کد خبر: 54280 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 آذر 1394 - 12:47
به میزبانی منطقه ویژه پارس؛ گردهمایی دو روزه مدیران تئاتر کشور در عسلویه آغاز شد

اتحادخبر: گردهمایی دو روزه مدیران تئاتر کشور به میزبانی منطقه ویژه پارس در عسلویه آغاز شد.

عسل

اتحادخبر: گردهمایی دو روزه مدیران تئاتر کشور به میزبانی منطقه ویژه پارس در عسلویه آغاز شد.

به گزارش اتحادخبر به نقل از مهر، نشست دو روزه مدیران انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌های کشور به میزبانی منطقه ویژه پارس در شهرستان عسلویه آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: منطقه ویژه پارس همواره یار هنر و فرهنگ در استان بوشهر بوده است و اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

حمیده ماحوزی از تلاش برای توسعه فرهنگی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: اگر چنین افرادی هنردوست در این بنگاه اقتصادی حضور داشته باشند، اهالی فرهنگ مهجور نخواهند بود.

وی با اشاره به همکاری‌های مدیرعامل منطقه ویژه پارس با مجموعه هنرمندان استان بوشهر، افزود: امیدواریم همچنان شاهد استمرار همکاری‌ها و کمک به هنرمندان استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه‌ای برای خلق آثار فرهنگی و هنری باشد.

وی با اشاره به اینکه حوزه نمایش استان بوشهر قدمتی حدود ۱۰۰ سال دارد، بیان کرد: در دیگر بخش‌های هنری نیز هنرمندان این دیار در سطح کشور دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

ماحوزی با اشاره به جایگاه ویژه استان بوشهر در بخش تئاتر آئینی، بیان کرد: تعزیه استان بوشهر در سطح کشور شناخته شده است و در هر یک از مناطق استان بوشهر شاهد برگزاری این آئین به صورت ویژه‌ هستیم./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/54280