امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 اسفند 1394 - 08:44

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 9 اسفند 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شاید بهترین کادوی تولد برای شما یک شام رمانتیک دونفره همراه با عشق واقعیتان زیر نور شمع باشد. این فرصت خیلی خوبی برای شما دو نفر است تا تنها مانده و رابطه خودتان را طوری تحکیم کنید که سال های پیش رویتان را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی کوچکترین چیزها می توانند بزرگترین اثرها را روی زندگی شما داشته باشند. کوچکترین حرکات شما هم در حال حاضر می توانند آینده شما را به طور جدی تغییر دهند پس قدم هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. شما امسال به راحتی خواهید توانست مشکلات کوچکی که مدت هاست به ویژه از لحاظ مالی ذهنتان را درگیر خود کرده اند را حل کنید، ولی اگر در مرداد ماه به بودجه ای که دارید توجه نکنید تفریحات تابستانی ممکن است برایتان گران تمام شوند. خیالتان راحت باشد، امسال برای شما سالی زیبا و همراه با تجربیاتی خوشایند خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برایتان خیلی سخت است که بیخیال هیجان تجربه ای که در انتظارتان شوید، ولی از طرفی هم دلتان می خواهد که زندگیتان فراز و نشیب کمتری داشته باشد و آرامش بیشتری بر زندگیتان حاکم باشد. خودتان هم تناقض بین خواسته هایتان را درک نمی کنید و نمی دانید چطور می توانید همزمان هم سطح بالای آدرنالین خونتان را حفظ کنید و هم در عالم رویاهایتان غرق شوید. به خودتان سخت نگیرید و برای امروزتان رویکرد «هرچه پیش آید خوش آید» را در نظر بگیرید. ایجاد تعادل بین دنیای درون و بیرونتان شما را قادر خواهد ساخت که در طول روز بهترین تصمیمات ممکن را بگیرید و انتخاب هایی داشته باشید که از آنها پشیمان نخواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کارهایی که باید انجام دهید کاملا مشخص و برنامه ریزی شده هستد، ولی وقتی به آنها فکر می کنید این سوال برایتان به وجود می آید که چطور می توان بین فعالیت های فعلیتان و اهداف دراز مدتی که دارید ارتباطی پیدا کرد. شاید دیگران از شما خواسته ها و انتظاراتی دارند که شما را از اهداف اصلیتان و آنچه دلتان می خواهد می توانستید انجام دهید دور می کنند. به وعده هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، ولی فردای خودتان را قربانی امروز آنها نکنید. اگر نسبت به شریک زندگیتان شک دارید یک نفس عمیق بکشید و کمی فکر کنید، اگر مدرکی در دست ندارید بهتر است کمی از این فکرتان خجالت بکشید.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز راه های مختلف متعددی برای آینده تان در سر دارید و ممکن است همین موضوع باعث شود فکر کنید که روز خوبی برای مشخص کردن اهدافی تازه برای زندگیتان و بهبود بخشیدن به آن می تواند باشد. با وجود این که خلاقیت شما خیلی فعال است و ایده های متنوعی به ذهنتان می رسند، ولی به احتمال زیاد سطح اعتماد به نفستان خیلی بالاتر از واقعگراییتان است. هرچقدر دلتان می خواهد رویا پردازی کنید، ولی در همین مرحله باقی بمانید و عمل کردن به خیال هایتان را برای روز دیگری بگذارید. اگر در مورد حقیقی یا دروغین بودن عشقتان شک دارید امشب می تواند فرصت خوبی باشد برای این که با عشقتان به گفتگو بنشینید.

فـال روزانـه - Daily Omen

رسیدن به رویاهایتان برای شما ممکن نخواهد بود مگر این که فکرهایتان را به مرحله عمل در بیاورید. هر چقدر هم که ایده های خوب و بزرگی داشته باشید ماندن آنها در مرحله فکر و خیال کافی نیست و باید آنها را عملی کنید. دیگران نسبت به ایده های شما نگرشی انتقادی دارند زیرا فکر می کنند که بیش از اندازه ایده آل گرایانه به این موضوع نگاه می کنید. این نگرش آنها و قضاوت هایی که در مورد شما دارند لزوما صحیح نیست، سعی نکنید بلافاصله همه برنامه ها و ایده هایتان را تغییر دهید و بی آن که حودتان را بیش از حد خسته کنید پیش از هر تغییری نقشه های فعلیتان را به مرحله تکامل برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به نظر می رسد که زندگی شخصیتان دارد جهت تازه ای را در پیش می گیرد و فرصت های تازه ای که برای آغاز یک دوستی تازه و یا یک رابطه عاطفی جدید برایتان پیش می آیند برای شما به اندازه قبل اهمیت ندارند. با این حال بهتر است خیلی محکم روی این نظر خودتان نایستید، زیرا به احتمال زیاد تا فردا نظر دیگری خواهید داشت و حتی ممکن است بخاطر از دست دادن این فرصت پشیمان شوید. بهترین کار در حال حاضر این است که در خیالتان این روابط را همان طوری که خودتان دوست دارید پیش بروند تصور کنید و امید خودتان را حفظ کنید. اگر به قدرت عشق اطمینان داشته باشید رویاهایتان به واقعیت خواهند پیوست.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نباید تنها بمانید. درست است که هر از گاهی نیاز به این دارید که کمی تنها بمانید و به زندگیتان فکر کنید، رویا پردازی کرده و برای به دست آوردن چیزهایی که می خواهید نقشه بکشید. اما امروز ممکن است با کسی دیدار کنید که شما را به جاهایی ببرد که تا به حال نرفته اید. اگر می خواهید که این موقعیت را از دست ندهید سعی کنید در دسترس باشید. امروز نمی توانید نسبت به شریک زندگیتان نگرشی منطقی داشته باشید، زیرا به احتمال خیلی زیاد در سایر زمینه ها هم نگاهتان منطقی نیست. با این حال در نظر گرفتن احساستان می تواند کمک زیادی به شما بکند، ولی باید یادتان باشد نظر و احساستان را به طرف مقابلتان تحمیل نکنید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز غر زدن در مورد این که چقدر کار روی سرتان ریخته است به شما هیچ کمکی در انجام شدن و یا راحتتر شدن آنها نخواهد کرد. ولی اگر دست از غر زدن برداشته و روی کارهایتان متمرکز شوید، خوشبختانه می توانید مسئولیت هایی که دارید را به راحتی انجام دهید. به جای این که روی زمان حال و سختی کارتان تمرکز کنید، به زمانی فکر کنید که همه کارهایتان را کرده اید و می توانید هر کاری که خودتان دوست دارید انجام دهید تا انگیزه بیشتری برای انجام هرچه سریعتر وظایفتان پیدا کنید. این که با عشقتان در مورد برنامه هایی که برای آینده دارید حرف بزنید خیلی خوب است، ولی وقتی او می بیند که هیچ تلاشی برای عملی کردن نقشه هایتان نمی کنید دلسرد می شود!

فـال روزانـه - Daily Omen

گاهی احساس می کنید دلتان می خواهد تمام زندگیتان را تغییر دهید. خوشحال باشید، امروز از آن روزهایی است که اتفاقاتی خواهند افتاد که ممکن است زندگیتان را به سوی مسیرهای تازه ای هدایت کنند. امروز به اشتراک گذاشتن رویاهای رمانتیکی که در سر دارید با کسی که عاشقش هستید کار ساده ای نخواهد بود، زیرا طرف مقابلتان ممکن است امروز از لحاظ عاطفی با شما هماهنگی نداشته باشد و بی جواب ماندن ابراز احساساتتان برای شما گران تمام خواهد شد. ولی مجرد ها می توانند از وضعیت فعلی استفاده کرده و هر کسی که دوست دارند را تحت تاثیر قرار دهند. فقط باید مواظب باشید زیاده روی نکنید تا در طرف مقابلتان بازخورد منفی ایجاد نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با اعتماد به نفس بدون داشتن برنامه ریزی کافی و حساب شده با خیال راحت می خواهید بیخیال جزئیات شده و فقط ایده های بزرگی که در سر دارید را عملی کنید. با وجود این که مفاهیم کلی را خیلی خوب و سریع متوجه می شوید، به اندازه کافی صبور نیستید که تمام چیزهای کوچکی که برای برنامه ریزی درمورد سعادت شخصیتان لازم است را در نظر بگیرید. بهتر است فعلا در مورد وضعیت فعلی برنامه ریزی دقیقی نکنید، زیرا جزئیات از نظرتان مخفی خواهند ماند. چند روزی صبر کنید و بعد به این موضوع رسیدگی کنید.اگر مجرد و به دنبال عشق هستید ابتدا درب های قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید در اواخر این ماه فرصت های جدیدی که برایتان پیش می آیند را به دقت بررسی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است مجبور شوید چند موقعیت اورژانسی کوچک که در طی روز به وجود می آیند را مدیریت کنید. خوشبختانه شما با مهارت زیادی از پس وضعیت هایی که پیش می آیند برمی آیید و اثرات مثبتی روی محیط اطرافتان گذاشته و راه را برای همراهانتان هموارتر می کنید. با این حال اتفاقی پیش بینی نشده بُعد تازه ای از وضعیت فعلیتان را برای شما آشکار خواهد کرد و متوجه خواهید شد که اوضاع پیچیده تر از آن است که شما فکر می کنید. با این حال حتی اگر همه اطلاعات لازم را در دست ندارید بی آن که نگران شوید جاهای خالی را با استفاده از حس ششمتان پر کنید و خیالتان راحت باشد که شما را به درستی هدایت خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر خیال پردازی هایتان شما را از برنامه اصلی که برای رویتان داشته اید منحرف کنند هم هوش ذاتیتان به شما کمک زیادی خواهد کرد. با این حال نباید با بیخیالی تمام به دنبال خیال و رویاهاتان بروید، زیرا این کار شما باعث خواهد شد حل کردن یکی از مشکلات پیچیده تان که امروز می تواند حل شود را به تاخیر بیندازید. به جای این که کارهای تازه ای را شروع کنید بهتر است کارهای نیمه تمامی که در دست دارید را به نتیجه برسانید. برای رسیدن به بهترین نتایج از این که آنچه دارید انجام می دهید با ارزش های اساسی که برای زندگیتان تعریف کرده اید در هماهنگی است اطمینان حاصل کنید. انجام دادن کار درست شخصیتتان را به بهترین شکل نشان می دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رویاهایتان آنقدر نزدیک به نظرتان می آیند که احساس می کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را لمس کنید. متاسفانه در حال حاضر برای شما داشتن رویکردی منطقی غیر ممکن است و نمی توانید رویاهایتان را با واقعیت هماهنگ کنید. با وجود این که دیگران متوجه درگیری ذهنی شما نیستند، شما دارید در سرتان با سرعت تمام توده ای از سناریوهای غیرمنطقی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهید. اگر دست از این فکر و خیال های بیهوده بردارید این حس چالش و پیچیدگی موجود در وضعیت فعلیتان خودبخود برطرف خواهد شد. یادتان هست که چقدر انرژی شما روی اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد تاثیر گذار می تواند باشد؟/ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۴ [حدود 14 ساعت قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 4 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 7 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...