امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 24 آذر 1394 - 08:00

فال روزانه سه شنبه 24 آذر 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر می خواهید امسال برای شما همراه با اکتشافات فراوان و پی بردن به حقیقت باشد سعی کنید روز تولدتان را با ماجراجویی آغاز کنید. برخی افراد نمی توانند از تنهایی خودشان لذت ببرند و از تنهایی گریزانند و برای لذت بردن از وقتشان به دیگران وابسته هستند و تنهایی برایشان همچون یک زندان است، ولی شما اینطور نیستید و خیلی خوب میتوانید سر خودتان را گرم کنید. پس اگر در روز تولدتان تنها بودید غصه نخورید و کاری کنید که از روز تولدتان نهایت لذت را ببرید. همه ما گاهی احساس تنهایی و دلتنگی می کنیم، ولی پاداش پشت سر گذاشتن این سختی ها ارزش تحمل کردن آنها را دارد. اگر در جستجوی عشق زندگیتان هستید باید یاد بگیرید که به خودتان فرصت دهید تا فرد مورد نظرتان را بیابید و تنها برای فرار از تنهایی تسلیم هوس های زودگذر نشوید. برای پیشرفت در زمینه کاریتان باید ببینید آیا اصلا کاری که دارید انجام می دهید را دوست دارید؟

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز این همه هیاهو و سر و صدایی که در اطرافتان است شما را خسته کرده و به نظرتان می رسد که همه بی وقفه دارند حرف می زنند و دائم چیزی برای گفتن دارند. ولی در واقع مسئله این نیست که چرا دیگران زیاد حرف می زنند. چیزی که شما را آزار می دهد این است که حرف هایی که می شنوید باب میلتان نیستند و شما را به اهدافی که دارید نزدیکتر نمی کنند. این که مدام تلاش کنید در مقابل این همه مانع و وقفه های پی در پی کارها را آنطوری که دلتان می خواهد پیش ببرید شما را خسته کرده است. ولی برخلاف آنچه خودتان اعتراض دارید غافلگیری خوشایندی در انتظارتان است و اگر مقاومت ها را پشت سر بگذارید تجربه ای فوق العاده در انتظارتان است.
فـال روزانـه - Daily Omen

این که سعی داشته باشید که رفتاری حرفه ای از خودتان نشان دهید ولی نتوانید کنترل کامل احساسات خود را در دست بگیرید کمی آزار دهنده به نظر می رسد. امروز احساس می کنید که دیگران با مشکلات خود دارند به حریم خصوصی شما تجاوز می کنند و هیچ فضای آزادی برای شما باقی نمی گذارند. بی آن که خودتان بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید در زندگی به دنبال مفهوم تازه ای می گردید. اگر از وضعیت فعلی خود در محل کارتان راضی نیستید نگران نباشید. همه چیز در حال تغییر است و نباید بگذارید احساسات فعلیتان روی نگرشی که نسبت به آینده دارید اثری منفی بگذارد. پرداختن به مسائل معنوی می تواند به شما در یافتن پاسخ هایی که به دنبالشان هستید کمک کند.


فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که ممکن است شما یکی از آن افراد خوشبختی باشید که از کار خود لذت می برند، اگر کارتان احساس امنیتی که به آن نیاز دارید را به شما ندهد احساس نگرانی و استرس خواهید داشت. خوشبختانه مزایای مثبتی که کارتان دارد بیش از بی ثباتی ها و نگرانی هایی است که احساس می کنید. چسبیدن به گذشته مانع برداشتن قدم بعدی شما به سوی آینده ای بهتر می تواند باشد و دانستن این که در کدام جهت می خواهید پیش بروید اعتماد به نفس بیشتری به شما خواهد بخشید. یادتان باشد که خوشبختی و سعادت با کسانی همراه است که شجاع باشند و تجربیات تلخ گذشته باعث ترس و انزوای آنها نشوند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز به هیچ عنوان نمی توانید تصمیم بگیرید که چکار باید بکنید، زیرا نمی توانید نیاز شدید خود به داشتن احساس استقلال را کنترل کنید. این وضعیت که برایتان ناشناس است می تواند در ابتدا در شما ایجاد وحشت کند، زیرا وقتی در یک رابطه عاطفی پایدار هستید احساس امنیت بیشتری می کنید و برای رسیدن به حس استقلال ممکن است مجبور شوید ثبات عاطفی خود را به خطر بیندازید. بهترین کاری که می توانید در حال حاضر انجام دهید این است که با وحشت هایتان روبرو شده و مسیری که قلبتان می گوید را در پیش بگیرید. اگر قرار است بعد از ساعت کاری با عشقتان دیدار داشته باشید اجازه ندهید کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید برنامه هایتان را بهم بزنند.
فـال روزانـه - Daily Omen

شما عاشق این هستید که بتوانید وقت بیشتری با اعضای خانواده تان بگذرانید، ولی در حال حاضر دوست ندارید خودتان را با رفت و آمدهای تکراری خانوادگی مشغول کنید. دلتان می خواهد فعالیت های تازه ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید. هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید و سپس بی آن که به خودتان فشار زیادی وارد کنید و یا تصمیماتی بزرگ بگیرید، با عزیزانتان همراه شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. از خودتان و از زندگیتان انتظارات بیهوده و بیش از اندازه نداشته باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر در محل کارتان راه حل های خلاقانه ای که برای مشکلات پیدا می کنید مورد استقبال قرار نگیرند ممکن است کمی عصبی شوید. خوشبختانه اگر صبور باشید و بتوانید رفتار خود را کنترل کنید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر می خواهید روز موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید کمتر به خودتان فشار بیتورید و بپذیرید که قرار نیست همیشه همه چیز همانطور که شما انتظار دارید پیش برود. انعطاف پذیری در نگرشتان می تواند همه چیز را به سمتی که شما دلتان می خواهد هدایت کند و به شما اجازه دهد پس از اندکی نقشه های اولیه تان را عملی کنید. وقتی به خانه می روید مشکلات موجود در محل کارتان را فراموش کنید و تنها به خانواده تان بپردازید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کنترل کردن احساساتتان کاری بسیار دشوار است و همین موضوع ممکن است باعث شود بدون داشتن برنامه قبلی چیزی را بخرید که از فکر کردن به آن قند توی دلتان آب می شود. به دست آوردن چیزهایی که دوست دارید کار بسیار خوبی است، ولی دنبال کردن رویاهای مادیتان رضایت خاطر دائمی برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر سادگی و دوری از تجملات مادی را برای خودتان در اولویت قرار دهید در دراز مدت از زندگیتان رضایت بیشتری به همراه خواهد داشت. اگر مدت زیادی است که برای خرید وسایل تازه برای خانه تان برنامه ریزی کرده اید اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است، به شرط آنکه ولخرجی نکنید و جیبتان را در نظر داشته باشید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان می دانند چقدر احساساتی می توانید باشید، با این حال هم انتظار این همه تغییرات ناگهانی در احساساتتان را ندارند. این تغییرات پی در پی حتی خود شما را نیز به تعجب وا خواهند داشت. خوشبختانه در حال حاضر نیازی به این نیست که توضیحی برای این احساسات خود پیدا کنید. شما نمی توانید به زور برای احساسات خود توجیه منطقی پیدا کنید؛ آنهایی که به شما اهمیت می دهند و دوستتان دارند در مورد شما قضاوتی نخواهند کرد. اگر کارهای اداری زیادی برای انجام دادن دارید خودتان را نگران آنها نکنید، اگر کمی حوصله به خرج دهید همه آنها را خواهید توانست انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

همکارانتان به همفکری شما و انرژی مثبتی که به آنها می دهید نیاز دارند، پس استقلال فکری خود و توانایی هایی که دارید را با افتخار تمام به دیگران نشان دهید. این موضوع شاید در ابتدا باعث شود کمی خجالت بکشید، ولی افکار و ایده آل های شما مورد تحسین دیگران هستند و این مسئله باعث می شود حس خوبی به شما دست دهد و چیزی را از دیگران مخفی نکنید. اگر بین مغز و قلبتان ناهماهنگی وجود دارد و نمی دانید کدام یک را باید انتخاب کنید بهتر است به باورها و اعتقادات خود رجوع کنید. خواندن مجلات و کتاب ها و تماشای فیلم هایی که در مورد مسائل معنوی هستند امروز به نظر شما بسیار جذاب هستند و چیزهای زیادی می توانید از آنها یاد بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کمتر چیزی می تواند شما را محدود کند، زیرا می توانید پتانسیل موجود در هر موقعیتی را ببینید. با این حال ترجیح می دهید زیاده روی نکنید و رویکردی متعادل به موقعیت های مختلف داشته باشید. فعلا بهتر است پای قلبتان را به میان بکشید و از خودتان بپرسید که واقعا چه می خواهید. یکی از اهداف تازه ای که برای خودتان تعیین کرده اید شاید به نظرتان کمی طاقت فرسا بیاید و به این فکر کنید که آیا اصلا رسیدن به آن امکان پذیر است. با وجود این که حواستان خیلی زود پرت می شود، اگر سعی کنید می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و به آنچه می خواهید برسید. در حال حاضر باید نسبت به مسائل مادی دقت ویژه ای داشته باشید و با احتیاط رفتار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که تغییراتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید دارند کم کم اتفاق می افتند، امروز ممکن است به این که اصلا هیچ پیشرفتی به سوی اهدافتان داشته باشید شک کنید. خوشبختانه این تردید و نا امیدی خیلی طبیعی و زودگذر است و طی روزهای آینده خود بخود برطرف خواهد شد. شما هم در این فاصله ذهنتان را روی چیزهایی متمرکز کنید که می خواهید اتفاق بیفتند و نه چیزهایی که از آنها وحشت دارید. قدرت تفکر مثبت خیلی بیشتر از آن چیزی است که خودتان فکرش را می کنید. اجازه بدهید که ایمانتان قویتر از ترس هایتان باشد. اگر در طول روز نتوانستید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید اشکالی ندارد، بعد از ساعت کاری به اندازه کافی وقت خواهید داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کارهای زیادی هستند که به توجه کامل شما نیاز دارند، با این همه باید آماده باشید که هر لحظه لازم شد تغییر جهت بدهید. نشان دادن عکس العمل اشتباه نسبت به اتفاقات غیر منتظره می تواند به سرعت تمام برنامه هایتان را به هم بریزد. با این حال اگر دیدید پیش رفتن بر اساس برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید غیر ممکن است سماجت به خرج ندهید. اگر انعطاف پذیری داشته باشید حل کردن مشکلات پیش پا افتاده ای که ممکن است پیش بیایند به هیچ عنوان کار سختی نخواهد بود. تا جای ممکن امیدوار باشید، برای هر چیزی آماده باشید و هیچ انتظاری هم نداشته باشید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۴ [حدود 24 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • حضور فعالانه آریاساسول در بزرگ‌ترین رویداد پلاستیک آسیا
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...