امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 آذر 1394 - 08:11

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال وارد مسیر جدیدی از زندگی خواهید شد. زندگی شما پر از عشق می شود و به آنچه همیشه در رویاهایتان می دیدید، خواهید رسید. پس آغوش تان را برای به دست آوردن چیزهای جدید باز کنید اما مراقب باشید زیرا هنوز با شرایط جدید کاملا آشنا نیستید و از پیچ و خم های آن اطلاعی ندارید. ممکن است گاهی به ذهن تان برسد که روند قدیمی زندگی خود را پیش بگیرید اما در نهایت خودتان را به دست سرنوشت می دهید تا خود آینده شما را رقم بزند. شما تنها یک بار در این زمین زندگی خواهید کرد پس چرا آنطور که دل تان می خواهد، تصمیم نمی گیرید. در ماه اسفند خبر خوبی به شما می رسد، خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز روز مناسبی برای بی هدف چرخیدن نیست، بلکه باید به دنبال کارهایی که مسئولیت آنها را پذیرفته یا آنها را به تعویق انداخته اید، باشید. تنبلی نکنید و مطمئن باشید که پس از اتمام آنها وقت برای خوشگذرانی بسیار است. ذهن تان را از فکرهای منفی خالی کنید تا بتوانید به خوبی تمرکز کنید. نسبت به افرادی که می خواهند به شما نزدیک تر شوند، احساس مثبتی پیدا کرده اید و دوست دارید قلب تان را پیش آنها باز کنید. پس به دعوت و پیشنهادهای آنها جواب مثبت دهید اما زود تصمیم نگیرید و قبل از هر قول و قراری خوب فکر کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.
فـال روزانـه - Daily Omen

سعی کنید امروز بر احساسات خود کنترل داشته باشید زیرا ممکن است ناگهان عصبانیت تان فوران کند و به خودتان یا دیگران آسیب برسانید. اعتدال کلید موفقیت تان در چنین روزی است. شما همیشه میان اطرافیان تان فردی مورد احترام هستید پس آن را با رفتاری غیر منطقی از دست ندهید. بالاخره فرصت آن را پیدا می کنید تا با فردی که به او علاقمند هستید، وعده دیداری بگذارید. اما در گرفتن تصمیم عجول نباشید. خودتان را در موقعیت های مختلف بگذارید و ببینید که آیا باز هم همان احساس را دارید، سپس تصمیم بگیرد.


فـال روزانـه - Daily Omen


حس می کنید که فردی قصد از بین بردن خوشی هایتان را دارد،  این احساس ممکن هست آنقدر شدت یابد که غافلگیرتان کند اما یادتان باشد که شما در چه مقام و موقعیتی هستید پس سعی کنید از این شرایط فاصله بگیرید و خودتان را درگیر نکنید. شما مسئول شادی دیگران نیستید پس از آنها هم انتظار نداشته باشید. اگر می خواهید طعم آرامش را بچشید، بهتر است سرتان در کار خودتان باشد. اگر چه شما  همیشه سعی می کنید که بر احساسات خود کنترل داشته باشید اما امروز در این کار ناموفق هستید. زمان خوبی است تا راز دلتان را پیش عشق تان فاش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سرتان حسابی شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما یادتان نرود که پس از اتمام تمام آنها کمی استراحت کنید. بد نیست با دوستان تان تماس بگیرید و امشب دورهم جمع شوید. فرصت آن پیش آمده تا به یکی از آرزوهای خود دست یابید. اگر به فردی علاقه دارید، به زودی رابطه شما به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت. از این زمان نهایت استفاده را بکنید و بیشترین لذت را ببرید زیرا همیشه در زندگی رخ نمی دهد. چه در خانه یا چه در بیرون از آن، این شادی را جشن بگیرید.
فـال روزانـه - Daily Omen

قبل از شروع کردن پروژه جدیدی، سعی کنید  به کارهایتان کمی نظم و ترتیب دهید. اطرافتان را سروسامان دهید تا بتوانید به خوبی بر هر آنچه می خواهید، تمرکز کنید. تنها در این صورت است که احساس شادابی خواهید کرد و با انرژی وافر می توانید دست به اقدامات جدید بزنید. اگر مجرد هستید، امروز در محیط کار فردی توجه شما را به خود جلب می کند. او آنقدر برایتان جذاب است که حس می کنید یک بازیگر هالیوودی در مقابل تان ایستاده. از ندای قلب تان کمک بگیرید تا راه درست را به شما نشان دهد.
فـال روزانـه - Daily Omen

شاید امروز کمی عصبی به نظر برسید اما نگران نباشید زیرا این احساس می تواند برایتان مفید باشد و شما را نسبت به مسائل واقع بین تر کند. قبل از بستن هر قول و قراری، از توانایی خود اطمینان یابید، آیا می توانید سر حرف تان باشید یا خیر؟ اجازه ندهید تصویری که دیگران از شما در ذهن شان ساخته اند، تغییر کند و نزد آنها فردی بدقول شوید. یادتان باشد که در رابطه عاطفی گاهی باید عقب ایستاد و فاصله گرفت. این موضوع جای هیچ نگرانی ندارد. پس سعی کنید از تنهایی خود نیز لذت ببرید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

احساسات شما امروز گل می کند طوری که می خواهید پایتان را از هر آرزویی فراتر بگذارید. حس می کنید می توانید پرواز کنید و آنچه را که می خواهید به دست آورید. شاید دیگران بخواهند شما را از جایی که هستید پایین بکشند و با واقعیت روبه رو کنند اما اجازه ندهید هیچ کس این احساس خوب را از شما بگیرد. شما و شریک زندگی تان در موضوعاتی با هم اختلاف نظر دارید. هر دوی شما دچار یک سوتفاهم شده اید و این موضوع میان شما فاصله انداخته است. گفتگو تنها راه حل مشکل شماست پس برای آن درنگ نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بهتر است خودتان را عقب نکشید. شما درست در جایی هستید که باید باشید و توانایی هایتان نیز بسیار است پس به جای شنیدن حرف های این و آن بهتر است به دنبال چیزهایی که برای انجام پروژه تان بدان ها احتیاج دارید، باشید. شما در این کار به موقفیت خواهید رسید پس از همین حالا این پیشرفت را جشن بگیرید. در رابطه عاطفی خود احساس خفگی می کنید و دلیل آن هم مشکل اخیری است که برایتان پیش آمده، اما بهتر است به جای بگومگو، به جنبه های مثبت رابطه نگاه کنید. گیر دادن به چیزهای کوچک و بی اهمیت شما را به هیچ جایی نمی رساند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز باید مراقب حرف هایتان باشید. اگر چه جواب تمام سوال ها را می دانید اما بهتر است زبان خود را نگه دارید و به جای گوینده، شنونده خوبی باشید. امروز توانایی این را دارید که بر اطرافیان تان تاثیر بگذارید، از این فرصت برای پیشرفت خود استفاده و ایده های خود را بیان کنید. بهتر است به رابطه عاطفی خود جدی تر بیاندیشید. شاید نظر شما از نظرات دوستان، همکاران یا حتی خانواده خود متفاوت باشد اما آنچه باید به دنبالش باشید، تنها ندای قلب تان است. شما مصلحت کار خود را بیش از دیگران می دانید پس شک به دل راه ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تعجب نکنید اگر امروز نیرویی شما را به سمت جلو هل داد. انرژی زیادی در فضا پراکنده است که بر شما تاثیر خواهد گذاشت اما باید بدانید که چگونه مهارت هایتان را در استفاده از آنها به بهترین نحو به کار گیرید. شما می توانید بر هر چیز و هر کسی که می خواهید تاثیر بگذارید پس درنگ نکنید. دعوای اخیر با شریک زندگی تان شما را نگران کرده است و این باعث شده که برای دوری از این شرایط خودتان را با کارِ بیشتر سرگرم کنید یا مدت زمان بیشتری را خارج از خانه بگذرانید اما  یادتان باشد که گفتگوی صادقانه تنها راه حل شماست پس وقت خودتان را با سکوت هدر ندهید و شرایط را بدتر از این نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بهتر است کمی خودتان را جمع و جور کنید و با تمرکز بفهمید که واقعا چه  می خواهید و چه در ته دلتان می گذرد. اگر به ندای قلب تان گوش کنید، حتما موفق و خوشنود خواهید شد. شما و عشق تان باید کمی جدی تر به رابطه خود فکر کنید. اگر می خواهید رابطه خود را قوی تر از اکنون سازید، بهتر است در مورد روند و چگونگی آن با یکدیگر حرف بزنید. حرف زدن مدام در مورد زمان حال، کار به جایی نمی برد. شاید سختی های زیادی در مقابل تان قرار داشته باشد اما جنبه های مثبت رابطه را هم در نظر بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سعی کنید انرژی خود را به جای این که صرف عصبانیت کنید، در مسیر درستی پیش برانید. این کار برایتان سخت نیست زیرا از آنچه انجام می دهید و آنچه بدان احتیاج دارید، آگاهید. سعی کنید قبل از شروع هر کاری برای آن برنامه ریزی کنید و با یک هدف راسخ به جلو روید تا به مراد دلتان برسید. اگر به خودتان اعتماد داشته باشید، تما کارها به خوبی پیش خواهد رفت. همیشه واقعیت، آنچه شما می بینید نیست، بهتر است گاهی عمیق تر نگاه کنید. اگر در رابطه عاطفی خود احساس ناراحتی می کنید، خودتان را گول نزنید و دست از سکوت بردارید. به جای آن به دنبال دلیل این احساس و راه حلی برای آن باشید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 9 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 21 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...