امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 08:09

فال روزانه چهارشنبه 28 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! خودتان را برای یک روی تولد شلوغ و پرهیاهو آماده کنید. انرژی کیهانی در چنان سطح بالایی قرار دارد که تولد امسالتان را به تجربه ای تکرار نشدنی تبدیل خواهد کرد. انرژی دیوانه وار امروز اتفاقاتی را برایتان پیش خواهد آورد که در حالت عادی غیر ممکن هستند، ولی در نهایت همه چیز روبراه خواهد بود و از روزتان لذت خواهید برد. امسال برای شما با رویاپردازی در مورد انجام کارهایی آغاز خواهد شد که تا بحال جسارت کافی برای این که حتی به آنها فکر کنید را هم نداشته اید. چرا که نه؟! ما تنها یک بار زندگی می کنیم و باید کارهای تازه ای که دوست داریم و فکر م یکنیم می توانند اثراتی سازنده روی زندگیمان داشته باشند را انجام دهیم. هر کاری که اکنون آغاز کنید تا اوایل تیر شروع به نتیجه دهی خواهد کرد، پس دست به کار شوید. این شروع تازه می تواند شامل مسائل عاطفی هم بشود و ممکن است رابطه ای را آغاز کنید که تا اوایل تابستان به جاهای خوب و آینده داری برسد!

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که شما صبح با انرژی خیلی زیادی از خواب بیدار می شوید و احساس می کنید که آمادگی انجام هر کاری و مواجهه با هر مانعی را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی کمی فکر کنید و برای رسیدن به موفقیت برای کارهایی که می خواهید انجام دهید برنامه ریزی کنید. بررسی مجدد اهدافتان و در نظر گرفتن عواقب کارهایتان پیش از آنکه دست به کار شوید به شما کمک خواهد کرد که به نتایج بهتری رسیده و کاری هم نکنید که بعدا پشیمان شوید. اگر حساب نشده عمل کنید ممکن است کسی که می تواند یک همدست و یاور قدرتمند باشد را از دست داده و حتی تبدیل به یک دشمن کنید. از هر گونه افراط خودداری کرده و در هر زمینه ای تعادل را رعایت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید امروز ترجیح بدهید سکوت اختیار کرده و در عالم خودتان فرو بروید، ولی به احتمال زیاد مجبور خواهید شد با موقعیتی که ترجیح می دادید از آن خودداری کنید روبرو شوید. شما خوب می دانید که بحث و درگیری نتیجه ای برایتان به همراه نخواهد داشت و علاقه ای به اتلاف وقت و انرژیتان برای کاری که تنها اوضاع را بدتر می کند ندارید. صبوری شما کمک زیادی میتواند به شما بکند تا بی آن که از موضع خودتان کوتاه بیایید درگیر تنش و جدل نشوید. امروز در خانه تان کارهای زیادی در انتظارتان هستند که این موضوع می تواند شامل تمیزی و یا انجام تعمیرات در خانه شود، همه دست به دست هم داده و کارها را با سرعت هر چه تمام تر انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز ممکن است آنقدر درگیر مسائل عاطفی شوید که اهداف دیگری که برای روزتان داشته اید را فراموش کنید. احساس عدم امنیت شما باعث می شود که برای اثبات حقانیت خودتان به جنگ و جدل با دیگران بپردازید. قبل از درگیری در هر بحثی چند نفس عمیق بکشید و پیش از آن که وارد مسائل احساسی دیگران که هیچ ارتباطی به شما ندارند بشوید خوب به موقعیت فکر کنید. اطلاعات جدید و جالبی به گوشتان خواهند رسید که دلتان می خواهد هر چه سریعتر آنها را با دوستان و اعضای خانواده تان در میان بگذارید. امروز خودتان را برای پیام ها و تماس های زیادی از طرف عشقتان آماده کنید و از باران عشق لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حساسیت بسیار زیاد شما نسبت به این که مبادا مورد پذیرش قرار نگیرید به شما حالتی تهاجمی داده و باعث می شود بخواهید برای دفاع از خودتان پیش از آن که مورد حمله قرار بگیرید، پیش قدم شده و خودتان به طرف مقابل حمله کنید. با این حال کلمات تند و هر رفتار زننده ای که از خودتان نشان بدهید دقیقا همان وضعیتی که از آن فراری هستید را برایتان به وجود خواهد آورد. بجای این که بگذارید ترس هایتان رفتار شما را تحت تاثیر خود قرار دهند، پیش از آن که به پشت دیوار دفاعیتان پناه ببرید با شخصی که برایتان قابل اعتماد است حرف بزنید. همیشه عشق و محبت بهتر از جنگ و نفرت است و نتایج بهتری به همراه دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

زمان شما برای برنامه ریزی و نقشه کشیدن دارد به سر می رسد و احساس می کنید باید هر چه سریعتر دست به کار شوید. متاسفانه در حال حاضر سریع عمل کردن به جای این که نمایش دهنده قدرت شما باشد ضعف شما را نشان خواهد داد. عاقلانه تر این است که به جای این که هول شده و دیگران را عامل کندی پیشرفت خودتان بدانید و آنها را سرزنش کنید، با احتیاط بیشتری به سمت اهدافتان گام بردارید و هرچند آرام، ولی با نقشه و هدفمند پیش بروید. تحت هیچ شرایطی بخاطر مسائل بی اهمیت با دیگران به ویژه با کسی که دوست دارید وارد جر و بحث نشوید. این بحث و کشمکش بیش از همه به ضرر خودتان تمام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمام جزئیات پروژه هایی که در دست دارید را با دقت و مهارت تمام در نظر گرفته اید و فکر می کنید که مو لای درز برنامه هایتان نمی رود. ولی در مدیریت بخش هایی از برنامه هایتان که با دیگران در ارتباط هستند ممکن است به مشکل بربخورید. به نظر می رسد دیگران هیچ توجهی به شما و اهمیت کارهایتان ندارند و علاقه ای به همکاری با شما نشان نمی دهند. زمان هم دارد از دست می رود و این موضوع شما را عصبی می کند. با این حال بهتر است خشم خودتان را کنترل کنید و در عصبانیت حرف هایی نزنید که در دیگران واکنش منفی ایجاد کرده و روند پیشرفت کارهایتان را از این که هست هم کندتر کنند. نگران نباشید، کارها حتی اگر کمی دیرتر، روبراه خواهند شد.

 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز هماهنگی با دیگران در روابطتان برای شما کار ساده ای نخواهد بود، به ویژه اگر روی مود دعوا راه انداختن باشد. شما می خواهید طرف حق را بگیرید ولی به هیچ عنوان نمی توانید اطمینان حاصل کنید که جنگ و دعوا راه حل مناسبی برای این کار باشد. شاید دعوا کردن راحت ترین راه حل باشد ولی هیچ چیزی را تغییر نخواهد داد. در واقع راه حل عاقلانه این مسئله این است که از ایجاد هر نوع تنش خودداری کنید. اصلا نیازی نیست هیچ کاری کنید، کافی است با روی باز به حرف های دیگران گوش کنید تا با درک متقابل بهترین راه حل را پیدا کنید. اگر بتوانید بعد از تمام شدن کار روزانه تان به دیدار دوستانتان بروید، خبرهای جالبی از آنها خواهید شنید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر تحت تاثیر شرایط کیهانی موجود انرژی بسیار بالایی دارید و حاضرید برای دفاع از خودتان بجنگید. ولی ذهنیت فعلیتان نمی گذارد به خوبی ببینید که در روابط نزدیکی که دارید چه اتفاقاتی دارد می افتد. به جای این که جر و بحث راه بیندازید و طرف مقابلتان را حساس کنید، با هم خیلی منطقی حرف بزنید، بالاخره یا با هم به توافق خواهید رسید یا خیر! اگر چند روزی صبر کنید می توانید این موضوع را به طور مجدد مورد بررسی قرار دهید و بی آن که دعوا راه بیندازید مسئله را حل کنید. یک جنگجوی عاقل می داند که چه وقت باید شمشیرش را زمین بگذارد! اگر ترجیح می دهید تنها مانده و با فکرهای خودتان مشغول باشید به اتاقتان پناه ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از روابط شخصیتان امروز ممکن است برای شما استرس و فشار عصبی زیادی به همراه داشته باشد، به ویژه اگر احساس کنید مجبور شده اید در موقعیتی قرار بگیرید که نمی توانید از خودتان دفاع کنید. شما به دنبال یک راه حل فوری برای این مسئله نیستید و ترجیح می دهید این مشکل خود را ریشه یابی کرده و راه حلی اساسی و دائمی برای آن پیدا کنید و بر اساس آن تغییرات لازم را در روابطتان ایجاد کنید. ولی اگر فکر کنید که حق تنها با خودتان است و راهی که شما می گویید صحیح است به راه حل مناسبی دست نخواهید یافت. رشد واقعی و مثبت تنها زمانی صورت می گیرد که تمامی نقطه نظرها در نظر گرفته شده و مورد بررسی قرار بگیرند.

فـال روزانـه - Daily Omen

از صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید که آنقدر قدرتمند و مصمم هستید که می توانید دنیا را فتح کنید، پس منتظر چه هستید؟! امروز شما مثبت نگری همیشگی خود نسبت به دیگران را ندارید و این طور به نظرتان می رسد که یک نفر سعی دارد از وفاداری شما سوء استفاده کند و حالا شما متوجه این موضوع شده اید. ولی پی بردن به این مسئله زندگی را برای شما راحت تر نخواهد کرد، زیرا هم خودتان ناراحت می شوید و هم حرف هایی می زنید که دیگران را هم از دست شما دلخور خواهد کرد. شما نیاز شدیدی به گفتن این حرف ها احساس می کنید، ولی بیان کردن این حرف ها درست مثل چوب در لانه زنبور فرو کردن است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است آنقدر در بحث کردن برای اثبات موضع خودتان پافشاری کنید که شخصی که با شما هم نظر نیست را از دست خودتان دلخور و ناراحت کنید. شما آنقدر آدم عاقلی هستید که متوجه این موضوع باشید که قرار نیست همه در برابر مسائل مختلف نظراتی یکسان داشته باشند و نیازی نیست چنین مسائلی را به یک چالش اساسی تبدیل کنید. جدال کردن در چنین زمینه هایی حداقل امروز برایتان هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت. احترام گذاشتن به نظرات دیگران نشان دهنده بلوغ فکری شماست. امروز عشقتان می توانید موقعیتی برای پیشرفت شما فراهم کند، از فرصت استفاده کرده و از عشقتان هم قدردانی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این که دیگران امروز اینقدر صریح در مورد احساساتشان صحبت می کنند برای شما اصلا قابل درک نیست. حتی اگر یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان با شما در مورد خصوصی ترین مسائلش هم حرف بزند شما ترجیح می دهید خشمتان را فرو خورده و در مورد احساستان با فردی قابل اطمینان تر صحبت کنید. با این حال خودتان هم قدرت تشخیصتان به خوبی همیشه کار نمی کند و بهتر است هوشیار بوده و بیش از اندازه رازهایتان را با کسی در میان نگذارید. همیشه وقت برای درد دل کردن هست، ولی اگر زیادی حرف بزنید نخواهید توانست حرف هایتان را پس بگیرید. درست است شما آدم عاقلی هستید ولی این مثل قدیمی را هم به یاد داشته باشید که «پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود»!/ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۵ [حدود 22 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...