امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 02 آذر 1394 - 09:06
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه؛

اتحادخبر: هر چه دارم، از ورزش است/ کسب 103 مقام ملی در سال جاری/ فعالیت 36 سمن در دشتستان/وجود 30 سالن ورزشی و 16 زمین چمن در دشتستان/افتتاح ورزشگاه تنگ ارم بعد از 15 سال انتظار/ انتخاب اداره ورزش و جوانان دشتستان به عنوان اداره برتر/همکاری پارس جنوبی از ورزش دشتستان/ واکنش آزاده به سخنان ضد و نقیض نماینده دشتستان...

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان در سالروز معارفه خود و در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت: نگاه ویژه ی استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان به ورزش دشتستان موجب شده تا امروز شاهد فضایی خوب در ورزش دشتستان باشیم.

هر چه دارم، از ورزش است
وی با اشاره به فعالیت های گذشته اش در زمینه سمن ها و ورزش دشتستان، گفت: امروز هر چه دارم از ورزش است و همین امر موجب شد تا به عنوان خدمتگذار مردم در حوزه ورزش و جوانان انجام وظیفه نمایم.
نادر آزاده خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان با وجود 6 بخش، 9 شهر، 189 روستا و با جمعیتی بالغ بر 230 هزار نفر که 90 هزار نفر آن جمعیت جوان هستند، دارای 80 هیئت ورزشی و 135 باشگاه ورزشی می باشد.



وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در دشتستان فعالیت داشتند، افزود: این آمار تا مهر ماه سال جاری به 8348 ورزشکار رسیده است که امید داریم آمار مذکور را به بالغ بر 10 هزار نفر تا پایان سال جاری برسانیم.

کسب 103 مقام ملی در سال جاری
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان در خصوص مدال آوران ملی نیز گفت: در سال گذشته 43 ورزشکار دشتستانی مقام ملی کسب کردند که این رقم به 103 مقام ملی در سال جاری افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 18 زمین چمن مصنوعی در دشتستان احداث شد که با اجرای طرح های 15 گانه امید استاندار بوشهر و احداث زمین های چمن مصنوعی در شهرستان ها، امسال 51 زمین چمن مصنوعی دیگر در دشتستان احداث خواهد شد که 31 زمین چمن در شهرها و مابقی در روستاها احداث می باشد.
آزاده ابراز امیدواری کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی دشتستان 75 سانتی متر مربع می باشد که با احداث زمین های چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای این شهرستان، سرانه ورزشی به 95 سانتی متر افزایش خواهد یافت.

فعالیت 36 سمن در دشتستان
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان با اشاره به افزایش فعالیت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در دشتستان گفت: در حال حاضر 36 سمن در این شهرستان فعالیت دارند که 8 سمن در حوزه ی ورزش و جوانان به ثبت رسیده است.
رییس اداره جوانان ادامه داد: در استان بوشهر هشت سمن دارای مجوز وجود دارد که از این تعداد، 4 سمن در دشتستان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان، نگاهی خاص است، از این رو انتظار داریم، اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته در آینده افزایش یابد.
آزاده خاطر نشان کرد: نباید حوزه ورزش و جوانان با هم تلفیق می شدند، سازمان جوانان باید به وجود بیاید که متولی امور جوانان باشد و اگر ما بگوییم می توانیم اقدام خاصی در این حوزه انجام دهیم، اغراق کرده ایم چرا که حوزه ی جوانان، حوزه ی بسیار گسترده ای است و برای انجام کار ماندگار باید همه ی ادارات همکاری نمایند.

وجود 30 سالن ورزشی و 16 زمین چمن در دشتستان
وی ادامه داد: در حال حاضر 30 سالن ورزشی در دشتستان وجود دارد که از این تعداد، 17 سالن مربوط به اداره ورزش و جوانان دشتستان و مابقی مربوط به سایر ارگان های دولتی می باشد.
آزاده ادامه داد: همچنین 10 زمین چمن فوتبال مربوط به اداره ورزش و جوانان و 6 زمین فوتبال دیگر نیز مربوط به سایر ادارات در دشتستان مستقر هستند.
وی افزود: تعداد سالن های ورزشی در روستاها نیز 3 سالن می باشد که به زودی با افتتاح سالن های ورزشی زیارت و درودگاه، این آمار به 5 سالن ورزشی خواهد رسید.

افتتاح ورزشگاه تنگ ارم بعد از 15 سال انتظار
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان با اشاره به برنامه این ارگان جهت اتمام پروژه های نیمه تمام گفت: یکی از اقداماتی که توسط اداره ورزش و جوانان دشتستان صورت گرفت، افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری تنگ ارم بعد از 15 سال انتظار بود که به دلیل خشکسالی های اخیر و نبود شرایط لازم جهت کاشت چمن طبیعی در این ورزشگاه، افتتاح آن به تأخیر افتاده بود.
وی ابراز داشت: با کمک مسئولین استانی و دشتستانی و با اعتباری معادل 820 میلیون تومان، این ورزشگاه دارای چمن مصنوعی شده و افتتاح گردید.
آزاده ادامه داد: همچنین ورزشگاه وحدتیه نیز دومین ورزشگاه خواهد بود که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی از ساماندهی و تجهیز سالن استخر برازجان با اعتبار 130 میلیون تومان خبر داد و افزود: زمین هندبال ساحلی، ساماندهی خوابگاه ورزشکاران با اعتبار 330 میلیون تومان و ترمیم سقف و کف پوش های سالن های ورزشی شبانکاره، سعدآباد، تختی و بانوان برازجان از جمله اقدامات ورزش و جوانان دشتستان در یک سال گذشته بود.

انتخاب اداره ورزش و جوانان دشتستان به عنوان اداره برتر
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از انتخاب این اداره در سال جاری به عنوان اداره برتر خبر داد و ابراز داشت: این انتخاب نتیجه تلاش همه ی اهالی ورزش بود.
وی ارتباط نزدیک با کانون های ورزشی در بخش های مختلف را از جمله اقدامات برجسته ی این اداره در یک سال گذشته برشمرد و خاطر نشان کرد: ارتباط خوب با مسئولین نوید بخش روزهای خوب در ورزش دشتستان است.

همکاری پارس جنوبی از ورزش دشتستان
آزاده ضمن ابراز خرسندی از حمایت پارس جنوبی از ورزش دشتستان ابراز امیدواری کرد: با همکاری بهرام رضائیان رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، شاهد افقی باز برای ورزش دشتستان باشیم.
وی در خصوص اشتغال ورزشکاران نیز گفت: امیدواریم با مرتفع شدن این مشکل اشتغال ملی پوشان، از مهاجرت آنها به سایر استان ها جلوگیری کرده و ورزش دشتستان را تقویت بخشیم.

واکنش آزاده به سخنان ضد و نقیض نماینده دشتستان: قضاوت را به مردم می سپارم
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان در پاسخ به سوال اتحادخبر در خصوص اینکه چندی پیش شاهد ایراد دلگرمی هایی از سوی نماینده دشتستان در بین ورزشکاران بودیم، به نحوی که وی اعلام داشت: ورزش دشتستان در شرایط خوبی است، اما در مجلس و خطاب به وزیر ورزش، اعلام کرده که ورزش دشتستان در حال رکود است، گفت: اداره ورزش و جوانان دشتستان پیش از این با مشکلات زیادی روبرو بود، مشکلاتی که موجب نارضایتی اقشار مختلف ورزشکاران و مردم را فراهم آورده بود، اما طی یک سال گذشته اقدامات مذکور به ورزش و جوانان دشتستان ارائه شده است، حال من نتیجه را به مخاطبین و مردم واگذار می کنم که خودشان قضاوت نمایند.
وی با اشاره به وجود روحیه نشاط در ورزش دشتستان گفت: ورزش دشتستان، وضعیت خوبی دارد که امیدواریم با همکاری نماینده این شهرستان در مجلس جهت جذب صنایع در حمایت از ورزش، آینده ای بهتر داشته باشیم.

توضیحات آزاده در خصوص پریدن لیگ برتری هندبال برازجان
آزاده در پاسخ به سوال دوم اتحادخبر در خصوص از دست رفتن موقعیت لیگ برتری هندبال برازجان نیز گفت: ما امتیاز حضور در لیگ برتر هندبال را گرفتیم اما بعد از رایزنی با استاندار بوشهر و گرفتن اعتبارات لازم جهت حضور در این لیگ، فدراسیون هندبال اعلام کرد که گزینه ی دیگری را به جای هندبال برازجان انتخاب کرده است.
وی ادامه داد: ما تمامی تلاش خود را جهت حضور در لیگ برتر داشتیم تا از این طریق با تیمی که ملی پوشان در آن فعالیت داشتند، در مسابقات شرکت کنیم اما مسئولین فدراسیون در نهایت پاسخ دادند که ما نمی گذاریم ملی پوشان در برازجان بازی کنند!
این مقام مسئول در خصوص حضور پرسپولیس برازجان در لیگ نیز گفت: حدود دو ماه پیش استاندار بوشهر در این خصوص نشستی را با کفاشیان داشت که کفاشیان نیز قولهای مساعد دادند.
وی ادامه داد: من نیز پیگیری هایی را در این خصوص با فدراسیون فوتبال داشتم اما تا امروز هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.
وی ادامه داد: تجربه ما در هندبال برازجان به ما می گوید که نباید تنها بر اساس قول های شفاهی عمل کنیم.

هشدار به رؤسای ورزشی بخش ها و هیئت های غیر فعال
آزاده در ادامه گفت: در بخش های دشتستان، گلایه هایی در خصوص نحوه عملکرد رؤسای ورزشی و حتی هیئت ها وجود داشت که به دنبال این گلایه ها، سه نفر از رؤسای ورزشی بخش ها را تعویض کردیم و در حال حاضر نیز شاهد شرایط خوبی در این بخش ها هستیم.
وی ادامه داد: به هیئت ها و رؤسای بخش ها اعلام کرده ایم که اگر به این نتیجه رسیدم که رییس فلان بخش و یا هیئت باید تغییر کند، حتما تغییر را اعمال می کنیم.

مهمترین دستاوردهای یک سال گذشته
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان، مهمترین دستاورد خود را در یک سال گذشته تکریم واحترام به ورزشکاران برشمرد و گفت: اهالی ورزش در دید من و همکارانم احترام ویژه ای دارند.
وی ایجاد آرامش در فوتبال دشتستان را دومین دستاورد یکساله خود دانست و ابراز داشت: پیش از این آرامش در فوتبال بهم خورده بود و هر روز شاهد دردسرهای جدید در این هیئت بودیم اما امروز شاهد آرامش نسبی در فوتبال هستیم که این خود از جمله مهمترین دستاوردهای یک سال گذشته اداره ورزش و جوانان دشتستان بود./ب














کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/09/04 - 20:08
0
0
آقای آزاده لطفا از آقای محمدحسین پور ریئس فعال و دلسوز اداره ورزش آبپخش بیشتر حمایت کنید. واقعا ایشان دلسوز ورزش هستند و تحولی در ورزش این شهر بوجود اورده.
1394/09/04 - 12:38
0
0
آقای آزاده ما طرفداران فوتبال خواهان فعالیت مجدد پرسپولیسی هستیم که روزی شما مدیرعاملش بودید. هرراهی داره برای بازگشت این تیم مردمی تلاش کنیدازاینکه شما و همکاران تان برای ورزش وقت می گذارید ممنونم. متشکرم /ج
1394/09/04 - 12:33
0
0
تحولات در ورزش دشتستان اگر شگرف نبوده اما همینکه مجددا هیات های ورزشی دوباره پویا شده اند معلوم است کارشده. باید به مجموعه اداره ورزش خدا قوت گفت. ضمنا باید جوانان را دریافت/ج
1394/09/03 - 15:02
0
1
سلام آقای آزاده .بنده فرسنگهاازاستان دورم اماوقتی فهمیدم ازبهره خدمتی جنابعالی استفاده بهینه بعمل امده وبرای خدمت برگشته ای بسی خوشحال شدم موفق وپیروزباشی/ج
1394/09/03 - 11:12
0
3
همین که یکی هست که صدای ناله ورزشکاران را بشنود و به درددل آنها گوش کند کافی است. رییس داشتیم باید ساعتها پشت درب اتاقش مینشستی تا باهات حرف بزند. درود بر نادرآزاده./ج
1394/09/03 - 11:06
0
2
آقای ازاده امسال نیز مثل سال گذشته جشنواره دهه فجر را با قدرت برگزار کنید. سال گذشته عالی بود. امسال هم بانوان باید دربرنامه های ورزشی دهه فجر نقش زیادی داشته باشند. /ج
1394/09/03 - 11:04
0
2
متأسفم برای اون فردی که خودش را دلسوز معرفی کرده و با غرض ورزی تمام عیار !!! آقای ازاده را نصیحت می کند . /ج
1394/09/02 - 22:06
0
1
باتشکرازآقای آزاده ُ ولی یک نکته رابه عنوان نصیحت عرض می کنم که مواظب اطرافیانتان باشید که فضای ورزش راآلوده وغیراخلاقی نکنند مخصوصا ا .... خیلی دقت کنید به دوربرتان ...../ج
1394/09/02 - 19:49
1
0
آقا ی آزاده سالنهای ورزشی حسین آباد وعلی آباد برازجان در حال تخریب و نابودیست خواهشا فکری بحال اینها کنید جوانان این شهر تفریحی ندارند./ج
1394/09/02 - 16:41
0
1
اقای ازاده سالن ورزشی متعلق به جوانان علی ابادی در علی اباد احدات نشد .سالن را ظالمانه به زمین ازاد انتقال دادند .چندتا تیرک اهنی در زمین ازاد نصب کردند .ناگهان بودجه تمام شد .اقای ازاده .فوتبال برازجان 18 تیمی کلا نابود شده بزرگسالان.دیگه از اتحاد برازجان .سایپا. استقلال .پرسپولیس خبری نیست .اقای ازاده زمینها و چمنهای ورزشی زیادی احدات شده شکی نیست ولی متاسفانه جوانی وجود ندارد که در ان چمنها پا به توپ شوند .متاسفانه و بدبختانه جوانها اکترا خمار شده اند و با پیک نیک پا به توپ می شوند .اقای ازاده نشاط و شادابی را از جوانها گرفتند .دوام ازدواجها اکترا یک ماهه و دو ماهه شده به خاطر فشارهای بسیار زیاد اقتصادی .سهم جوانان ایرانی را به نام اسلام به نام قران به نام رسول الله .خاوریها .بابک خانها . ظرابها .بدیده شاندیزها بردند برای اطرافیان خود هم بردند خیلی خوب هم بردند .خیلی گوشها هم پیچانده شد .خیلی گوشها بریده شد ./ج
1394/09/02 - 14:59
0
0
برادر ازاده در ایران اسلامی یک جوان به نام بابک خان زنجانی شکل می گیرد .یک جوان دیگر بایست در بانکهای جمهوری اسلامی به دنبال وام ازدواجی مرتب پاس داده شود به این و ان /ج
1394/09/02 - 14:41
0
1
انشاالله قدردان زحمات و تلاش های آقای آزاده باشیم.../ج
1394/09/02 - 14:34
0
1
درود بر جناب آزاده بزرگ مرد ورزش دشتستان/ج
1394/09/02 - 14:26
0
1
واقعا جای تشکر دارد از جناب آقای آزاده که این ورزش مرده را دوباره احیا کرد گرچه ورزش مشکلات فروان دارد./ج
1394/09/02 - 13:44
0
0
جناب ازاده عزیز جوانان برازجانی در چهارشنبه سوری در منابع سرکره به خاطر عقد ه ای بودن کپسول گاز منفجر می کنند . چرا جوانان این همه عقده ای شده اند ./ج
1394/09/02 - 13:05
0
0
سلام اقای ازاده. اکتریت جوانان ایرانی دلخوشی انها به طرفداری و حمایت از باشگاههای پرسپولیس .استقلال پایتخت می باشد .هنگام برد یکی از تیمها در دربی . جوانان برازجانی با موتورسیکلت های فراوان در خیابان می ایند و با در اوردن اگزوز موتورسیکلت خود مزاحمتهای زیادی برای مردم ایجاد می کنند .شادی کردن حق جوانان ایرانی است .جا دارد محلی برای شادی کردن جوانان برازجانی همراه با موسیقی در نظر گرفته شود ./ج
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 5 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...