کد خبر: 57842 ، سرويس: سیاست
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1394 - 10:19
ترس از مردي كه قدرت ندارد

اتحاد خبر: هاشمي‌رفسنجاني مردي كه سال‌هاست همه گروه‌هاي سياسي وي را تخريب مي‌كنند ولي همچنان ايستاده‌است. مردي كه نقد‌هايي به برخي عملكردهاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي وي وارد است ولي برآيند...

اتحاد خبر: هاشمي‌رفسنجاني مردي كه سال‌هاست همه گروه‌هاي سياسي وي را تخريب مي‌كنند ولي همچنان ايستاده‌است. مردي كه نقد‌هايي به برخي عملكردهاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي وي وارد است ولي برآيند اقدامات اين چهره مثبت و در راستاي منافع مردم است. هاشمي در تازه‌ترين سخنان خود  انتقادهايي را به روند تاييد صلاحيت‌‌ها داشت. اين اظهارات دشمنان خفته وي را نيز بيدار كرد و در همين راستا،از عباس‌عبدي و محمدعلي ابطحي گرفته تا دارودسته راديكال ايران همه به سخنان وي انتقاد كردند و مدعي شدند وي براي راي آوري اين سخنان را اعلام كرد! 
هاشمي كه در اوج فشارهاي سياسي و مهجوريت بالاترين راي‌‌ها را به خود در انتخابات‌هاي مختلف اختصاص مي‌داد. مخالفان هاشمي از هر حربه و ترفندي استفاده مي‌كنند تا وي را بشكنند ولي نمي‌توانند. هاشمي با اين همه دشمن سال‌هاست مانده تا شايد بتواند اصلاحات اساسي را در برخي لايه‌هاي نظام ايجاد كند.هاشمي با وجود اينكه مي‌گويد قدرت ندارد، ولي به خوبي با نظام اسلامي و لايه‌هاي قدرت آن آشناست.
هاشمي مي‌داند كي‌بايد چه حرفي را بزند، نه يك كلام كمتر و نه جمله‌اي بيشتر.مخالفان هاشمي شايعات را نيز چاشني كار خود مي‌كنند. يك روز وي را از ليست‌هاي انتخاباتي حذف كرده و يك روز وي را دچار اختلالات رواني مي‌دانند ولي نكته اي كه همه اين اتاق فكرهاي تخريب به خوبي مي‌دانند اين است كه هاشمي سرد و گرم چشيده است. يك روز وي را ترور فيزيكي كردند و ديروز وي را عاليجناب سرخ‌پوش خواندند و امروز وي را با اتهام مشكلات روحي، تخريب شخصيتي مي‌كنند ولي اين بيد،يا بهتر بگوييم سرو با اين بادها نمي‌لرزد.
سياستمداران مصلحت‌نگر بايد براي موفقيت شعار‌هايي كه سال‌هاست در گوشه طاقچه توسعه سياسي خاك مي‌خورد، شال همت ببندند ومانند هاشمي، خود را جلوي توپ تهمت،افترا و تخريب بيندازند تا تركش برخي بي تدبيري ها به سمت مردم نيايد. كمتر كسي سابقه هاشمي را به خاطر ندارد،همه مي‌دانند چه زماني هاشمي سكوت كرد و چه زماني چشم بر برخي اقدامات بست ولي به گفته پيرجماران،ملاك امروز افراد است، بايد ديد هاشمي امروز چه مي‌كند در زمين مردم است يا قدرت!/ب1
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/57842