امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 آذر 1394 - 08:07

فال روزانه پنج شنبه 26 آذر 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان ممکن است عشق خیی ناگهانی به سراغتان بیاید. شاید این اواخر آنقدر تنها مانده باشید که فکر کنید تنهایی در سرنوشت شما نوشته شده است و باید تا همیشه تنها باقی بمانید، ولی اگر خودتان اجازه دهید شرایط دارد تغییر پیدا می کند. شخصی که حتی فکرش را هم نمی کردید به صورت خیلی اتفاقی و ناگهانی سر راهتان قرار خواهد گرفت. البته خیلی زود هم تسلیم نشوید، اول ببینید احساستان چه می گوید و سپس به خودتان وقت بدهید تا طرف مقابلتان را بشناسید. به او به اندازه کافی وقت بدهید تا خودش را ثابت کند، ولی بیش از اندازه خودتان را معطل نکنید. تا رسیدن بهار اگر از طرفتان اطمینان نیافته بودید بهتر است این رابطه را هر چه زودتر قطع کنید. مطمئنا قرار نیست تنها مسئله مهم امسالتان عشق و عاشقی باشد، موفقیت های مهم کاری و تحصیلی نیز در انتظارتان هستند، به شرط آن که با اعتماد به نفس کاذب بیخیال تلاش و کوشش کافی نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همه روی شما حساب می کنند و انتظار دارند کارها و وظایفتان را به نحو احسن انجام دهید. این که بخواهید تنها کارها را از سر خودتان باز کنید و آنها را از لیست وظایف امروزتان خط بزنید کافی نیست و باید در انجام  مسئولیت هایتان رفتاری متعهدانه از خودتان نشان بدهید. این کار شاید امروز برای شما کمی خسته کننده و حتی زمانبر باشد، ولی نتایجی که بعدا به دست خواهید آورد ارزش زمانی که صرف می کنید را دارد. امروز خواهید توانست مشکلات اقتصادی خود را با کمک فردی که از لحاظ سنی از شما بزرگتر است حل کنید و با گوش دادن به توصیه های او خواهید توانست نگرشی منطقی و کاربردی با اثراتی پایدار نسبت به این مسائل پیدا کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی دارید تا جای ممکن تظاهر به روبراه بودن اوضاع نکنید و مشکلات غامض موجود در روابطتان را مورد بررسی قرار داده و با پی بردن به عمق موضوع آنها حل کنید. ولی وضعیت موجود چیزی نیست که بتوان جواب آن را به سرعت پیدا کرد و تنها در دراز مدت می توانید به عمق آن پی ببرید. پس عجله نکنید و اجازه دهید اوضاع به مرور زمان و خودبخود روبراه شود. تعجبی ندارد که هر چه بیشتر از عمر یک رابطه می گذرد معنا و عمق بیشتری پیدا می کند. سعی کنید اگر کار عقب افتاده ای دارید تا قبل از ظهر آن را به انجام برسانید تا بتوانید با خیال راحت از آخر هفته تان لذت ببرید و نگران کارهای انجام نشده تان نباشید.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز نمی توانید حضور دیگران در اطراف خود را نادیده بگیرید، زیرا آنها درس های مهمی دارند که به شما بدهند. شاید حرف زدن با دیگران در ابتدا به نظرتان خیلی خوشایند نیاید، ولی اگر به جای گرفتن حالت دفاعی با آرامش حضور آنها را در اطراف خود پذیرفته و رفتاری مناسب با آنها داشته باشید پذیرفتن آنها کم کم برایتان راحت خواهد شد. نیازی نیست بلافاصله عکس العمل نشان دهید، تنها کافی است به حرف آنها گوش کنید. اجازه ندهید عقل و منطقتان جلوی محکمتر و عمیقتر شدن رابطه عاطفیتان را بگیرد. وقتی در این زمینه ها شک و تردید دارید بهتر است به ندای قلبتان گوش کنید و تسلیم حرف های عقلتان نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز نمی خواهید تحت تأثیر انرژی منفی هیچ کسی قرار بگیرید، به ویژه اگر خودتان بطور مستقیم هدف این منفی گرایی قرار بگیرید. با این حال نگذارید این احساس باعث شود که تمامی حرف های آنها را بی آن که حتی به آنها گوش کنید نشنیده بگیرید، شاید چیزهای ارزشمندی برای گفتن داشته باشند. تنها کافی است به آنها به اندازه کافی زمان بدهید تا نیات واقعی خود را بیان کنند. خوشبختانه شما می توانید هر مانعی که سر راه بیان کردن احساسات واقعیتان قرار بگیرد را از میان بردارید. اگر می خواهید احترم دیگران را به دست بیاورید اولین قدمی که باید بردارید این است که با صداقت کامل رفتار کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

پنهان کاری هایی که در حال حاضر در محل کارتان می کنید خیلی منطقی و عاقلانه است، زیرا شما نمی خواهید احساساتتان روی عملکردتان در محل کار تأثیر بگذارند. شما ترجیح می دهید افکار و احساسات خودتان را فعلا بیان نکنید تا فرصت مناسب تری که با یکی از دوستان صمیمیتان تنها شوید و سفره دلتان را پیش او باز کنید. با این حال شما در مخفی کردن احساستان خیلی خوب عمل نمی کنید و برای دیگران عجیب است که چرا تظاهر می کنید همه چیز روبراه است. سعس کنید در اولین فرصت ممکن با فردی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است صحبت کنید تا این بار سنگین از روی دوشتان برداشته شود و بتوانید از آخر هفته خود لذت ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen

رویکرد منطقی و کاربردی شما نسبت به زندگی شما را قادر می سازد که احساسات خود را، با وجود این که امروز به شدت در جوش و خروش هستند مدیریت کنید. شما مجبور نیستید آن چه در ذهنتان می گذرد را با همه در میان بگذارید. با این حال سرکوب کردن احساستان نیز ایده چندان خوبی نیست و در دراز مدت شما را از پای در خواهد آورد. رویاهای دست نیافته و ترس های خودتان را مورد بررسی قرار دهید؛ فکر کردن به آنها از شدتشان کم خواهد کرد و به شما این اجازه را خواهد داد که از آنها گذشته و به مسائل مهمتر زندگیتان بپردازید. شما آدمی نیستید که زود عاشق شوید، ولی اگر عاشق شدید به این سادگی ها دست بردار نیستید، ولی آیا در رابطه فعلیتان این کار درست است؟

 فـال روزانـه - Daily Omen

تعجبی ندارد که با داشتن تصویری بهتر از خودتان و تبدیل شدن شک و تردیدهایتان به یقین احساس خوشبختی شما چند برابر خواهد شد. امروز برای شما می تواند با کسب درآمد بسیاری همراه باشد، پس از آن برای فعالیت های اقتصادی به خوبی استفاده کنید. شاید موفقیت فعلا آن طوری که انتظارش را دارید به ساغ شما نیاید، ولی تنها کاری که باید بکنید این است که رویاهای بزرگ در سر داشته باشید و به چیزهای کوچک دل خوش نکنید. دنبال کردن رویاهایتان می تواند تمام زندگیتان را دگرگون کند. در هر صورت یادتان باشد که این تحول یک شبه اتفاق نمی افتد و برای رسیدن به خواسته هایتان باید صبور باشید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر نیازهایتان آنقدر شدید و پیچیده هستید که شاید ترجیح دهید اصلا آنها را نادیده بگیرید. از طرفی هم حسی از درون به شما هشدار می دهد که احساسات خود را برای هر کسی برملا نکنید و به هر کسی در این مورد اعتماد نکنید. بهتر است تا زمانی که فرد قابل اعتمادی که خودش را به شما ثابت نکرده است نیافته اید احساسات خود را با کسی در میان نگذارید. شما وقتی از صمیم قلب بخواهید کاری را انجام دهید حتی غیر ممکن ها را هم ممکن می سازید، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید. کافی است با خودتان صادق باشید و ببینید آیا آنچه برای به دست آوردنش دارید تلاش می کنید واقعا اولویت اصلیتان است؟

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نیاز شدیدی که به حل کردن فوری مشکلاتتان احساس می کنید ممکن است باعث شود از سر عجله به دنبال راه حلی اشتباه برای آنها بروید. با احتیاط قدم بردارید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید. اگر می خواهید در زمینه مسائل مادی پیشرفت نید باید به دنبال راه هایی خلاقانه برای کسب درآمد باشید که تا بحال زیاد مورد استفاده قرار نگرفته باشند. شما از طرفی می خواهید با عشق زندگیتان صادق باشید و از طرفی هم می خواهید وضعیت را زیاد جدی نکنید. ولی باید احساسات سردرگمی و آشفتگی خود را مورد رسیدگی قرار دهید و برای آنها راه حلی بیابید. اگر خواسته هایتان از طرف مقابل را بیان کنید خواهید دید که عکس العمل او ناخوشایند نخواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

تلاش های قبلیتان امروز به نتیجه خواهند رسید و همکارانتان شما را طوری کمک و همراهی خواهند کرد که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. شما امروز دیگران را با قدرت مدیریت و همچنین جذابیت خود می توانید به سادگی تحت تاثیر قرار دهید. وقتی حرف مسائل کاری در میان باشد شما بسیار جدی می شوید و سعی دارید خیلی زود هر مشکلی را از میان بردارید. اگر به کمک و یا راهنمایی دیگران نیاز دارید اجازه ندهید که غرور و خود بزرگ بینی مانع شما بشود. دیگران از این که بتوانند در رسیدن شما به موفقیت نقشی داشته باشند لذت خواهند برد. اگر تصمیم گرفته اید رابطه عاطفی خود را جدیتر کنید بهتر است قبل از این که خودتان همه چیز را ببرید و بدوزید طرف مقابلتان را هم در جریان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پشت آن ظاهر آرام و خونسرد، آنقدر ذهنتان فعال و فکرتان مشغول است که اطرافیان حتی حدسش را هم نمی توانند بزنند. ولی خوشبختانه آنها شما را آنقدر قبول دارند که حتی اگر از جهتی که در پیش گرفته اید هم مطمئن نباشند به شما اطمینان خواهند داشت. پس وقت خودتان را برای توجیه و توضیح اهداف و برنامه هایتان تلف نکنید و قدرت خود را روی پیشروی به سوی اهدافتان متمرکز کنید. رسیدن شما به موفقیت خودش همه چیز را توضیح خواهد داد و علامت سوال ها را از بین خواهد برد. وضعیت اقتصادیتان رو به بهبود است و این موضوع باعث خواهد شد قدرت، انرژی و مثبت نگری بیشتری در وجود خود احساس کنید و همین مسئله رابطه عاطفیتان را نیز تحت تاثیر خواهد گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

کم کم برنامه هایی که برای آینده خود دارید دارند در ذهنتان جان می گیرند و تکلیفتان با خودتان معلوم می شود، ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد این برنامه ها با دیگران حرف بزنید. دیگران هم فعلا علاقه چندانی به دانستن برنامه های شما برای آینده ندارند. انتظار نداشته باشید که بلافاصله به نتیجه مورد نظرتان برسید  کمی به خودتان فرصت بدهید و انتظارات خود را به حداقل برسانید. تنها کسی که لازم است توانایی هایتان را به او ثابت کنید خودتان هستید، پس خودتان را تحت فشار قرار ندهید. اکنون زمان خوبی برای تصمیم گیری در مورد آینده رابطه عاطفیتان می تواند باشد، پس عشقتان را به یک شام رمانتیک دونفره دعوت کرده و در مورد این موضوع حرف بزنید./ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 19 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...