امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 02 دي 1394 - 08:15

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! آینده در روز تولدتان به چشمتان مرموز و ناشناخته می آید و نمی دانید که چه برایتان پیش خواهد آمد. خونسردی و آرامش خود را حفظ کنید، تا نیمه های ماه این تردید و نگرانی نسبت به آینده برطرف خواهد شد. با فرا رسیدن زمستان قادر خواهید شد تصمیم گیری های بزرگی که به تاخیر می انداخته اید را انجام دهید و به سوی آینده ای روشن و موفق گام بردارید. اعتماد به نفس و شور و هیجان شما دیگران را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. رویاپردازی در مورد آینده به شما این امکان را می دهد که برای رسیدن به آنچه که می خواهید برنامه ریزی کنید، پس از خیال پردازی در مورد آینده هراسی به دلتان راه ندهید، زیرا این اولین قدمی است که باید در راه رسیدن به خواسته هایتان بردارید. این کار آغازی کوچک برای تغییری بزرگ خواهد بود. ولی باید صبور باشید تا به نتیجه هایی که می خواهید برسید تا تابستان آینده رویاهایتان کم کم به حقیقت خواهند پیوست.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز به طور کلی باید برای شما روز خوب و لذت بخشی باشد. دیگران از شخصیت شما لذت می برند و شما احساس می کنید که به خاندانی اشرافی تعلق دارید. زیباترین لباس هایتان را بپوشید و به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. این کار همیشه باعث می شود که حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. شما پادشاه امروز و تمام روزهای دیگر زندگی خود هستید، پس قوانین آن را خودتان تعیین کنید و در انجام این کار خلاق، شرافتمند و انعطاف پذیر باشید و زیادی سخت گیری نکنید. امروز با پرداختن به چیزهای مختلفی که حواستان را پرت می کنند هر لحظه از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید، ولی با این کار شاید رئیستان را در محل کار از خودتان عصبانی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فکر می کنید که همه چیز تحت کنترل شما قرار دارد و با آرامش روزتان را پیش می برید و هوشیاری و بازدهی شما در حداکثر میزان ممکن خود قرار دارد. ولی یک اتفاق ناگهانی ممکن است باعث شود نسبت به انتخاب های این چند وقت اخیر دچار تردید شوید. حقیقت این است که شما نمی توانید اتفاقاتی که در گذشته افتاده اند را باطل کنید. ولی اگر وقتتان را بیش از حد صرف فکر کردن به اتفاقات گذشته نکنید، خواهید توانست تعهداتی که داده اید را اجرا کنید. امروز با خونسردی خاص خودتان می توانید دیگران را در بحث ها به اشتباه بیندازید و هر کسی را لایق اعتماد خود نمی دانید. در روابط عاطفی نشان دادن آسیب پذیریتان به طرف مقابل شرط اول ایجاد روابط عاطفی عمیقتر است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز آنقدر در رابطه با برنامه هایی که برای آینده تان دارید هیجان زده هستید که اصلا صبر و طاقتی ندارید و نمی توانید یک جا بند شوید. متاسفانه این که مثل یک توپ به در و دیوار بزنید و یک جا بند نشوید حتی اگر هیجان انگیز باشد هم برای شما نتایج چندان رضایت بخشی به همراه نخواهد داشت و باعث رسیدن شما به اهدافتان نخواهد شد. از این همه انرژی که در وجود خود احساس می کنید به درستی استفاده کنید و کارهایی که به عهده تان هستند را انجام دهید. سعی کنید بیش از اندازه برنامه ریزی های گسترده نکنید و وعده و وعیدهای بی پایه و اساس به دیگران ندهید، وگرنه پس از فروکش کردن این همه انرژی پشیمان خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

برنامه امروزتان را خیلی دقیق و با احتساب جزئیات ننویسید! امروز ممکن است در برنامه هایتان تغییراتی پیش بینی نشده به وجود بیایند که اگر برنامه تان خیلی دقیق چیده شده باشد و برای تمام ساعات روزتان برنامه ای چیده باشید تمام کارهایتان بهم خواهند ریخت. به ویژه در ساعات اولیه صبح احتمال بروز اتفاقات غیر مترقبه بیشتر خواهد بود. به خودتان فشار نیاورید، لازم نیست در یک روز این همه کار کنید. رم هم یک شبه ساخته نشد. روزتان را با خیال راحت و بی استرس شروع کنید و به خودتان سخت نگیرید. امروز ممکن است چیزهایی که ترجیح می دهید فعلا از دیگران مخفی کنید به صورت ناگهانی افشا شوند، ناراحت نباشید، دلیلی برای مخفی کردن واقعیت وجود ندارد.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در دست گرفتن کنترل کارها و دادن نظم و ترتیب به برنامه هایتان بسیار آسان خواهد بود و می توانید احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان و توانایی هایتان در انجام کارها پیدا کنید. فقط این نکته را یادتان باشد که هر کاری که اکنون انجام دهید اثراتی طولانی مدت روی شما و آینده تان خواهد داشت. مسائل جدی و مهمی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را فراموش نکنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید به نفع خودتان خواهد بود. قبل از این که حرفی بزنید که از گفتن آن پشیمان شوید از دوستان و همکارانتان نظرشان را بپرسید و ببینید آنها چه فکری می کنند. اعتماد به نفس مثبتی که طی چند هفته گذشته در خود تقویت کرده اید را حفظ کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

از لحاظ احساسی آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید و این در حالی است که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه های زیادی پیش رو دارید که شما را به خود فرا می خوانند و همه آنها را می خواهید و نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهنتان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آنموقع کمی صبر کنید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن را برای خودتان ممکن کنید، بهتر است منطقی باشید. سیر کردن در عالم خیال و رویا هیچ کمکی به شما نخواهد کرد تا به اهدافتان برسید. با یک استراتژی دراز مدت و منطقی خواهید توانست به خیلی از خواسته هایتان برسید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

از این که از حدود و مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده اید فراتر بروید وحشت دارید. ولی اگر این کار را نکنید چیزهای خیلی زیادی را از دست خواهید داد. یادتان باشد که در زندگی باید ریسک کرد. امروز شاید فرصتی پیش بیاید تا با شریک زندگیتان در مورد نیازهای برآورده نشده تان حرف بزنید، ولی مواظب باشید که با بیان کردن تمامی نیازهایتان به یک باره شاید باعث شوید که به احساسات طرف مقابلتان ضربه وارد شود. این کار را به مرور زمان هم می توانید انجام دهید. دوست دارید امروز بی آن که احساس گناه کنید کمی به خودتان استراحت بدهید، ولی از طرفی تعهدی که نسبت به کار و وظایفتان احساس می کنید مانع شما می شود. شما استاد برقراری تعادل هستید، پس دست به کار شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح ممکن است اوضاع زیاد روبراه نباشد و در وضعیتتان ثباتی وجود نداشته باشد. با این حال نباید نگران باشید، چرا که با پیش رفتن روز وضعیت بهتر خواهد شد. اگر برایتان امکان دارد حتی بهتر است امروز صبح در خانه مانده و هیچ کاری نکنید. با این کار هم می توانید استراحت کاملی داشته باشید و هم بخش ناسازگار روز را در آرامش منزل پشت سر بگذارید. این کار باعث می شود انرژی مثبت درونتان را فعال کنید و بتوانید بعداز ظهر بازدهی بیشتری داشته باشید. سعی کنید امشب فعالیت های اجتماعی را در برنامه خود قرار ندهید و به جای پرت کردن حواستان از چیزهایی که ذهنتان را درگیر می کنند کمی با خودتان و افکارتان خلوت کنید. عوض کردن طرز فکرتان همه چیز را تغییر خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر کسی از شما تعریف می کند با روی باز حرف های او را پذیرفته و آنها را فقط به عنوان کلماتی بی معنی در نظر نگیرید. شما هم سعی کنید که سخاوتمند باشید و با کلمات خوشایند خود او را خوشحال کنید. این کار برای شما هیچ هزینه ای به همراه ندارد ولی برای طرف مقابلتان به اندازه یک دنیا می تواند ارزش داشته باشد. اگر احساس می کنید که خیلی حال و حوصله ندارید خودتان را سرزنش نکنید، همه ما گاهی به استراحت نیاز دارید. ممکن است سر و کله عشق قدیمی شما پیدا شود و برخی احساسات قدیمی را در شما زنده کند. ولی یادتان باشد بعضی چیزها بهتر است در حد یک خاطره شیرین باقی بمانند.

فـال روزانـه - Daily Omen

آنقدر نگران مشکلات موجود در محل کارتان شده اید که نمی توانید از هیچ چیزی لذت ببرید. بجای آنکه ذهنتان را این همه درگیر این مسائل کنید از همکارانتان بخواهید که در این رابطه به شما کمک کنند و از همفکری آنها بهره ببرید. امروز روابط شما قاعدتا باید خوب پیش بروند. چنانچه با کسی که به او اعتماد دارید ارتباط برقرار کنید قادر خواهید بود به ثبات احساسی دست پیدا کنید. اگر این فرد در درجه اول به نظر سرد و بی اعتنا رسید هم نا امید نشوید. فاصله موجود به شما اجازه می دهد که خودتان را نشان دهید. انرژی بیشتری به اطراف منتقل کنید و ایده ها و افکاری که دارید را بیان کنید تا به او هم فرصت بدهید شما را شناخته و نسبت به شما اطمینان پیدا کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید روزی طولانی تر داشته باشید. هر چند ترک کردن تختخواب گرم و نرمتان کار ساده ای نخواهد بود، اما پاداشی که این کار برایتان خواهد داشت ارزش این را دارد که کمی سختی به خودتان بدهید. کمی خوشگذرانی با یکی از دوستانتان و یا کسی که دوست دارید می تواند به شما کمک کند که حال و هوایتان عوض شود و با انرژی بیشتری به مسیرتان ادامه دهید. حتی اگر کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن داشته باشید هم این فرصت را از دست ندهید و مطمئن باشید که نه تنها به انجام شدن کارهایتان لطمه ای وارد نمی کند، بلکه به بهتر انجام شدن آنها نیز کمک خواهد کرد. حتی اگر کمی از کارها برای فردا باقی بمانند هم لبخند روی لب هایتان ارزش آن را خواهد داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دریکی از روابط شخصی و یا کاریتان ممکن است طرف مقابلتان بخواهد شما را به انجام کاری مجبور کند که تمایلی به انجام آن ندارید و یا آمادگی لازم برای آن را ندارید و این موضوع باعث ایجاد فشار و استرس خواهد شد. اگر نسبت به این که توانایی انجام کاری که از شما خواسته می شود را دارید تردیدی در دلتان وجود دارد این موضوع را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. داشتن صداقت رمز رسیدن به موفقیت در هر نوع رابطه ای است. امروز ممکن است به چیزی یا کسی چسبیده باشید که انگار می خواهد از دست شما فرار کند. این کار شما مثل این است که بخواهید یک ماهی خیس را با دست بگیرید. هر چقدر آن را محکمتر در دستانتان فشار دهید احتمال این که از دستتان لیز بخورد و در برود بیشتر است.
 


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 14 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تحقق دفاع مشروع
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...