امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 13 آذر 1394 - 09:16

اتحادخبر: فال روزانه جمعه 13 آذر 1394

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان تمام بارهایی که در طول سال گذشته بر دوشتان بوده اند و با سنگینی خود سرعت شما را کم کرده و جلوی پیشرفتتان را گرفته اند دور بیندازید. وقتی این کار را انجام دهید احساس خواهید کرد که سنگینی تمام بارهای دنیا از شانه تان برداشته شده است. گاهی باید از پوست قدیمیتان خارج شوید و برای رشد و تبدیل شدن به آن کسی که می خواهید باشید پوست بیندازید و تولد امسالتان فرصتی فوق العاده برای این کار است، پس فرص را غنیمت بشمارید. هر روز نمی توان بار گذشته را رها کرد و تنها بخی روزها برای این کار مناسب هستند. با انجام این کار امروز را به تولدی دوباره برای خودتان تبدیل خواهید کرد. همراه با فرا رسیدن فصل زمستان فرصت های بیشتری برای شما به وجود خواهند آمد و اگر مجرد باشید احتمال یافتن عشق از هر چیز دیگری بیشتر است. داشتن ایده ها و نگرش های تازه همیشه جذاب است، ولی اثر آنچه در تولد امسالتان در شما به وجود می آید بیش از هر زمان دیگری می تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز داشتن ایده های بزرگ برای رسیدن به موفقیت کافی نیست، زیرا حتی اگر برنامه های خیلی خوبی هم داشته باشید در صورت عملی نکردن آنها و وقت نگذاشتن برای اجرای آنها به نتیجه مورد نظرتان نخواهید رسید. اگر کارها به سرعتی که انتظار دارید پیش نرفتند تسلیم نشوید. حرف زدن د مورد مشکلتان به شما کمک خواهد کرد که راحتتر در مورد قدم بعدیتان تصمیم بگیرید، به شرط آن که فردی که با او مشورت می کنید قابل اعتماد باشد و حقیقت را بدون هیچ قصد و غرضی به شما بگوید. اگر به تازگی رابطه عاطفی ناموفقی را پشت سر گذاشته اید بهتر است قبل از آغاز رابطه ای تازه به خودتان کمی فرصت داده و سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دوست ندارید کارهایتان را به همان روش قدیمی و خسته کننده انجام دهید و دوست دارید برای انجام هر کاری روش جدیدی پیدا کنید. ولی متاسفانه دیگران اشتیاق چندانی نسبت به این تغییرات نشان نمی دهند و روح سرکش شما را مورد حمایت خود قرار نمی دهند. درست است که با همکاری دیگران کارها بهتر انجام می شوند، ولی اگر می بینید آنها تمایلی به همکاری با شما نشان نمی دهند خودتان به تنهایی اقدام کنید. این طوری آزادی بیشتری دارید و وقتی تنهایی به هدف هایتان برسید هم لذت بیشتری از به دست آوردن آنها خواهید برد. شما از آن آدم هایی نیستید که به راحتی عصبانی شوید، پس به مشکلات پیش پا افتاده اجازه ندهید شما را نسبت به عشقتان خشمگین کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که از کار کردن خسته شده اید و دلتان می خواهد از آخر هفته خود لذت ببرید، متاسفانه امروز هم مجبور خواهید بود برنامه هایی که برای تفریح و سرگرمی دارید را کنار بگذارید و به کارهای عقب افتاده ای که دارید رسیدگی کنید. خوشبختانه انجام دادن کارهایتان آنقدرها هم که فکر می کنید خسته کننده نخواهد بود و کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت. به ویژه اگر بتوانید بجای حسرت خوردن و ناراحتی از این که مجبور هستید به کارهایتان برسید، در انجام کارها و مسئولیت هایتان کمی خلاقیت به خرج بدهید حتی ممکن است از انجام آنها لذت نیز ببرید. مجردها بهتر است چشم هایشان را خوب باز کنند تا مبادا موقعیت فوق العاده ای را از دست بدهند.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دوست هایتان روی حضور شما در جمع خود و به وجود آوردن جوی خوشایند در مهمانی های دوستانه حساب کرده اند. با این حال قبل از این که بتوانید به جمع آنها بپیوندید و در کنار آنها ساعاتی خوش را بگذرانید باید کارهای نیمه تمام خود را به انجام برسانید. شاید بعد از تمام شدن کارهایتان ترجیح بدهید که به جای بیرون رفتن و وقت گذرانی با دیگران در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر واقعا همین را می خواهید نگذارید دیگران شما را به انجام کاری که دوست ندارید مجبور کنند. شما این حق را دارید که از بعدازظهر روز تعطیلتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد استفاده کنید و مجبور هم نیستید به کسی جواب پس بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است روزتان را با محاسباتی غیر واقع انگارانه در مورد میزان کارهایی که می توانید تا پایان روز به انجام برسانید آغاز کنید. ولی با گذشتن ساعات اولیه روز این نگرش بلندپروازانه ممکن است جای خود را به بی حوصلگی بدهد. با این حال نقشه های قبلیتان را کنار نگذارید و طبق برنامه هایتان پیش بروید و تا جای ممکن به آنها عمل کنید. از فرصتتان استفاده کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه افراد زیادی برای به دست آوردن عشق و توجهتان تلاش می کنند، ولی این اصلا کار شما را برای ایجاد یک رابطه عاطفی پایدار راحت نمی کند، باید بتوانید کسی را بیابید که خودتان هم به او علاقه داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمرکز کردن بر روی وظایف و کارهایی که باید انجام دهید کار سختی به نظر می رسد و تمام کردن هیچ یک از کارهایی که شروع می کنید امکانپذیر به نظر نمی رسد. با این حال با گذشتن ساعات اولیه روز این حالت کمرنگ تر شده و می توانید برخی از کارهای که نیمه کاره رها کرده اید و به نظرتان بسیار مشکل می آمدند را به انجام برسانید. اگر دیدی که ذهنتان دارد از موضوع اصلی و کاری که دارید منحرف می شود بلافاصله هدف اصلیتان را به خودتان یادآوری کنید. داشتن پشتکار و اراده در حال حاضر کلید شما برای رسیدن به موفقیت است. با اراده تمام کارتان را ادامه دهید تا به نتیجه رسیده و بتوانید از ساعات پایانی روز همانطور که دوست دارید بهره ببرید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به هیچ عنوان از وضعیت موجود راضی نیستید و دوست دارید هر طوری که شده تغییری در آن ایجاد کنید، شاید حتی برای انجام این کار تصمیم بگیرید مهارت تازه ای را یاد بگیرید. اگر اصرار دارید که حتما این کار را انجام دهید حوزه جالبی را انتخاب کنید که کنجکاوی درونتان را ارضا می کند و به شما امکان آشنایی با چیزهایی را می دهد که تا کنون برایتان ناشناخته بوده اند. مطالعه در زمینه های هنری، روانشناسی و متافیزیک برای شما بسیار متناسب می تواند باشد. گاهی زندگی همچون رازی زیباست که باید آن را کشف کنید. ذهن شما به شدت درگیر بررسی گزینه های مختلفی است که برای داشتن یک رابطه عاطفی پیش رو دارید، باید سر و سامانی به افکارتان داده و  تصمیمتان را بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر احساس می کنید که در زمینه مسائل مادی یک جای کار را اشتباه رفته اید و اطلاعات مهمی را نادیده گرفته اید، امروز فرصتی فوق العاده برای پرداختن به این مسئله و پی بردن به اشتباهات احتمالیتان می تواند باشد. صحبت کردن با دیگران در این زمینه کمک بسیاری می تواند به شما کند و از تلف شدن وقتتان برای بررسی احتمالات غلط جلوگیری به عمل خواهد آورد. خوشبختانه پرسیدن سوالات صریح و مستقیم به پیدا کردن جواب های درست و از بین بردن تردیدهایی که احساس می کنید کمک زیادی خواهد کرد. برای رسیدن به حقیقت هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. البته یادتان نرود وقتی هم برای تفریح و استراحت کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen


شما ممکن است در حال حاضر از سرنوشتی که در انتظارتان است اطمینان نداشته باشید، با این حال تردیدی که احساس می کنید مانع ادامه دادن راهی که در پیش گرفته اید نخواهد شد. شاید در ابتدای کار ندانید دقیقا چه برنامه ای دارید، ولی با گذشتن اندکی از روز با آگاهی بیشتری قدم برخواهید داشت و نقشه هایتان در ذهنتان مجسم خواهند شد. اعتماد کردن به ندای قلبتان به شجاعت نیاز دارد، به ویژه این که آنها در حال حاضر با واقعیتی که دارید می بینید مطابقت ندارند. با این حال در پیش گرفتن راهی که خودتان فکر می کنید درست است در حال حاضر بیشتر از دنبال کردن راه دیگران برایتان موفقیت به ارمغان خواهد آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

داشتن هدف های بزرگ بخشی اساسی از جاه طلبی و بلند پروازی است، ولی پرورش امیدهای واهی و غیرمنطقی می تواند روزتان را خراب کند. داشتن شور و انرژی در کاری که انجام می دهید می تواند شما را فراتر از حد عادی توانایی هایتان ببرد و خوشبختانه شما در حال حاضر انرژی بسیاری در وجود خود احساس می کنید، با این حال باید مواظب باشید که دیر نشده باشد. پذیرفتن چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند به شما کمک می کند تا سردرگمی و تردید رادر وجود خود به حداقل رسانده و حداکثر بهره ممکن را از توانایی هایتان ببرید. بی تفاوتی بزرگترین شکنجه ای است که می توانید در حق طرف مقابلتان روا دارید، ولی هیچ چیزی را حل نکرده و تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر نقشه هایی بسیار منطقی در سر داشته باشید هم حفظ منطقتان و داشتن رفتار واقعگرایانه کاری بسیار سخت به نظر می رسد. خوشبختانه این موضوع لطمه ای به انجام دادن وظایفتان وارد نخواهد کرد، زیرا اصلا دوست ندارید وقتی به عقب نگاه می کنید ببینید هنوز هم طناب مسئولیت های قبلیتان به دست و پایتان بسته شده است. اگر احساس می کنید در خونتان به آدرنالین نیاز دارید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید به دنبال ماجراجویی و هیجان طلبی بروید، ولی نباید بگذارید این کار به وظایف و اولویت های اصلیتان آسیبی وارد کند. دنبال کردن رویاهایتان وقتی وجدانی آسوده داشته باشید بهترین کار ممکن می تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به انجام رساندن وظایفی که به عهده دارید کار بسیار سختی به نظر می رسد،زیرا ذهنتان شدیدا درگیر رویاها و خیال پردازی هایتان است. به جای این که چیزها را همان طوری که هستند بپذیرید آنها را آن طوری که دوست دارید باشند در ذهن خود تصور کنید. در حال حاضر قدرت درونیتان آنقدر زیاد است که می تواند آنچه خودتان درست می پندارید را به واقعیت تبدیل کند. البته این به شرطی است که برای تبدیل آنها به واقعیت نقشه ای در سر داشته باشید و اقدامی بکنید، قرار نیست هیچ جادویی صورت بگیرد. این خود شما هستید که با تلاش و کوشش در کنار نیروی درونیتان می توانید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۴ [حدود 4 ساعت قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۰۷ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • شفاف‌سازی آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سود سال 1402 آریا از طریق سجام واریز شد
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: لیلادانا 1 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 3 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 4 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 7 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 9 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...