کد خبر: 58049 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 بهمن 1394 - 11:59
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:
420 میلیارد ریال در راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن کنگان سرمایه‌گذاری شد

اتحادخبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن کنگان بخش خصوصی 420 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

اتحادخبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن کنگان بخش خصوصی 420 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.
خبرگزاری فارس: 420 میلیارد ریال در راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن کنگان سرمایه‌گذاری شد

به گزارش اتحادخبر به نقل از فارس، کیقباد یاکیده صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آب‌شیرین‌کن کنگان بابیان اینکه آب آشامیدنی استان بوشهر از استان‌های هم‌جوار تأمین می‌شود اظهار داشت: بیش از 90 درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌شود و تنها کمتر از 10 درصد از چاه‌های زیرزمینی، آب استان بوشهر تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش منابع آب آشامیدنی استان بوشهر از ظرفیت دریا استفاده می‌شود افزود: تأسیسات آب‌شیرین‌کن کنگان با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده که امروز از آن بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: تأسیسات آب‌شیرین‌کن کنگان با ظرفیت 10 هزار مترمکعب در شبانه‌روز با مشارکت بخش خصوصی ساخته‌ شده است.

یاکیده بیان کرد: تأسیسات آب شیرین کنگان در کنار دریا با سرمایه‌گذاری 420 میلیارد ریال در مدت 18 ماه ساخته‌ شده و در شبانه‌روز آب موردنیاز کنگان و مناطق اطراف را تأمین می‌کند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/58049