کد خبر: 57209 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 بهمن 1394 - 13:09
جلسه شورای اداری آموزش و پرورش منطقه سعدآباد

اتحادخبر: جلسه شورای اداری آموزش و پرورش با حضور ریاست اداره اموزش و پرورش، امام جمعه و اعضای دائمی این شورا در سالن شهدای فرهنگی این اداره برگزار گردید.

اتحادخبر: جلسه شورای اداری آموزش و پرورش با حضور ریاست اداره اموزش و پرورش، امام جمعه و اعضای دائمی این شورا در سالن شهدای فرهنگی این اداره برگزار گردید .
به گزارش اتحادخبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد؛ محمد حاجب رئیس اداره اموزش و پرورش در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی، از موفقیت تیم هسته ای در به سرانجام رساندن برجام و لغو تحریم ها قدردانی و تشکر نمود و از مسئولین شهری در خواست نمود تا در شرایط پسا تحریم تمام توان خود را برای تبیین این پیروزی و ایجاد روحیه نشاط و امید بکار بندند.
حاجب اظهار داشت : این موفقیت بزرگ نتیجه و ثمره بسیار خوبی را برای ملت ایران و مردم دنیا دارد و دولت تدبیر و امید با عقلانیت نشان داد که مذاکره و گفتمان بهترین راه حل برای هر ملت و کشوری است و با گزینه جنگ نمی توان مشکلات را دفع کرد و به نتیجه مطلوب رساند.


محمد حاجب افزود، متاسفانه عده ای غافل قصد تخریب وجهه دولت و دستاوردهای هسته ای را در سر می پرورانند. این افراد بقاء خود را در  مخالفت با هر حاکمیتی که مخالف آنها باشد، می دانند و وظیفه ما ایجاب می کند که خدمات دولت تدبیر و امید را که حاصل مقاومت،خردورزی، تدبیر و اراده ی ملت می باشد را به نحو احسنت برای مردم تشریح نماییم .
 درادامه جلسه، رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به بیان فعالیت های انجام گرفته در یکماه گذشته پرداخت و برخی مشکلات پیشرو را تشریح نمود .
محمد حاجب گفت: در یک ماه گذشته ما میزبان سه مدیر کل به منطقه بوده ایم که رهاورد این سفرها، تجهیز مدارس روستایی به وسایل گرمازا و سرمازا، تجهیز صد در صدی مدارس به میز و صندلی (به زودی) ، تهیه و توزیع بیش از 1000 جلد کتاب کمک آموزشی و کنکوری از معتبرترین نشریات کشور ( بنیاد علوی )، اهداء و نصب 12 کتابخانه کلاسی با کتاب در مدارس محروم منطقه و کسب اعتبار ویژه جهت برگزاری کلاس های کنکور، از مهمترین آنها می باشد .
رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد از زحمات دکتر سالاری، استاندار محترم در تشکیل و برگزاری کلاس های کنکور و توجه ویژه ای که نسبت به رشد آموزشی در استان دارند تشکر و قدر دانی نموده و خاطر نشان کرد که در جلساتی که با استاندار داشتم وی تاکید زیادی به توجه مسئولین آموزش و پرورش بر امر آموزش در سطح استان داشتند و از هر گونه تلاش و مساعدت در محقق شدن این امر دریغ نخواهند نمود.
معاون پرورشی اداره نیز ضمن تبریک اقتدار ملی در جشن هسته ای، برنامه های این حوزه را  در ایام الله دهه ی فجر تشریح و تبیین نمود .
در پایان، اعضای محترم نظرات و پیشنهادات خود را بصورت مصوب در اختیار هیات پیگیری قرار داده و دستور جلسه آینده را مشخص نمودند./ص


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/57209