امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 دي 1394 - 22:04
اتحاد خبر بررسی و منتشر می کند؛

اتحاد خبر- عبدالخالق عبدالهی: با اینکه بسته اول "وعده های خیلی خیلی انتخاباتی"  بسیار مورد استقبال قرار گرفت حتی شنیدم در برنامه پیک  بامدادی رادیو سراسری بعد از اخبار ساعت 8 صبح نیز بخشهایی از آن  بازخوانی شده است اما  الحمدالله بعضی از کاندیداهایی که با دادن وعده های جورواجور خوراک این یادداشتها را تامین می کردند و مشتری پروپا قرص ما یا به قول  معروف....

وعده های خیلی خیلی انتخاباتی! (بسته شماره 2)

اتحاد خبر- عبدالخالق عبدالهی: با اینکه بسته اول "وعده های خیلی خیلی انتخاباتی"  بسیار مورد استقبال قرار گرفت حتی  شنیدم در برنامه  پیک  بامدادی رادیو سراسری بعد از اخبار ساعت 8 صبح نیز بخشهایی از آن  بازخوانی شده است  اما  الحمدالله بعضی از کاندیداهایی که با دادن وعده های جورواجور خوراک این یادداشتها را تامین می کردند و مشتری پروپا قرص ما یا به قول  معروف "امیل" ما بوده اند با  نزدیک شدن به زمان تائید صلاحیتها، ظاهرا فتیله را کمی پائین کشیده و این هفته کمتر قول و وعده های آنچنانی داده اند؛ امیدوارم این روند کاهشی همچنان ادامه یابد حتی اگر هیچ سوژه ای  برای نوشتن ما باقی نماند. و اما بسته این هفته:
1-  یکی از کاندیداهای حوزه بوشهر به اهالی یکی از روستاهای کنار جاده بوشهر – برازجان وعده داده چنانچه به او رای دهند و به مجلس برود روی اتوبان ، پل عابر پیاده ی شیشه ای  احداث می کند  لابد برای اینکه اهالی هنگام رد شدن روی پل دلشان نگیرد و حسابی صفا کنند.
 2– کاندیدای محترمی در یکی از بخشهای دشتستان به اهالی آنجا قول داده بود برایشان فرمانداری ویژه ایجاد خواهد نمود. این کاندیدا چند روز بعد در یک جلسه خانگی در یک بخش دیگر نیز همین قول فرمانداری ویژه را به اهالی  می دهد غافل از اینکه یکی از افراد حاضر در جلسه ، هفته قبل نیز در جلسه ای که ایشان قول داده بود حضور داشته، نتیجه؟ اعتراض و جر و بحث آن شخص و لابد توجیه کاندیدا و خلاصه اینکه  جلسه تبلیغاتی کاندیدا  حسینقلی خانی شد و بهم خورد!   
3 – می گویند کاندیدای یکی از حوزه های غیر از دشتستان تعداد زیادی کارت هدیه در جیب دارد و هر جا می رود به تناسب شان و منزلت و اعتبار رای دهندگان  به جای نقل و نبات، کارت هدیه پخش می کند.
4 – بنده خدایی خانه اش در حاشیه دره  در یکی از محلات  برازجان قرار دارد  و بعضی زمستانها که بارندگی زیاد است آب بالا می آید و خساراتی  به او وارد می کند و پس از  مدتها نامه نگاری و عجز و لابه به مسئولین ، هنوز نتواسته برای این معضل چاره ای پیدا کند. ظاهرا یکی از کاندیداهای محترم که از موضوع مطلع شده به او قول داده آستین بالا می زند و قبل از انتخابات دیواره  10 متری دره را شخصا سنگ چینی می کند به شرطی که صاحبخانه یک جلسه تبلیغاتی در خانه خود برای این کاندیدای محترم جور کند.  (کاش همه وعده ها اینطوری بود، واقعا  چقدر بعضی ها کم توقع و گنجشک روزی  هستند)
5 – وعده آخر اینکه یکی از کاندیداها که برای رسیدن به صندلی بهارستان جوش و جلای زیادی می زند در اقدامی کاملا خودجوش اقدام به توزیع روغن نباتی مجانی در میان مردم محلات پائین شهر نموده است تا خلق الله را نمک گیر کند ظاهرا به همین دلیل است که این کاندیدای محترم خودش به "آقای روغنی" و ستادش نیز به  "ستاد چرب و چیلی" معروف شده  است.

 

و یک موضوع دیگر که البته وعده انتخاباتی  محسوب  نمی شود اما می توان آن را نوعی ابتکار و شگرد انتخاباتی نام نهاد این است که یکی از کاندیداهای دشتستان در اقدامی بی سابقه مادرش را به مراسم زنانه فاتحه در حسینیه ها می فرستد و بعد از ده دقیقه هنوز پیرزن ننشسته و جایش گرم نشده، پیغام می فرستد از بلند گوی مسجد او را به عنوان "مادر کاندیدا" صدا بزنند که تبلیغی برایش شود و به قول خودش "اسمش سر زبانها بیفتد". اینطوری :  "مامان آقای ... کاندیدای محترم دوره دهم مجلس شورای اسلامی لطفا تشریف ببرند دَمِ مسجد آقا پسرشون منتظرشونه "
تا بسته بعدی خدا نگهدار



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/10/26 - 16:30
2
10
خدا کنه هر روز انتخابات باشه./ب1
1394/10/26 - 13:16
2
12
این آخریه خیلی جالب بود.کاش از این ستاد های چرب و چیلی در تهران و در محله ما هم تاسیس شود.چه کنیم دیگر روغن میگیریم و رای میدهیم.و اینگونه آینده سیاسی ممکت خود را روغنی میکنیم/ب1
1394/10/25 - 00:17
2
15
آفرین عبدالخالق
1394/10/25 - 00:02
2
30
جناب " این نیز بگذرد " بنده نیز متقابلا به شما سلام میکنم ...
از اینکه از کامنت شما بوی تعفن اختلاف و دو بهم زنی تحت مرزبندیهای شوم "برازجانی" و "غیربرازجانی" بدجور به مشام می رسد و اصرار عجیبی به راه انداختن جنگ حیدر نعمتی دارید حرفی نمیزنم و میگذارم و میگذرم اما لابد شنیده اید که می گویند بنده خدایی خدمت روحانی محل رسید و گفت دیشب دزد به خانه ام آمده و اردکم را دزدیده اگر می توانید دزدم را پیدا کنید . روحانی رفت بالای منبر و قبل از شروع خطبه با صدای بلند گفت: "ای کسی که الان در میان جمعیت نشسته ای و دیشب به خانه همسایه ات رفتی و اردک او را دزدیدی بدان و آگاه باش که پرِ اردک روی شانه ات باقی مانده است ". یکی از حاضران بلافاصله شروع به تکاندن شانه اش کرد و اینگونه بود که دزد پیدا شد. حالا برادر عزیز ، کسی چه می دانست منظور بنده از بند 2 این یادداشت کدام کاندیدا بوده که جنابعالی با این دفاع ناشیانه و تکاندان شانه ات را تکاندی و خودت را رسوا کردی که دزد اردک کیست؟ وانگهی من نیز مانند شما می دانم فرق میان فرمانداری و فرمانداری ویژه را ، بنده فقط یک وعده انتخاباتی را نقل کردم و از آنجایی که می گویند نقل کفر ، کفر نیست بهتر این بود این ایراد یا به قول شما "این توهین به مردم " را از آن دوست کاندیدایتان بپرسید که چرا با این وعده به کاهدان زده و اینچنین بند را آب داده و به شعور مردم دو بخش بزرگ دشتستان توهین کرده است.
اما نکته آخر اینکه فرمودید سر به آخور چه کسی دارم و چه شده که رو به سفارشی نویسی آورده ام را پاسخی نمی دهم چرا که احتمالا مرا می شناسید و توضیح دادن در این مورد نقش بر آب زدن و آب در هاون کوبیدن است و همان حکایت قدیمی بیدار کردن کسی است که خودش را به خواب زده است و اصولا فایده ای ندارد، در اینباره که هیچ کیسه ای ندوخته ام و هیچگاه مجیز گوی این و آن نبوده ام و این وصله ها به بنده نمی چسبد یا به قول آن دوست تهرانی "لایتچسبک" ، تنها به این بیت خواجه حافظ حواله ات می دهم :

من که دارم در گدایی گنج سلطانی به دست
کی طمع در گردش گردون دون پرور کنم
1394/10/24 - 17:00
2
16
قابل توجه استاد وارسته ومنصف!!! جناب "این نیز بگذرد" برادر یا خواهر بزرگوار در زمانی نه چندان دور تنها شهر بزرگ وآباد در استان بعد از شهر بوشهر شهر کهن و تاریخی برازجان بود شهری که اهالی استان از نخل تقی تا دیلم برای تامین مایحتاج خود میایستند به آنجا سفر میکردند شهری که لایق بود سالها پیش بعنوان مرکز استان انتخاب میشد وصرفا بخاطر تنگ نظری مسئولین وقت استان به این روز افتاد که امروز متاسفانه عده ای تازه به دوران رسیده به خود اجازه توهين به این شهر کهن را میدهند. آوازه استکبار ستیزی مردان این شهر در جنگ جهانی دوم. جنگ تحمیلی ...سراسر جهان پیچیده اگر امروز افرادی چون شما به خود اجازه میدهد در مورد برازجان اینگونه قلم فرسایی کنند نتیجه ظلمهایی است که در چند سال اخیر به برازجان شده
1394/10/24 - 14:50
2
16
باسلام خدمت"اين نيز بگذردعزيز"
زمستان مي گذرد و روسياهيش براي ذغال
عزيزم مشكل جاي ديگر است شما انگ به اقاي عبدالهي مي زنيد، صحبت اقاي عبدالهي شايد شما را بد اخور كرده باشد.
1394/10/24 - 12:53
2
11
دوست عزیز که گفته اید ..... سر در آخور ......

هنوز جناب عبدالهی را نشناختید - ادبیاتتان را نپسندیدم *

سفارش تو ذات خالق نیست که اینگونه تاختید - محدود کسانی است که حق گوست
1394/10/24 - 09:55
32
2
جناب عبدالهی سلام
همچون شما خوب می دانم که شخص مرتبط با بند 2 بسته شماره دو جنابعالی کیست. من هم دقیقا بخاطر همین تز و طرح (فرمانداری ویژه) نه با ایشان همراه می شوم و نه رایم را در سبدش می گذارم هرچند که هر دو در یک جبهه فکری هستیم. اما .......................

اما جناب عبدالهی در بیان بند 2 یا شما ناصواب متوجه شده اید یا به شما آدرس اشتباه داده اند. فرمانداری ویژه دارای شرایطی است که تاکنون کل شهرستان دشتستان هم حائز شرایط لازم جهت کسب آن نشده تا چه رسد به هر یک از بخش های 6 گانه شهرستان.

اینکه گفته اید قولش را به اهالی دو بخش داده، ترفندی است از جانب جنابعالی که هم توهین به شعور مردمان ان دو بخش کرده اید و هم نیشخندی به آن نامزد زده اید.

اما بزرگوار اگر نمی دانید خوب بدانید و آگاه باشید که مردمان این بخش ها سالیان سال است که نیک می دانند فرمانداری ویژه چیست و چه شرایطی دارد و دشتستان در شرایط فعلی شرایط ارتقا به فرمانداری ویژه را ندارد.

جناب عبدالهی بدانید و آگاه باشید تز و طرح فرمانداری ویژه که توسط آن کاندیدای خاص ارائه شده نه تنها مطالبه و مورد تقاضای اهالی بخش های مورد نظر نیست بلکه اتفاقا آرزوی دست نیافتنی برازجان نشین ها برای جلوگیری از انتزاع دشتستان بزرگ! و ممانعت از ارتقاء بخش های حائز شرایط به شهرستان جدید است. لذا به همین تنها یک دلیل هم که شده بایستی برازجان نشین ها بیشتر با وی همراه شوند تا دیگر بخش ها.

آقای عبدالهی اگر در میان مردمان و ساکنان بخش های مختلف دشتستان رفته اید و با آنها هم دم شده باشید به نیکی باید بدانید که خواسته دیرینه و بحق انها برای دست یافتن به رفاه نسبی در مقوله های مختلف بهداشتی و درمانی، آموزشی و ... توسعه یافتگی و برخورداری از امنیت، همان ارتقاء به شهرستان است.

در پایان جناب عبدالهی! شما سر در آخور چه کسی دارید که چنین رو به ویژه و سفارشی نویسی آورده اید.

هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من
پاسخ: آقای عبداللهی را تا آنجا که اتحاد جنوب می شناسد نه سر در آخور کسی دارد و نه حاضر به سفارشی نویسی است.
1394/10/23 - 23:04
0
4
احسنت احسنت . /ب1
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 17 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 21 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...