهای بد فعلا به اوست .
راهی جزء خارج کردن توپ از زمین بی تقصیر خودرا ندارد.
لطفتان مستدام ودعایتان برقرار/ص
1394/12/15 - 14:09
2
10
آقای محمدی شما با کدام مدرک این مطلب را نوشته ای؟ اگربا حرف زدن باشد که دلیل نیست : شما باید مدرک زنده داشته باشی تا بتوانی یک موضوع را ثابت کنی ، در غیر این صورت صحبت شما بی اساس وجنبه افترا دارد
1394/12/15 - 13:31
10
18
درود بر جناب صابری .. واقعا از کار نیروی انتظامی تعجب میکنم . وقتی در حیاط بسته بوده....
1394/12/15 - 13:27
9
14
در اخلاق مداری و سلامت حاج اکبر صابری من شک ندارم. هزاران تهمت دیگر هم اگر بزنند در گوش کر من فرو نمیرود . اما در مورد بر خورد نیروی انتظامی هم بقول حاجی تدبیر فقط برای دولت نیست برای برادران نیروی انتظامی مسئول انتظام مردم و ارامش خاطر آنها هم نیز هستند. برای حاج اکبر همچنان استواری و برای برادران اصولگرای سایت منتشر کننده خبر تامل و تعقل و کمی اعتقاد به اصولی که دم می زنند آرزو دارم.
1394/12/15 - 13:17
7
17
اتفاقا انتخابات خوبی بود چون مردم با اگاهی کامل رای دادن و بدون تخلف در حوزهها
1394/12/15 - 12:15
21
7
با سلام اقای صابری این انتخابات که نبود برادر من ایا این مطلب فقط تهمت بود یا جریانی هم در پیش بود برادر من؟
چیزهایی که ما شنیده ایم گرفتن شناسنامه از شما و بعد سر به نیست کردن انها است تا مدرکی نماند
پاسخ: بنا داریم برخی کامنت های رسیده در خصوص آقای صابری را منتشر کنیم. تا هم نیروی محترم انتظامی بیشتر متوجه کاری که کرده است شود و هم مردم متوجه برخی بداخلاقی ها شوند.
البته پلیس فتا می تواند فرستنده این کامنتها را شناسایی و جهت ادای توضیحات بیشتر در خصوص مستندات شنیده های خود دعوت نمایند.
1394/12/15 - 12:03
3
2
درود. به نظر من اگر فرض کنیم انتخابات نیز مانند هر رقابت سالم دیگر است ونیز با لحاظ کردن تمام قواعد بازی این حق برای شادی کردن پیروز هر رقابتی وجود دارد لکن اگر زمان این شادی از حد بگذرد و با تحقیر و از بالا به رقیبانمان نگاه کنیم دچار غفلتی عمیق شده ایم که شاید چندین سال بعد افسوس این نوع نگاه را بخوریم ما باید از ناکامی رقبایمان نیز درس بگیریم .
1394/12/15 - 11:48
16
6
سلام بزرگترین درس انتخابات پیروزی ملت و محکومیت سران فتنه بود که می گفتند در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تقلب شده و باید کل انتخابات باطل شود. و همچنین تاثیر گزاری و مهم بودن ارا مردم. حال هر کس و هر جناج که می خواهد رای بیاورد.
1394/12/15 - 11:27
10
27
جناب صابری ما دوستت داریم ومی دونیم این وصله ها به شما نمی چسپه . تلاش شما در انتخابات مثال زدنی بود و به شما وبه غیرت شما درود می فرستیم
1394/12/15 - 11:25
9
20
جناب صابري
قابل فخر و بزرگي هستي كه اينگونه بهت غبطه ميخورند. اينها طبلهاي تو خالي هستند كه نه وزن دارند و نه درون ....
صدا را بگذر كه پژواك درد درون است.

به راهت إيمان داشته باش كه دشتستان بزرگ به چنين فرزنداني خواهد باليد

آمستردام الان
1394/12/15 - 11:19
9
20
حاج اکبر صابری بزرگوار
فرمایش جنابعالی که هموراره با ادله و منطق است روشنگری مضاعف بخشید.
صابر و توانمند مثل همیشه
1394/12/15 - 11:04
8
17
تشکر از اقای صابری و دوستان که باعث فهم انتخاباتی شدن ولی خیلی سوالات در ذهنها بدون جواب مانده این کار نیروی انتظامی هم روی فشار بود واقعا اگر ارامش وجود دارد زحمات پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی جای تقدیر دارد ولی امروز باید به یک موضوع مهم توجه کرد چرا تهمت چرا دروغ چرا افترا اخلاق کجا رفته انسانیت کجا رفته تا کی باید احساساتی عمل کنیم ولی باید عقلی و منطقی حرکت کرد تا جامعه شاد و پر انرژی داشته باشیم
1394/12/15 - 10:51
10
18
آقای صابری : این گروه چون دیده اند برد با صلاح طلبان است فقط خواسته اند ضربه بدون مدرک زده باشند تا تسکین دلشان باشد : همه مردم می دانندکه بهترین وسالمترین انتخابات بدون هیچ گونه تخلفی در دشتستان انجام گرفت : تو صابر باش آه وناله کم کن //// که رفتار فلک ، هم نوش ونیش است
1394/12/15 - 10:41
10
24
به نام یزدان پاک
قطعا شخصیت حاج اکبر آقای صابری مبرا از این اتهامات است . مردم عزیز به خوبی می دانند که شخصیت ارزشمند صابری عزیز این نبوده ونیست که با مادیات نسبت به جذب وجلب آراء در روز انتخابات اقدام کند . برای موفقیت همیشگی این رزمنده وجانباز غیور همواره دعا می کنیم
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 11 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...