کد خبر: 57516 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1394 - 11:55
اعزام هزار دانش آموز دختر دشتستانی به اردوهای راهیان نور+تصاویر

اتحادخبر: دومین دوره اردوهای راهیان نور شهرستان دشتستان در قالب سه کاروان و با حضور 1000نفر از دانش آموزان دختر مقطع متدسطه دوم برگزار شد.

اتحادخبر: دومین دوره اردوهای راهیان نور شهرستان دشتستان در قالب سه کاروان و با حضور 1000نفر از دانش آموزان دختر مقطع متدسطه دوم برگزار شد.
به گزارش اتحادخبر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این آئین گفت:اردوی راهیان نور سفری ماندگار و خاطره انگیز است که با ثبت خاطرات آن می توان شیرین ترین خاطره ها را رقم زد.
سیدحسن لواسانی فرد در این مراسم گفت: استفاده از صحبت های راویان و بیان خاطرات جنگ توسط آنها می تواند خاطرات جنگ را در اذهان زنده نماید و باعث ماندگاری و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به آیندگان شود.
وی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور نقطه اتصال دفاع مقدس به آیندگان است که این اردو با پیروزی های این روزهای ملت بزرگ ایران در عرصه بین المللی و همزمان با آغاز جشن های دهه مبارک فجر تقارن یافته است.
فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان نیز در این مراسم آشنایی دانش آموزان را از اهداف این اردوها دانست و گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی است که دانش آموزان و نسل جوان از نزدیک با دفاع مقدس آشنا شوند و سختی های آن را درک نمایند.
سرهنگ غلامپور خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان و نوجوان ما با فرهنگ ایثار و شهادت باعث تقویت این روحیه و حس در بین آنها می شود./ب

























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/57516